Opinie o One Resort El Mansour

5.0/6 (98 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
98 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Tunezja - inny kraj

    Wrażenia z wyjazdu ogólnie pozytywne. Hotel ja na cztery gwiazdki OK, jedzenie mało urozmaicone bez owoców morza. Plaża bardzo ładna, piasek jak nad Bałtykiem. Z balkonu piękny widok na basen i morze.

    Małgorzata, Łódź - 17.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel fajny - obsługa niestety nie bardzo

    Sam hotel spełnił nasze oczekiwania jeśli chodzi o warunki pobytu. Natomiast obsługa pozostawiała wiele do życzenia. Chodzi przede wszystkim o bary . Niestety ciągle czegoś brakowało. A to nie było whisky, a to nie było dżinu, albo mięty do mohito lub innych napoi. Przynosili po jednej butelce i nalewali bardzo małe ilości alkoholu. Na plaży w barze w ogóle nie było mocnego alkoholu, tylko piwo i wino. Przyznam się szczerze że byłem w tej formule za granicą już kilka razy i spotkałem się z tym po raz pierwszy. Wyglądało to słabo. W rozmowach z innymi ludźmi potwierdzali to samo. Szkoda bo taka słaba obsługa i ciągłe braki znacznie obniżają ocenę tego hotelu. W restauracji na posiłkach także niezbyt duży wybór jedzenia. Szczególnie skromne śniadania. trochę lepiej obiady i kolacje. Nie polecam zatem tego hotelu. Można znaleźć dużo lepsze miejsca za te pieniądze. Uważam, że hotel One Resort El Monsour nie oferuje usługi na poziomie za którą płacimy i to wcale nie mało. Stąd taka ocena a więc maksimum 3,5 gwiazdki na 6 możliwych.

    MARIUSZ C. - 09.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    5/10 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Bywało lepiej ;-)

    Hotel położny w dobrym miejscu, ładna plaza. Pokoje dość duże,ale.... Pierwszy raz spotkaliśmy się z pokojem hotelowym, w którym było JEDNO gniazdko elektryczne. Nie było żadnego gniazdka w łazience. Jeżeli dwie osoby chciałyby jednocześnie naładować telefon,to trzeba stoczyć drugą bitwę pod Grunwaldem ;-) Wygrany ładuje do czasu odzyskania przytomności przez pokonanego ;-) Sprzątanie pokoju to kompletnie niezrozumiały algorytm. Jak idziecie na śniadanie to jakiś złośliwy gnom przebiega przez pokoje i zabiera WSZYSTKIE ręczniki. Gnom ręczniki oddaje ok 16-17, więc jak nie wzięliście ręczników z domu to twarzy nie umyjecie ;-) Poziom sprzątania też pozostawia dużo do życzenia. Jedzenie jak na większości tego typu wyjazdach, głodny nikt nie chodził. No i wisienka na torcie, REZYDENTKA, jak już sprzedała wycieczki to każde kolejne pytanie traktowała jak napaść na jej osobistą wolność. Niestety, po covidzie jakość personelu zatrudnionego w Rainbow znacznie spadła, trochę to smutne. Podsumowując. Hotel dla niewymagających, można przeżyć, ale wakacje życia to, to zdecydowanie nie były

    MARIUSZ, Zabrze - 07.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    wrzesień

    Pokoje średnio zadbane, czystość również pozostawia wiele do życzenia. Obsługa na barze różnie, raz super mili raz średnio. Jedzenie w porządku, animacje w kółko te same a wieczorami nudne.

    Klaudia, --- - 15.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem