Opinie o Rosa Beach Thalasso & Spa

4.6/6 (256 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
256 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Tak sobie...

    Oceniam pobyt na 4 mimo, że zasługuje na niższą ocenę. Ogólną ocenę pobytu zwiększyłam tylko ze względu na to że byłam z moim mężem, mogliśmy pobyć razem i odpocząć. No i obsługa w hotelu bardzo miła. Reszta bardzo słaba, gdybym miała tam pojechać jeszcze raz to zdecydowanie bym nie pojechała. Pani w biurze wyszukała nam ofertę z pewną pogodą we wrześniu, w sumie nie było za ciepło, mało słońca, bardzo silny wiatr, w dzień wyjazdu do Polski to już nawet bluza i długie spodnie. Animacji oczywiście nie było, bo wieczorami było już zimno i przez większość wieczorów padał deszcz. Udało nam się tylko zobaczyć "Super Barmana z Kuby", który miał robić super drinki (drinki bardzo słabe, robione od niechcenia, mohito nie szło wypić, lepsze już były te drinki za darmo z oferty hotelu). Zastanawialiśmy się jeszcze nad Egiptem, ale usłyszeliśmy że w Tunezji są ładniejsze plaże, plaża była tragiczna, nie dość że bardzo wąska (przez co było mało leżaków, które dodatkowo były "rezerwowane" ręcznikami od samego rana), to jeszcze bardzo dużo śmieci i glonów do tego stopnia, że nie szło wejść do wody, oczywiście plaża była sprzątana, ale w takim tempie że nie zdążyli posprzątać a już fale w nocy znowu wszystko wyrzuciły na brzeg. Pokój jak pokój, był ok. Natomiast wyżywienie ogólnie słabe, wiadomo można było coś wybrać, ale zazwyczaj były to wybory żeby coś zjeść żeby nie być głodnym, ale czy to smakowało? Śniadania jeszcze ok, była kawa jakieś słodkości, naleśniki, natomiast obiad i kolacja bardzo słabe, czasami nie wiedziałam co wybrać i kończyło się na frytkach, pizzy, albo rezygnacji z kolacji.

    Magdalena, Plewiska - 04.11.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel czysty, jednak są też minusy

    Hotel sam w sobie czysty, ładny, duży. Pracownicy zaangazowani w swoje zadania. Trzeba uważać a rozliczenia z recepcją. Wymiany pieniędzy/ opłata za sejf, czy ręczniki plażowe- mam wrażenie że nie potrafią liczyć. Zawsze dostawaliśmy mniej pieniędzy niż powinniśmy. Przy basenie ciągle sprzątane, woda zbierana żeby nikt się nie poślizgnął. Minus za plażę. Pełno glonów na wejściu do wody. Obok budowa do której ciągle dojeżdżają koparki. Ratownik ciągle na miejscu jednak nie wprowadzono zakazy kąpieli kiedy ewidentnie była masa robaków w morzu. Pogryzły mnie i dziecko, dodatkowo znaleźliśmy ich masę w ubraniach z wody. Okropny widok... Ogromny minus za porę w jakiej dostaliśmy pokój. Po całej nocy w podróży dotarliśmy na miejsce o godzinie 6 a pokój dostaliśmy o 14:30. Przez ponad 8 godzin siedzieliśmy w lobby z trzylatkiem... O ile hotel czysty, to o samej Tunezji tego nie można powiedzieć. Byliśmy ogromnie rozczarowani tym co zastaliśmy na miejscu. Hotel mógłby oferować więcej atrakcji, bo basen dla dzieci był brudny, jeszcze nie przygotowany do używania, duży basen z zimną wodą i może z robakami. Jeśli nie jeździ się zwiedzać kraju to sam pobyt w hotelu jest nudny. Idealny dla osób które chcą tylko leżeć i się opalać.

    Paulina, Nysa - 06.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Niedosyt - wszystkiego za mało

    Plusy i minusy w kilku punktach razem: 1. Hotel Rosa Beach położony jest w fajnym miejscu, blisko lotniska, transfer zajmuje dosłownie 15 minut. Bliskość lotniska nie przeszkadza jednak w codziennym życiu w hotelu, owszem, słychać samoloty, ale nie jest to ruch jak na Marszałkowskiej więc spoko. Nie można się czepiać. Taksówką można dotrzeć w miarę szybko do Monastyru za 15 TND (30 w dwie strony - kierowca zaczeka ile trzeba w tej cenie - i do Sousse za 25-30 TND (50-60 w dwie strony). 2. Plaża wąska w obie strony. Kilka metrów od brzegu woda cieplutka i przejrzysta. Przy brzegu niestety kłębowisko glonów, ale na to hotel nie ma wpływu, chociaż robią co dzień co mogą by się ich pozbyć - z marnym niestety skutkiem. 3. Baseny - jeden całkiem sporej wielkości, obok niego niewielki brodzik dla dzieci - oba niestety ze SŁONĄ wodą. 4. Leżaki - zarówno przy basenie jak i na plaży deficyt. Zajmowane przez gości od 5-6-7 rano. Około 8 już nie ma po iść. Przez tydzień pobytu nie zdarzył się nam dzień byśmy mieli miejsce na leżakach ot tak, po przyjściu na basen, od ręki. Leżak można sobie 'załatwić' z kilka TND z ratownikiem, który zrzuci czyjeś ręczniki i przeniesie leżak(i) we wskazane miejsce. Ale nie tak to chyba powinno wyglądać, prawda? Do tego dochodzi problem z ręcznikami basenowo-plażowymi. Nie ma ich pod dostatkiem, nie dostaje się ich za kartę ręcznikową, ale za kaucją - 10 EUR ręcznik i przy zwrocie pani/pan często nie ma 'drobnych' by oddać kaucję, trzeba więc zatrzymać ręcznik do kolejnego dnia i go wymienić potem na inny (to można za darmo) lub mieć 'drobne' aby wydać pani/panu z 50 czy 100 EUR. 5. Jedzenie - tu MASAKRA! I nie, wcale nie chodzi o to, że nie dobre. Jedzenie jest spoko i każdy znajdzie coś dla siebie, ale mają tam kompletny chaos związany z wydawaniem - tak Z WYDAWANIEM - jedzenia. Do każdego, nazwijmy to, stoiska z jedzeniem są ogromne kolejki, bo kucharz/kucharka przygotowują jedzenie na bieżąco. Prawie każde jedzenie. Stoisz więc w kolejce po świeżo upieczoną rybę/kurczaka/inne mięsiwo i za chwilę trafiasz do kolejki po makaron/ryż czy cokolwiek innego. Zanim zbierzesz wszystko co hcesz na talerz, to potrawa z pierwszej/drugiej kolejki jest już zimna i summa summarum jesz zimny obiad czy kolację. Na stołówce jest też piec do pieczenia pizzy i pan, który tę pizzę robi i piecze, tam kolejki są masakryczne, chociaż facet dwoi się i troi to nie jest w stanie zaspokoić wszystkich. Kolejki sięgają nawet 40 minut stania. I chociaż na końcu tej pizzy starcza dla wszystkich to na kolację czy obiad trzeba sobie zarezerwować minimum godzinę, a najlepiej półtorej. To samo dotyczy ciast - WYDAWANE są one przez panie z obsługi, i chociaż nikt nikomu nie ogranicza ilości, to trzeba swoje odstać w kolejce - nie raz i 20 minut. Doprosić się napoju czy piwa/wina do obiadu/kolacji też wymaga anielskiej cierpliwości i często ponawiania zamówienia u dwóch trzech kelnerów, bo jest ich za mało. Owoce monotematyczne przez cały pobyt: arbuz/winogrono/melon/brzoskwinia - tylko. Osobna sprawa to śniadania, na które można zjeść tylko jajecznicę - smażoną 'na żywo' na dwóch patelniach przez jednego kucharza, co wiąże się - a jakże - z kolejką i oczekiwaniem. Naleśniki - smażone przez jedną panią - KOLEJKA i to w zasadzie wszystko co na ciepło. Reszta - standard, ser, wędliny, jajka itp. itd, które znikają jak lód na Saharze - w mgnieniu oka, a na uzupłenienie braków trzeba dość długo poczekać. Podsumowując kwestię jedzenia: Hotel jest wielki, ma dużo pokoi i masę ludzi, a stołówkę ma niewielką i nieprzygotowaną na tylu gości. obsługa robi co może, ale to wszystko za MAŁO. 6. Pokoje w hotelu OK. Duże łóżko, dostawka, łóżeczko na niemowlaka na życzenie. Pokoje, jak cały hotel, starsze, ale w miarę sił pań sprzątających zadbane. Ręczniki wymieniane na życzenie. Hotel z tego względu, że jest w miarę tani, jest oblegany przez turystów i po przyjeździe są problemy z pokojami. Np. przyjeżdżasz do hotelu, po często całonocnej podróży, o 7-8 rano, a na miejscu dowiadujesz się, że pokój dla ciebie będzie o 15 i rób co chcesz... 7-8 godzin w lobby to nie wesołe oczekiwanie, szczególnie po całonocnej podróży. Co prawda dostajesz od razu opaskę AI i możesz korzystać ze wszystkich 'dobrodziejstw' hotelu, ale co to daje gdy jesteś zmęczony i najchętniej wyciągnąłbyś się w łóżku na kilka godzin, a tu nic z tego - po 15... 7. Lokalne piwo, wino i mocniejsze alkohole bez uwag, dostępne od ręki w barach bez specjalnych kolejek. Do tego cola, sprite, woda gazowana i nie w nieograniczonej ilości. 8. Animacje powtarzalne, muzyka na okrągło ta sama - nic porywającego. Podsumowując całą recenzję - hotel budżetowy, ogólnie OK pod względem czystości, a pod względem organizacji wyżywienia, miejsca na leżakach przy basenie i na plaży nie wiem czy zasługuje na chociażby dwie gwiazdki. Wszystkiego jest za MAŁO na tką ilość gości. Do organizatora i rezydentki (Kamila) nie mam uwag, skorzystaliśmy z dwóch wycieczek, odbyły się bez problemów wszystko na czas i bez problemów. Z tej części pobytu jesteśmy zadowoleni!

    Robert - 11.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Masakra

    Obejście hotelu bardzo ładne i recepcja, pokoje porażka, windy u korytarz okropnie brudny. Pokoje " przecietane". Klimatyzacja nie we wszystkich pokojoch. Zameldowanie - całkowity brak organizacji, brak przygotowanych pokoi. Brak prądu, papieru toaletowego itp, Jedzenie smaczne, plaża piaszczysta, animacje Ok, ale basen z słoną wodą do bani, kto pływał ten wie, nie da się. Nie polecam.

    Renata z rodziną - 11.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem