Opinie o Rosa Beach Thalasso & Spa

4.6/6 (256 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
256 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Hotel porażka !!!!!

    Hotel powinien mieć maksymalnie 2 *. Wszędzie wszechobecny brud. Pokoje lata świetności mają już dawno za sobą, na ścianach popękane, odpadające tynki, na sufitach plamy od zalania przez sąsiednie pokoje na górze. Łazienka i WC - aż strach korzystać: nieumyte po poprzednich gościach umywalka i lustro, brudna, zapuszczona wanna i szyba, toaleta brudna, a deska sedesowa żółta jakby nigdy nie była myta. Podłogi w łazience i WC brudne, pełno włosów poprzednich lokatorów. Brak papieru toaletowego. Ręczniki w łazience niby czyste, ale sprawiają wrażenie i mają zapach jakby były nieprane. W pokoju zerwana firana z okna, pościel nieświeża, jakby niedoprana. Pokoje "niby" codziennie sprzątane. Nie ma różnicy "przed" i "po" sprzątaniu - włosy jak były na podłodze tak są po sprzątaniu, umywalka jak była brudna "przed" tak i była brudna "po". Sprzątaczki oczekują pieniędzy, ale w zamian nie widać żadnego efektu ich pracy. Cały czas stoją na korytarzach i rozmawiają przez telefon. Stołówka główna to największa katastrofa: brudne, klejące stoły, na stołach brudne, zniszczone podkładki. Ciągły brak sztućców i serwetek. Obsługa nie panuje nad tym, co dzieje się podczas posiłków - nie sprząta stołów - goście krążą z pełnymi talerzami czasami bardzo długo zanim znajdą miejsce by zjeść. Najgorzej było podczas weekendów, kiedy to do hotelu napływali turyści lokalni. Bardzo długie kolejki po jedzenie. Jedzenie cały czas takie samo , ale każdy może znaleźć coś dla siebie. Mały wybór owoców - zazwyczaj były arbuzy i melony, sporadycznie pojawiał się winogron i brzoskwinie. Na duży plus ciasta - bardzo dobre, różnorodne i ładnie przygotowane. Napoje do kolacji nalewane przez obsługę - trzeba się prosić, aby ktoś podszedł i przyniósł wodę lub nalał Fanty. Kelnerzy zabierają ze stolika talerze w czasie jedzenia, wystarczy na chwilę odłożyć sztućce, a pojawia się kelner i zabiera talerz z jedzeniem. Alkohole i drinki w bardzo podstawowym zakresie - zawsze dostępne. Ręczniki plażowe można nabyć płacąc depozyt 30 dinarów za ręcznik. Sejf w pokoju płatny - 25$. W lobby bez problemu można wymienić $ czy Euro na dinary. Wifi tylko w lobby i to bardzo słabe. Bardzo słaba klimatyzacja w lobby, na stołówce oraz w pomieszczeniach wspólnych. W pokojach klimatyzacja ok. Obsługa mało komunikatywna - bardzo słabo mówi po angielsku, zna kilka podstawowych słów i zwrotów. Basen duży, z jednym tylko zejściem do wody i to od razu na głębokość 1,5m. Woda w basenie słona - ale to było podane w ofercie. Woda w basenie ciepła. Basen czyszczony codziennie rano. Wokół basenu za mało leżaków, dużo leżaków zdewastowanych, zniszczonych. Basen czynny tylko do 18.00, co przy 45 stopniowych upałach jest nieporozumieniem. Aby zająć leżaki przy basenie trzeba być już ok 6.00 - potem nie ma szans na wolne leżaki. Plaża bezpośrednio połączona z hotelem, sporo leżaków. Woda cieplutka, ale niestety często zanieczyszczona przy brzegu przez wodorosty. Wodorosty sprzątane na bieżąco, ale przy tak dużej ich ilości, przynosi to słaby efekt. W wodzie dużo małych rybek. Generalnie plaża i morze na +. Jest to hotel dla mało wymagającego klienta, któremu nie przeszkadza wszechobecny brud i brak porządku. Na pewno hotel nie powinien mieć 4* - nawet w kategorii lokalnej, na tle innych hoteli w tym kraju wypada bardzo słabo. Na kolejny sezon, jeżeli biuro nie zrezygnuje ze współpracy z tym hotelem, w ofercie wypadałoby napisać prawdę, tak, aby potencjalny klient był świadomy tego, co kupuje i czego może się spodziewać wybierając tę właśnie ofertę.

    Dorota - 06.08.2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Rozczarownie

    Hotel absolutnie nie zasługuje na 4*. Wg mojej opinii max na 2. Jest brudno. I nie chodzi tu o to że mam wyśrubowane oczekiwania ale poza recepcją i lobby jest syf. Korytarze brudne, dywany aż się lepiej. Pokoje na pierwszy rzut oka ok ale podlogi we włosach poprzednich gości, krany, umywali niedomyte. Jest też dużo niedorubek lub uszkodzeń ale to raczej standard. W pokoju była klimatyzacja która dawała rade. Jedzenie dobre ale monotonne i mdle. Myślę że wystarczało dla wszystkich. Ludzie pracujący w kuchni i wydający Jedzenie w bardzo brudnych ubraniach. Pracowani na uswinionych stanowiskach. Brud, niedomyte stanowiska i wszędzie walające się resztki jedzenia. Kelnerzy mili i uprzejmi. Basen ok ale ze słona woda. Dojście do plaży. Plaża cała w glonach i to akurat nie byłby problem gdyby nie ten smród. Woda ciepła i bardzo płytka na kilkadziesiąt metrów. Najpierw spacer po wodzie dop później plywaNie. Jest to hotel zdecydowanie dla rodzin. Nie ma życia nocnego w hotelu. Słyszałam o tym hotelu dobre opinie zanim.zakupilam wycieczkę i nie wiem co się stało ale warunki są słabe.

    Małgorzata, --- - 22.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    hotel pomyłka

    cztery gwiazdki to duża przesada,pokoje szare bure cały hotel na bardzo małej powierzchni, plaża z jednej strony ograniczona wysypiskiem śmierci a drugiej kanałem.Dwa barki w których ciągle brakuje naczyń najlepiej mieć własne.Jedyne animacje to dzika miejscowa muzyka w środku nocy. Nie polecam.Jedyny plus to w miarę przyzwoite jedzenie.

    Ryszard, Ciechanów - 20.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nie polecam

    Nie jesteśmy zadowoleni z pobytu z w tym hotelu. O ile nie jesteśmy z rodziną wymagającymi klientami, tak tutaj hotel nie spełniał podstawowych norm. Dostaliśmy 2 ręczniki na 3 osoby, pomimo interwencji i prośby o kolejny - ręcznik do nas nie dotarł, a te które dostaliśmy służyły nam prze cały tydzień inie były wymienione ani razu. W pokojach czysto nie było, nie wspominając o największym minusie tego hotelu jakim była jadalnia. Jeden wielki brud, często czekaliśmy na talerz, nie wspominając już, że jak talerz był to nie było widelców, wszystkiego brakowało, łącznie z kubkami na wodę o którą też trzeba było często się prosić. Większość jedzenia wydawana jest przez personel więc trzeba było czekać w długich kolejkach, aż się odechciewało jeść (może z dwa razy zjadłam z mężem razem przy stole), czuliśmy się jakbyśmy prosili się o jedzenie, które i tak dobre nie było. Bar z alkoholem posiadał na półkach dosłownie trzy butelki lokalnego alkoholu, TAK 3 BUTELKI ! drinki robione były tylko przy basenie przez jakiś czas, następnie zostawał bar. Odnosiliśmy wrażenie, że hotel nie jest przygotowany na taką ilość turystów jakich przyjął. Z plusów to mogę powiedzieć , że wizualnie od strony basenu był przyjemny widok, ładnie zadbany park i obsługa, która bardzo lubi dzieci. Pochwała również dla rezydentki Pani Justyny C., była przemiła i bardzo pomocna :)

    Natalia, --- - 18.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem