Opinie o Nour Palace

5.0/6 (318 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
318 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    hotel wycieczki

    Hotel piękny, czysty , duże pokoje o które panie dbają, co dziennie sprzątane .Duży basen, wystarczająca liczba leżaków ,smaczne drinki nad basenem .Jedzenie smaczne , ciasta i lody pyszne ,owoce do każdego posiłku .

    MONIKA, LUBAWA - 23.05.2023  | Termin pobytu: kwiecień 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Nour Palace

    Podróż do Tunezji w składzie rodzice, dziadkowie i dziecko. Hotel duży. Wady: Jak na tak dużą ilość gości bardzo mała ilość leżaków przy basenie. Plaża wąska, więc i tam mało leżaków. Leżaki były zajmowane już w nocy, więc idąc po śniadaniu - nie było wolnych miejsc i trzeba było znaleźć kogoś z obsługi aby dostarczył leżak. Niektórzy potrafili zająć miejsca i nie przyjść przez pół dnia. Za mała ilość parasoli, a przy takiej temperaturze (44 stopnie) to bardzo ważne. W restauracji spore kolejki. Jak jedno danie się wzięło, to kolejna kolejka, aby spróbować innej potrawy. Bar przy basenie - porażka. Cały czas czegoś brakowało (albo skończyło się piwo, albo lód, albo inne napoje). Duża kolejka do snackbaru - jedzenie wynoszone bokiem przez obsługę dla gości, którzy dali dodatkową kasę. Zalety: Organizacja wyjazdu bez zastrzeżeń. Bardzo miła i pomocna rezydentka na miejscu. Lokalizacja hotelu bardzo dobra - po drugiej stronie ulicy sporo sklepów. W większości z obsługi bardzo mili i pomocni ludzie. W restauracji kelnerzy uwijają się szybko, aby zmienić obrus i przygotować nakrycie dla kolejnych gości. Najlepszy kelner - Yasimm! Pokoje czyste, choć wymagają odświeżenia. Bardzo fajna grupa animacyjna, która stara się zorganizować atrakcje w ciągu dnia i wieczorne show. Ogólnie oceniam wyjazd bardo dobrze ze względu na ludi, których spotkaliśmy na swojej drodze.

    Anna - 11.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wrażenia z Tunezji

    Generalnie hotel spełnił nasze oczekiwania. Mocne strony hotelu to: miła i pomocna obsługa, smaczne wyżywienie, piękny i duży basen. Niestety rozczarowała nas mała ilość parasoli i leżaków nad basenem - aby sobie zapewnić leżak, ludzie już około 6.30 rano biegali z ręcznikami i zajmowali leżaki. Następny minus to bardzo wąska plaża (ta która przynależy do hotelu, kilkadziesiąt metrów w prawo plaża jest ok, ale to już inne hotele). Standard pokoju dla nas wystarczający, niemniej jednak armatura łazienkowa (zwłaszcza baterie) błagają o wymianę. Obiekt bardzo czysty, non stop sprzątany przez obsługę.

    Ewa, Świdnica - 06.08.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Udany pobyt

    Wejście do hotelu i od razu jak to w Tunezji przejmowanie przez obsługę bagażu oraz zapraszanie do recepcji. Załatwienie formalności i marsz do pokoju ( parter ). Basen duży jednak w początkowych dniach mało leżaków. Jednak uzupełniane systematycznie przez obsługę. Od wczesnych godzin porannych rezerwacja leżaków ręcznikami prowadzona przez inne nacje a to dlatego że rodak było mało ( kilka rodzin ). Plaża kiepska a to za sprawą majowego sztormu, który zabrał połowę plaży oraz sprzętu. Sprzątanie pokoi bez zastrzeżeń. Jedzenie jak dla mnie dobre, dużo i systematycznie uzupełniane. Około 20 kelnerów ciągle sprzątających, wymieniających nakrycia, zainteresowanych kolejnymi gośćmi ( podawanie napojów itp. ). Specjalistom od narzekania na monotonię jedzenia proponuję stanąć przed lustrem i patrząc na swoje odbicie jak jedzą w domu ( do wyżywienia dziennie na każdy posiłek ponad 1500 osób ). Szybko znikające kolejki do barów to także zasługa obsług nawet trzy osobowych. Ogólnie pobyt udany. Nieprzyjemny zgrzyt przy wyjeździe. Brak przygotowania posiłku lub czegokolwiek dla opuszczających hotel w godzinach nocnych dotyczy to w szczególności dzieci.

    Stefan, Gniezno - 15.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem