Kategoria lokalna 4
4.0/6
Właśnie wróciłam z 2-tygodniowych wakacji w tym hotelu i niestety nie mogę go polecić innym. Hotel ma lata świetlności za sobą. Trzeba jeszcze dużo nakładów aby sprawnie działał, choć podczas mojego pobyty zmienił się menager. Pominę,że jest tam sezon , więc jednak coś nie działa. Już od początku pobytu nie było dobrze, przyjechaliśmy w środku nocy, gdzieś około 3.00 a zakwaterowanie trwało prawie jedną godzinę. Jeszcze nie dostaliśmy takich pokoi jakie chcieliśmy. W całym obiekcie smród papierosów nie do zniesienia dla mnie. Najgorsze,że na dole jest bar do którego przychodzą goście z zewnątrz już od wczesnych godzin rannych i codziennie oglądają bez sensu mecze, paląc przy tym niezliczone ilości papierosów. Część basenowa i plaża ok, aby dostać miejsce czy leżak trzeba iść sobie rano o 6.00 narzucić ręcznik bo wszystko nocami zajmują. Na stołówce brudno stoliki się kleją, zawsze brakowało sztućców i trzeba było sobie wszystko szukać samemu. Obsługa też niemiła, wydzielają jajka, naleśniki, żenada. Ciągle to samo do jedzenia. Przez dwa tygodnie na śniadaniu ziemniaki i jakieś kasze źle wyglądające. Bardzo dobre owoce zawsze na wszystkich posiłkach. Niestety widać brak zarządzania, w kolejkach na plaży można stać godzinami, za naleśnikiem, za colą czy czymkolwiek. Bar zlokalizowany w budynku i z brakiem możliwości wchodzenia w stroju, więc nikomu nie chce się iść po drinka. Chociaż drinki były bardzo dobre, nie rozcieńczane wodą. Windy wiecznie nie działały , więc zawsze chodziliśmy po schodach. Ogólnie za duży hotel, za duża liczba gości a hotel na to nieprzygotowany. Wycieczka od rezydenta bardzo udana. Kupiliśmy Saharę w dwa dni i było wspaniale. To chyba najważniejsze choć mogłabym pisać jeszcze dużo.
Ania - 19.07.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Ciągłe braki miejsc na stołówce, sztućców, kubków i talerzy. Ogromne kolejki po jedzenie - głównie w porze obiadu i kolacji. , oraz długie czekanie na uzupełnienie brakujących potraw.Brak szklanek lub kubków na napoje. Brak w pokoju papieru toaletowego- częsta skarga do rezydentki. Niedziałające windy. Ogólnie to całe dwa tygodnie to "WALKA O OGIEŃ"
Stanisław, Tychy - 07.09.2019
2/3 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Ogólnie wczasy udane. Mniej gości hotelowych dzięki czemu więcej miejsca na plaży i na basenie. Bez tłoków na jadalni. Bardzo polecam wycieczkę dwudniową na Sachare. Wszędzie płyny do dezynfekcji. Obsługa hotelowa w maseczkach. Przed wejściem do hotelu, muzeum czy sklepu pomiar temperatury i dezynfekcja rąk.
JAROSŁAW, WOLBROM - 29.09.2020
4/5 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel odnowiony. Widok z balkonu na basen palmy, plaże i morze przepiękny ( warto dopłacić). Basen czysty i zadbany, plaża szeroka i rewelacyjna. Animacje - słabo, wieczorem można potańczyć. Jedzenie bez zastrzeżeń. Obsługa hotelową również. Po za hotelem w okolicy kilka sklepików. Kto będzie szukał negatywów, zawsze znajdzie. Ogólnie polecam.
Dariusz Krzysztof, CHORZOW - 29.09.2019
1/1 uznało opinię za pomocną