Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjechaliśmy o godzinie 7 rano i pokój otrzymaliśmy dosyć szybko. Na miejscu okazało się, że jest możliwość otrzymania pokoju z widokiem na morze - kosztowało nas to 20 dolarów. Widok z pokoju bardzo ładny, cały hotel czysty i przyzwoity jak na afrykańskie standardy. Jedzenie na stołówce średnie. Śniadanie słabe, obiady ciekawe natomiast duże kolejki. Basen duży, zjeżdżalnie ciekawe, wyjście z hotelu przez basen prowadziło do morza. Morze piękne, woda ciepła i przeźroczysta. Przy basenie były dwa bary - jeden z przekąskami i drugi z makaronami (bardzo dobre). Animatorzy sympatyczni. Codziennie wieczorem animacje dla dzieci oraz dorosłych. Języki głównie angielski i francuski. W hotelu dużo Polaków i Tunezyjczyków. Opieka rezydenta na słabym poziomie. Bardzo mili ludzie z obsługi.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym atutem była ładna plaża, piękne i czyste morze, minus walka o leżaki. Najsłabszym ogniwem było jedzenie - brak przypraw w potrawach, mdłe i niskiej jakości, większość czasu mieliśmy problemy gastrycze. Pokój ogólnie przestronny i czysty z balkonem, materace w miarę wygodne. W pobliżu hotelu dużo sklepów i apteka. Wycieczkę dwudniową na Saharę z przewodnikiem Kamilem serdecznie polecamy - wspaniałe przeżycia. Za to wycieczka całodniowa do Kartaginy, Sidi Bou Said z przewodnikiem Nurim - pozostawiała wiele do życzenia, zwłaszcza, wiedzanie Tunisu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel musi jeszcze popracować nad czystością pokoi natomiast miejsce w którym był położony hotel świetnie blisko plaży i miasta. Śniadania dosyć monotonne bo codziennie to samo jednak obiady i kolację były zróżnicowane. Byłam 10 lat temu w Tunezji i przez te 10 lat nie zauważyłam aby kraj zrobił wielki postęp w czystość i ekologię ale jak widać to pewna tradycja tego państwa więc nie wrócę prędzej niż za kolejne 10 lat.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony,ładna plaża,cudowne, ciepłe morze.Bardzo urozmaicone wyżywienie.Jedynie sprzątanie pokoi moznaby poprawić.Koniecznie wymieniać ręczniki przy sprzątaniu,a nie zabierać je na kilka godzin.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenia z wyjazdu ogólnie pozytywne. Hotel ja na cztery gwiazdki OK, jedzenie mało urozmaicone bez owoców morza. Plaża bardzo ładna, piasek jak nad Bałtykiem. Z balkonu piękny widok na basen i morze.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel spełnił nasze oczekiwania jeśli chodzi o warunki pobytu. Natomiast obsługa pozostawiała wiele do życzenia. Chodzi przede wszystkim o bary . Niestety ciągle czegoś brakowało. A to nie było whisky, a to nie było dżinu, albo mięty do mohito lub innych napoi. Przynosili po jednej butelce i nalewali bardzo małe ilości alkoholu. Na plaży w barze w ogóle nie było mocnego alkoholu, tylko piwo i wino. Przyznam się szczerze że byłem w tej formule za granicą już kilka razy i spotkałem się z tym po raz pierwszy. Wyglądało to słabo. W rozmowach z innymi ludźmi potwierdzali to samo. Szkoda bo taka słaba obsługa i ciągłe braki znacznie obniżają ocenę tego hotelu. W restauracji na posiłkach także niezbyt duży wybór jedzenia. Szczególnie skromne śniadania. trochę lepiej obiady i kolacje. Nie polecam zatem tego hotelu. Można znaleźć dużo lepsze miejsca za te pieniądze. Uważam, że hotel One Resort El Monsour nie oferuje usługi na poziomie za którą płacimy i to wcale nie mało. Stąd taka ocena a więc maksimum 3,5 gwiazdki na 6 możliwych.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położny w dobrym miejscu, ładna plaza. Pokoje dość duże,ale.... Pierwszy raz spotkaliśmy się z pokojem hotelowym, w którym było JEDNO gniazdko elektryczne. Nie było żadnego gniazdka w łazience. Jeżeli dwie osoby chciałyby jednocześnie naładować telefon,to trzeba stoczyć drugą bitwę pod Grunwaldem ;-) Wygrany ładuje do czasu odzyskania przytomności przez pokonanego ;-) Sprzątanie pokoju to kompletnie niezrozumiały algorytm. Jak idziecie na śniadanie to jakiś złośliwy gnom przebiega przez pokoje i zabiera WSZYSTKIE ręczniki. Gnom ręczniki oddaje ok 16-17, więc jak nie wzięliście ręczników z domu to twarzy nie umyjecie ;-) Poziom sprzątania też pozostawia dużo do życzenia. Jedzenie jak na większości tego typu wyjazdach, głodny nikt nie chodził. No i wisienka na torcie, REZYDENTKA, jak już sprzedała wycieczki to każde kolejne pytanie traktowała jak napaść na jej osobistą wolność. Niestety, po covidzie jakość personelu zatrudnionego w Rainbow znacznie spadła, trochę to smutne. Podsumowując. Hotel dla niewymagających, można przeżyć, ale wakacje życia to, to zdecydowanie nie były
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje średnio zadbane, czystość również pozostawia wiele do życzenia. Obsługa na barze różnie, raz super mili raz średnio. Jedzenie w porządku, animacje w kółko te same a wieczorami nudne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wszystko by było ok - plaża, woda, pokój, bary ale wyżywienie i kolejki w resteuracji psują cały pobyt. To jest tragedia bo bez kolejki nie ma co jeść.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na pierwszy rzut oka bardzo dobre wrażenie: hotel duży, elegancki, otoczony palmami, strzyżonymi trawnikami, kwitnącymi kwiatami. Potem jest gorzej: brak reakcji na prośbę zapisaną w rezerwacji o dwa osobne łóżka i prośbę wyrażoną ustnie w recepcji ( zaprowadzono nas do pokoju z jednym podwójnym, po czym po kolejnej interwencji syna w recepcji, po 15 minutach, dostaliśmy pokój z osobnymi łóżkami ). Jedzenie dobre, świeże ale monotonne. O ile baseny i plaża oraz morze, są piękne, o tyle walka o leżaki już nie. Bardzo uciążliwy proceder. Zbyt mała liczba leżaków przy basenach i na plaży w stosunku do liczby gości. Fatalna obsługa pokojowa i poganianie wczasowiczów na stołówce, gdy zbliża się pora zakończenia posiłku, robią coraz gorsze wrażenie. Odbyliśmy dwie wycieczki fakultatywne z przewodnikami tunezyjskimi, mówiącymi lepiej lub gorzej po polsku. Wycieczki ciekawe, sporo do zobaczenia. Niestety, nie dostaliśmy suchego prowiantu na drogę, nawet gdy wyjeżdżaliśmy o 4.55. Podobno tego się w Tunezji nie praktykuje. Zupełnie inne informacje uzyskałam w biurze podróży przed wyjazdem. No i brak papieru toaletowego we wszystkich publicznych toaletach, o czy dowiedzieliśmy się w trakcie wycieczki. Ogólnie - średnio, za taką cenę.