Opinie klientów o Riadh Palms

4.6 /6
111 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.2
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Ewa, Pruszków 10.09.2021

Nie polecam

Byliśmy w tym hotelu od 9 sierpnia na tydzień. Dużo tubylców, ciągle awantury w recepcji ponieważ klienci niezadowoleni składają reklamację. Klimatyzacja w pokojach nie działała przy prawie 50 stopniach ciepła. Bylimy tam wtedy gdy była godzina policyjna , animacje tylko dla tubylców, nie ciekawe. Hotel nie zbyt czysty a serwis nie pracował. Nie polecam .

0.5/6

RAFAL, GDYNIA 24.08.2021

urlop pobytowy

Nie polecam pobytu w tym hotelu i przestrzegam potencjalnych klientów RB aby nie wybierali tego obiektu. Hotel stary, wymagający remontu. Brudno, niesprzątana plaża, nieczynny snack bar. Zniszczona infrastruktura. Jedzenie byle jakie. Podane w sposób skandaliczny.

0.5/6

Janusz Piotr, Kraków 12.11.2016

Riadh Palms 2016 to porażka

Wakacje 2016 Hotel w którym zostaliśmy zakwaterowani nosił standard czterech gwiazdek gdy w rzeczywistości nie zasługuje nawet na dwie. W całym hotelu było bardzo brudno. Brud, brud, brud i jeszcze raz brud !!!!!! Już pierwszego dnia pobytu po zjedzeniu w sumie trzech posiłków mocno się rozchorowaliśmy. Dostaliśmy ostrej biegunki połączonej z ostrymi wymiotami i wysoką gorączką. Dzięki całej masie lekarstw udało się złagodzić przebieg choroby i po konsultacji z polskim lekarzem jeszcze długo byliśmy na diecie. Pragnę nadmienić że to nie jest nasz pierwszy wyjazd do krajów Arabskich i choroba podróżnych nie jest nam obca a trzygwiazdkowe hotele wyglądały lepiej od tego w którym nas zakwaterowano. Obsługa była marna delikatnie mówiąc a oferowane atrakcje jeszcze gorsze. Tak naprawdę z całej oferty tylko basen i plaża były na swoim miejscu natomiast cała reszta podlega ostrej dyskusji. Pościel po wymianie wyglądała gorzej niż przed wymianą. Po papier toaletowy musiałem iść do recepcji bo po sprzątaniu nie dostarczono go nam choć na wieszaku już go nie było. Ręczniki po wymianie również były niedoprane. Wanna chyba pamięta czasy prehistoryczne, a o toalecie lepiej nie wspominać. Stolik się po prostu lepił. Niby czysty ale po dotknięciu ręka nieprzyjemnie się kleiła do niego. Na stołówce przydałby się sanepid. Stoliki brudne. Obrusy brudne. Podłoga brudna. Talerze i sztućce brudne!!!! Kelnerzy brudni. Przy próbie zwrócenia uwagi że obrusy są brudne odpowiedziano nam że to taki standard. Ta stołówka powinna zostać zamknięta. Nie byliśmy jedynymi turystami którzy się rozchorowali. Bar przy basenie i przy plaży wyglądał znacznie gorzej niż najgorszy bar mleczny. Opisane w ofercie trzy restauracje tematyczne tak naprawdę nie istnieją. To jest całkowita improwizacja, a oferowany program żałosny. Znajomi którzy skorzystali z tej możliwości ostatecznie poszli na normalną kolację bo byli po prostu głodni. Na stołówce dania przygotowywane na bieżąco były udzielane i na przykład naleśniki były max dwa. Trzeciego nie było szans dostać a myślałem że to oferta all inclusive. Późne śniadanie (10:00-12:00)nie istnieje. Kolacja (18:00-21:30) w rzeczywistości została podzielona na dwie grupy z półgodzinną przerwą pomiędzy nimi. Czyli tak naprawdę na kolację mieliśmy 90 minut. Późne lekkie kolacje(22:00-24:00) nie istnieją. Program animacyjny żałosny więc szybko nas znudził, a próby zabawienia nas przez animatorów były wręcz denerwujące. Opisana w ofercie dyskoteka nie istnieje. Mógłbym jeszcze długo opisywać całą masę uchybień i niezgodności ale myślę już połowa z opisanych tutaj spraw powinna zawstydzić biuro Rainbow i proponowaną ofertę Hotel Riadh Palms to porażka. Biuro podruży Rainbow co prawda uznało naszą reklamację ale o jakimkolwiek zwrocie kosztów nie ma mowy. Dostaliśmy , cytuję ; specjalne vouchery rabatowe o łącznejwartości 225,- zł. Można je wykorzystać przy zakupie kolejnej imprezy turystycznej z naszejoferty, w dowolnym Biurze Obsługi Klienta Rainbow Tours na terenie całego kraju, w ciągu rokuod daty ich wystawienia. Nie polecamy tego biura a już na pewno nie ten hotel.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem