Opinie o Rosa Beach Thalasso & Spa

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(272 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.5
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Masakra

    Renata z rodziną 11.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Obejście hotelu bardzo ładne i recepcja, pokoje porażka, windy u korytarz okropnie brudny. Pokoje " przecietane". Klimatyzacja nie we wszystkich pokojoch. Zameldowanie - całkowity brak organizacji, brak przygotowanych pokoi. Brak prądu, papieru toaletowego itp, Jedzenie smaczne, plaża piaszczysta, animacje Ok, ale basen z słoną wodą do bani, kto pływał ten wie, nie da się. Nie polecam.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wady i zalety

    PARA 25LAT 26.08.2019

    Ogólnie ok trochę wad

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Było OK

    Daria, Karpacz 03.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Hotel duży, przestronny, elegancki i czysty. Personel hotelowy bardzo miły, serdeczny, zawsze uśmiechnięty. Jedzenie dość monotonne, ale można było coś znaleźć dla siebie (raj dla osób lubiących słodycze). Wizualnie sie nie zawiedliśmy, wszytsko tak jak na zdjęciach. Wspaniała plaża hotelowa, darmowe leżaki na brzegu jak i w wodzie. Animacje mocno średnia, ale każdy coś znajdzie dla siebie. Bylibyśmy bardzo zadowoleni, gdyby nie incydent który zdarzył nam się ostatniej nocy. Ok. 2:00 w nocy obudził nas alarm w naszych drzwiach hotelowych, ponieważ ktoś wszedł do naszego pokoju ! Byliśmy bardzo przerażeni. Hotel wytłumaczył ten incydent jako błąd boya hotelowego, który chciał do naszego pokoju wprowadzić nowych gości, ponieważ podobno hotel nie miał nas zapisanych w systemie, że mieszkamy tam od 7 dni !!! Osobiście uważam, że takie zdarzenie jest skandaliczne i nie powinno mieć miejsca.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie specjalnie

    Marcin, Radom 20.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Sam pobyt oceniam bardzo dobrze jedzenie bardzo smaczne , obsługa hotelu bardzo miła ale sam hotel bardzo zapuszczony. Pozapychane zlewy , po wyrywane gniazdka pościel nie doprana, popękane płytki itp. Byliśmy koniec maja początek czerwca - brak klimatyzacji - klimatyzacja dostępna od 15 czerwca 🙁

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wrażenia

    Joanna Hanna, Niemce 20.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    pobyt bardzo fajny ze względu poznania bardzo dużej ilości zejebistych ludzi z Polski hotel taki sobie

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Tunezja przed sezonem

    Ewa, Oświęcim 28.07.2021

    Hotel przyjemny, pod warunkiem, że nie traficie do niego przed sezonem , a właśnie w pełnym rozkwicie trwa sezon na remonty! czyli hałas, wiertarki, kawałki ceramiki na plaży itp. Basen wewnętrzny fajny, ze słoną wodą. Przyjazna obsługa posługująca się kilkoma językami, posiłki wystarczające. Miłośnicy dobrych drinków niestety obejdą się smakiem, każdy alkohol smakuje (i pachnie) tak samo:-) ratują je kelnerzy. Pokoje duże, codziennie sprzątane, choć znajomi mieli "lokatorów" w postaci pluskiew. Do Monastyru trzeba podjechać taxi. Cały dobry wizerunek niestety psują, co jest dość dziwne, Panie rezydentki, które stwarzają obraz, jakby były tam i pracowały za karę. Nie wiem jaki mają cel we wprowadzaniu w błąd przekazując kompletnie nieprawdziwe informacje i nie udzielając pomocy, a wręcz unikając osób, w sytuacjach, jak choćby związana z udzieleniem pomocy lekarskiej po pokąsaniu przez pluskwy. Smutne to. W hotelu jest kantor, ale polecam wymieniać euro, bo dolary są podejrzane:-) :-) :-) Nieporozumieniem jest wycieczka fakultatywna do rzekomej Kartaginy, której śladu nie zobaczycie, poza ruinami term, poza tym to zmarnowanie czasu na przejazdy pomiędzy hotelami i przepychanie się przez pół Tunisu na mało apetyczny obiad, smaczniej wyglądające i tańsze jedzenie można było kupić w street foodach. Jedynym pozytywnym akcentem jest Muzeum Bardo. W odległości 1 h od hotelu przepięknie zachowane koloseum El Jem, tam gdzie kręcili m.in. Gladiatora, polecam samodzielną wycieczkę, wystarczy umówić się z taksówkarzem, którego na pewno znajdziecie pod bramą hotelu, nawet nie jednego.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rosa Beach Monastyr

    Barbara & Adam, Warszawa, czerwiec2024 13.06.2022

    Hotel nisko budzetowy. Oferowane pokoje w standardzie, z balkonem gwarantowaly widok na nieczynny plac budowy, w zakolu widoczne morze. Wyposazenie pokoju tez w standardzie.... Pomieszczenie wymaga odswiezenia, tapiceowana sofa i pufa, rowniez. Wygodne łóżka, db posciel. Sprzatanie wymagalo kazdorazowo zgody na dodatkowy bakszyż. Chlodziarke w pokoju oraz cieknacy kran w lazience nalezalo zglosic do naprawy/lub wymiany. Pogoda oraz kapiele sloneczne i morskie byly glownym zapotrzebowaniem na 2 tygodniowy wypoczynek w maju22, w warunkach tamt. standardu. Okolice hotelu bez mozliwosci spacerowania. Ruchliwa ulica i bliskosc lotniska w Monastyrze stanowily przeszkode w przemieszczaniu sie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Kiedyś pewnie było lepiej

    Jakub, Będzin 22.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Generalnie, hotel ma lata świetności za sobą. Filmy reklamowe i opinie z poprzednich lat nie oddają stanu hotelu. Brudno, stołówka brudna, braki talerzy i sztućców, długie kolejki po posiłki. Basen słodkowodny okazał się słonowodny. Średnia liczba uszkodzonych leżaków ponad 10%. Wszechobecny smród w hotelu i okolicy, w tym na plaży. Ograniczone możliwości zakupu lokalnej waluty w hotelu, odsyłanie do hotelowego sklepiku gdzie można kupić walutę po bardzo niekorzystnym kursie. Praktycznie brak internetu, najlepiej kupić sobie lokalną kartę sim. Recepcja próbuje oszukać nawet na opłacie klimatycznej. Pod koniec wyjazdu zaczęło się wielkie sprzątanie i nastąpiła poprawa, ale to trochę za późno... Zalety to dostęp do lokalnego autobusu pozwalający na zwiedzanie okolicy za niewielkie pieniądze. W opisie hotelu nie wspomina się, że jest w linii prostej od pasa startowego jakieś 500 m, może bliżej, obok jest ruchliwa droga.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wszystkiego za mało

    Wiesław, Częstochowa 20.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel zdecydowanie nieprzygotowany na taką ilość gości. Ciągle brakowało jedzenia. Menu monotonne. Dużo za mało leżaków. Drinki rozwodnione do granic absurdu. Słońce i woda ok😀. Bardzo dobra opieka rezydentki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt w Tunezji

    Klaudia 25.07.2024

    Obsługa miła lecz natarczywa momentami i dosyć dosadnie daje do zrozumienia, że za wszystko należy się napiwek. Niestety język angielski bardzo kulał, nie każdy z obsługi (nawet recepcji) potrafił złożyć jedno zdanie. Pokój z widokiem na morze, ładny, czysty, klimatyzowany. Jedzenie średnie, niepodpisane więc jesz na zasadzie niespodzianki, co lepsze wydzielane jest przez obsługę i najczęściej (biorąc pod uwagę liczbę gości) nieosiągalne. Drinki, piwo - jak woda, możesz pić cały dzień i nic. Plaża ładna lecz wąska, ale nie zdarzyło się żebyśmy nie mieli leżaka wolnego. Idealna dla małych dzieci - morze długo długo głębokości najwyżej do łydki - nasza dwulatka była zadowolona.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem