Kategoria lokalna 4
4.0/6
Był to nasz pierwszy wyjazd do Tunezji. Wyjazd pomimo niedogodności w hotelu, braku ładnej pogody czy przygód żołądkowych był w miarę udany, ale czujemy duży niedosyt, ponieważ nie udało nam się zwiedzić wielu miejsc czy pojechać na Saharę, więc na pewno do Tunezji wrócimy, ale już zdecydowanie do innego hotelu. Hotel jest położony przy ładnej i zadbanej plaży, na której jest możliwość skorzystania z różnych atrakcji po dobrej cenie. Blisko do portu, którego nie udało nam się zwiedzić do końca, natomiast idąc na prawo od hotelu polecamy odwiedzić sklepy w których można zrobić zakupy również za przystępne ceny jeśli komuś nie uda się zrobić zakupów w Sousse. Jeśli chodzi o sam hotel nie jest to nowy budynek, ale zadbany, codziennie plac przy hotelu był porządkowany. Samo otoczenie hotelu, roślinność, ogród są bardzo ładne i kolorowe, wnętrza hotelu również ładnie zdobione. My trafiliśmy na ładny pokój, wszystko było sprawne i jak należy. Sprzątanie było codziennie, choć nie zauważalne poza wymianą ręczników. Panie sprzątające bardzo miłe i zawsze uśmiechnięte. Natomiast na nasze niezadowolenie wpłynęła głównie obsługa hotelowa przy barze czy na stołówce. Aby być obsłużonym czy cokolwiek dostać przy barze czy to herbatę, napój czy alkohol za każdym razem trzeba było by dać napiwki. Nie wystarczy dać 2,3 razy tylko obsługa jest już tak nauczona że za każdym razem, oczekują codziennie po 1-2 dinary na stołówce do śniadania, obiadu, kolacji, nie wspominając o sytuacji przy barze. Tam najlepiej z każdym podejściem po napój dać napiwek, co było dla nas nieporozumieniem, ponieważ takie rzeczy mamy w cenie i obsługa nie powinna wymuszać napiwków, które należą się, ale za miłą obsługę, a nie aby zostać obsłużonym. Było to dla nas uciążliwe ponieważ nawet mając problemy żołądkowe nie doprosiliśmy się nawet nalania wrzątku aby zaparzać leżące herbaty czy napić się mocniejszego, nierozcieńczonego alkoholu. Co do samych alkoholi są mocno rozrzedzane i chowane pod ladą czy na zapleczu, prosząc o coś słyszeliśmy że nie ma, po czym dla osób dających przy każdym podejściu dinary dany napój z karty się znalazł. Były zgłaszane skargi ze strony osób na spotkaniach, niestety po 15 minutach wracało to do normy. Wyżywienie nie było najlepszej jakości, mieliśmy po nim problemy żołądkowe, ale zawsze coś można było wybrać z serwowanych dań. Bardzo dobre sery codziennie rano, omlet, naleśniki ale aby je dostać trzeba było bardzo długo czekać co zniechęcało. Dobre słodycze i desery, ale brak owoców, gdzie o tej porze na targu było ich mnóstwo czy melony, truskawki, a w hotelu były podawane jabłka i pomarańcze. Plaża wokół hotelu i basen zadbane. Leżaki bezpłatne, jedynie przy hotelu obsługa informowała, że materace są płatne. O tej porze było bardzo mało osób więc miejsca było mnóstwo. Polecamy atrakcje na plaży bo bardzo korzystne ceny, niestety ze wszystkich nie zdążyliśmy skorzystać. Przechodząc się wzdłuż plaży można trafić na Pana proponującego przejechanie się na wielbłądzie. Podsumowując polecamy bardzo wyjazd z Rainbow i zwiedzenie Tunezji, jest w niej wiele pięknych miejsc, które trzeba zobaczyć. Nam się to niestety nie udało z przyczyn losowych i zbyt krótkiego wyjazdu, więc na pewno jeszcze wrócimy do Tunezji koniecznie, żeby pozwiedzać i coś więcej zobaczyć, bo z opowiadań osób które były dłużej na prawdę warto, szczególnie wycieczka na Saharę.
Piotr - 25.05.2019
16/20 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Resort pustawy w tym okresie /przed sezonem/z pominięciem weekendów gdzie zjeżdżają się lokalsi. Pokoje nie najnowsze ale codziennie sprzątane, w opcji all inclusive każdy znajdzie coś dla siebie, nie można chodzić głodnym. Basen duży ale woda nie podgrzewana, na terenie resortu mały basen kryty ale bez szału. Plaża ładna, darmowe leżaki. Taxi do portu Kantaui 3 DT, do medyny Susse 10 DT. Mocny minus za drinki w opcji ALL - kilka kropel alkoholu na szklankę coli i napiwki tego nie zmieniają. Zmiana pokoju z bocznego na z widokiem na morze jest określona w ich cenniku i płatna w kasie/nie warto giftować pracowników recepcji bo taka operacja jest poza ich zasięgiem.
Kris - 11.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Cena wycieczki niezbyt wygórowana, hotel czterogwiazdkowy, kraj trochę zaniedbany turystycznie więc jakość wycieczki adekwatna do tych warunków.
ZiG - 21.06.2019
10/12 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt wrzesień 2022. Hotel Riviera jest to średniej wielkości obiekt, który czasy świetności ma już dawno za sobą. Większość gości to Polacy, Słowacy, Czesi, Algierczycy. Większość obsługi rozmawia w j. francuskim, niektórzy w j. angielskim. Pokoje standardowe. Na wyższych poziomach pokoje zdecydowanie ładniejsze niż na niższych. W pokoju lodówka i tv,klimatyzacja, w łazienkach wanna i bardzo słaba suszarka do włosów. Podczas pobytu mieliśmy stały problem z dostawą ręczników, papieru toaletowego i wody butelkowanej. Sala restauracyjna dość duża, kolejki do wydawanych przez obsługę posiłków. Jedzenie urozmaicone, jednak codziennie to samo, nie uzupełniane na bieżąco. Na terenie hotelu działa wifi, w niektórych miejscach słabo. Dwa dość ładne baseny, zjeżdżalnie przy małym basenie otwierane 2 razy dziennie. Dostępne leżaki dla wszystkich. Od hotelu odizolowane przejście na piaszczystą plażę, gdzie również dostępne leżaki bezpłatnie. Przy plaży bar z napojami bezalkoholowymi i piwem. Dość duża ilość codziennych animacji, w tym dla dorosłych, serwowana przez liczną grupę bardzo sympatycznych animatorów. Hotel znajduje się 15 minut pieszo od portu.
RAFAŁ, LĘBORK - 03.10.2022
6/6 uznało opinię za pomocną