Opinie o Riadh Palms

4.6/6 (112 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
112 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.2
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    hotelu nie polecam

    Właśnie wróciłam z 2-tygodniowych wakacji w tym hotelu i niestety nie mogę go polecić innym. Hotel ma lata świetlności za sobą. Trzeba jeszcze dużo nakładów aby sprawnie działał, choć podczas mojego pobyty zmienił się menager. Pominę,że jest tam sezon , więc jednak coś nie działa. Już od początku pobytu nie było dobrze, przyjechaliśmy w środku nocy, gdzieś około 3.00 a zakwaterowanie trwało prawie jedną godzinę. Jeszcze nie dostaliśmy takich pokoi jakie chcieliśmy. W całym obiekcie smród papierosów nie do zniesienia dla mnie. Najgorsze,że na dole jest bar do którego przychodzą goście z zewnątrz już od wczesnych godzin rannych i codziennie oglądają bez sensu mecze, paląc przy tym niezliczone ilości papierosów. Część basenowa i plaża ok, aby dostać miejsce czy leżak trzeba iść sobie rano o 6.00 narzucić ręcznik bo wszystko nocami zajmują. Na stołówce brudno stoliki się kleją, zawsze brakowało sztućców i trzeba było sobie wszystko szukać samemu. Obsługa też niemiła, wydzielają jajka, naleśniki, żenada. Ciągle to samo do jedzenia. Przez dwa tygodnie na śniadaniu ziemniaki i jakieś kasze źle wyglądające. Bardzo dobre owoce zawsze na wszystkich posiłkach. Niestety widać brak zarządzania, w kolejkach na plaży można stać godzinami, za naleśnikiem, za colą czy czymkolwiek. Bar zlokalizowany w budynku i z brakiem możliwości wchodzenia w stroju, więc nikomu nie chce się iść po drinka. Chociaż drinki były bardzo dobre, nie rozcieńczane wodą. Windy wiecznie nie działały , więc zawsze chodziliśmy po schodach. Ogólnie za duży hotel, za duża liczba gości a hotel na to nieprzygotowany. Wycieczka od rezydenta bardzo udana. Kupiliśmy Saharę w dwa dni i było wspaniale. To chyba najważniejsze choć mogłabym pisać jeszcze dużo.

    Ania - 19.07.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel nie przystosowany do tak dużej ilości osób - okolo 1400

    Ciągłe braki miejsc na stołówce, sztućców, kubków i talerzy. Ogromne kolejki po jedzenie - głównie w porze obiadu i kolacji. , oraz długie czekanie na uzupełnienie brakujących potraw.Brak szklanek lub kubków na napoje. Brak w pokoju papieru toaletowego- częsta skarga do rezydentki. Niedziałające windy. Ogólnie to całe dwa tygodnie to "WALKA O OGIEŃ"

    Stanisław, Tychy - 07.09.2019

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wakacje w czasie pandemi

    Ogólnie wczasy udane. Mniej gości hotelowych dzięki czemu więcej miejsca na plaży i na basenie. Bez tłoków na jadalni. Bardzo polecam wycieczkę dwudniową na Sachare. Wszędzie płyny do dezynfekcji. Obsługa hotelowa w maseczkach. Przed wejściem do hotelu, muzeum czy sklepu pomiar temperatury i dezynfekcja rąk.

    JAROSŁAW, WOLBROM - 29.09.2020

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wrzesień 2019

    Hotel odnowiony. Widok z balkonu na basen palmy, plaże i morze przepiękny ( warto dopłacić). Basen czysty i zadbany, plaża szeroka i rewelacyjna. Animacje - słabo, wieczorem można potańczyć. Jedzenie bez zastrzeżeń. Obsługa hotelową również. Po za hotelem w okolicy kilka sklepików. Kto będzie szukał negatywów, zawsze znajdzie. Ogólnie polecam.

    Dariusz Krzysztof, CHORZOW - 29.09.2019

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem