Opinie klientów o Soviva Resort

4.4 /6
34 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
3.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Dominika, Przemyśl 14.08.2014

Soviva resort

W dniu dzisn'iejszym wróciłam z owego hotelu. Hotel ma swoje plusy i munusy. Zacznijmy od plusów: 1. basen 2. zjeżdzalnie 3. jedzonko 4. super animacje Minusy: 1. Nie bardzo miła obsługa, wszystko z łaską 2.mrówki w łazience 3. zanieczyszczona plaża

4.0/6

Sylwia, Kalisz 21.07.2014

Próba rzetelnej oceny hotelu Soviva Resort - najważniejsze informacje w pigułce.

Opis trochę długi, ale chyba warto przeczytać w całości: Hotel dla mało wymagających. Jeśli ktoś lubi siedzieć w wakacje w pokoju hotelowym i oglądać telewizję to faktycznie niech poszuka innego hotelu. POKOJE są zdecydowanie najsłabszym ogniwem w tym hotelu. My byliśmy w 5 osób wiec zajmowaliśmy 2 pokoje (2+3)w budynku pobocznym. Pokoje po remoncie, ale generalnie efekt remontu nie był powalający i raczej odnosił się do pomalowania pomieszczeń farbą. Przypomina nasze hotele z lat 70-tych. W jednym z pokoi nie działała klimatyzacja (o naprawie można było pomarzyć)Co do mrówek w szafie to i w naszym pokoju się takie pojawiły. Nam pokoje służyły po to by się przespać więc żadna z tych niedogodności nie zrobiła na nas większego wrażenia. Pokoje codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki. RECEPCJA. Od razu wspomnę, że nie dawaliśmy "w paszport" przy meldunku. Meldunek dość zorganizowany. Trzeba wypełnić kartę meldunkową, wzór po polsku jak to zrobić dostaliśmy od rezydentki już na lotnisku wiec nie było problemu. (Tunezyjczycy mają czasem taki procedury jak u nas "za komuny" Bagaże stoją obok recepcji do czasu meldunku, pilnuje ich boy hotelowy lub recepcjonista. Doba hotelowa zaczyna się od 14 - my byliśmy w hotelu wcześnie rano więc do ok 11 czekaliśmy za meldunkiem. (koniec czerwca i hotel był już obłożony) Opaski all otrzymaliśmy od razu więc praktycznie od samego rana mogliśmy korzystać z posiłków i atrakcji hotelu mimo, że nie mieliśmy jeszcze pokoi:) Przy wymeldowaniu było podobnie - opaski ściągaliśmy dopiero na lotnisku. Raz na dobę w recepcji odbiera się kupon na butelkę wody mineralnej i realizuje go w barze w Lobby (bezpłatnie) Największą zaletą hotelu są BASENY. Duży basen ze zjeżdżalniami w centralnej części hotelu. Zjeżdżalnie bez opłat od ok 10 rano do lunchu i po lunchu do ok 18. LEŻAKI I MATERACE BEZPŁATNE (na stronie Rainbow Turs była informacja o opłatach). Leżaki i materace składowane są z tyłu dużej niebieskiej zjeżdżalni. Jeśli ktoś nie chce czekać aż przyniesie je obsługa można je samemu sobie przynieść. Obsługa faktycznie nie jest ekspresowa, wprawdzie materac przyniosą, ale trzeba czekać bo cały basen obsługuje tylko 2 facetów, którzy wolą pogawędki z turystkami opalającymi się toples ;)Od razu uprzedzę, że miejsca przy basenie od strony baru są najbardziej oblegane i tam trzeba położyć ręcznik na leżaku już od rana by go zarezerwować (ale robią tak goście wszystkich narodowości nie tylko Polaków. Od strony zjeżdżalni leżaki zawsze stały puste. Miedzy budynkami hotelu znajduje się jeszcze malutki kameralny basen, ale myśmy z niego nie korzystali. PLAŻA - piasek czysty, ale w wodzie tuz przy brzegu liczne glony, które dla mnie osobiście stanowiły zaporę nie do przejścia, wiec w morzu się nie kąpaliśmy. Tutaj również materace i leżaki BEZPŁATNE i nie było z nimi problemu o żadnej porze dnia. Przy plaży bar z przekąskami. UWAGA: na plaży NIE PODAJĄ ALKOHOLU (prawo tunezyjskie zabrania). Nie zauważyłam tam również natrysków (może źle patrzałam)- jeśli faktycznie ich nie ma to duża niedogodność bo woda w morzu bardziej zasolona niż w Bałtyku. Hotel znajduje się w drugiej linii brzegowej więc do plaży trzeba kawałek dojść betonową uliczką. POSIŁKI. Obok basenów kolejny atut hotelu mimo, że restauracja bardziej przypomina stołówkę. Pierwszego dnia można zarezerwować sobie u kelnera stolik i będzie on służył już do końca pobytu (z żółtą kartką meldunkową z recepcji). Dla nas było w środku zbyt gorąco i zwykle jedliśmy na zewnątrz.Jedzenie bardzo zróżnicowane i każdy wybierze coś dla siebie. Pizza, spaghetti, frytki, mięsa, surówki, owoce, lody ciasta itd. Nie ma co narzekać. Czasem faktycznie trzeba stać po potrawy w kolejce, ale turystów dużo, bo hotel dość spory. Napoje do lunchu i obiadu (cola, fanta, sprite, piwo wino) przynoszą kelnerzy, ponieważ mają z tym dużo pracy na napoje faktycznie trzeba czekać. Nie wydziałam natomiast by ktoś dawał napiwki kelnerom by przyśpieszyć obsługę. Napoje można również otrzymać w barze przy basenie (uwaga: nie było tam przekąsek)i w lobby. Na terenie hotelu po prawej stronie od recepcji znajduje się bar ale płatny. Z lewej jest lobby. Raz na pobyt można zapisać się na ala carte u szefa kuchni w stołówce po śniadaniu, ale nie korzystaliśmy z tej opcji, więc się nie wypowiadam. Na terenie hotelu jest też podobno sushi bar (odpłatny), ale tam też nie dotarliśmy. ANIMACJE. W ciągu dnia przy basenie gry i zabawy. Wieczorne animacje nie powalają, ale wypełniają wieczór. Szczególnie fajny pokaz z ogniami. Na terenie klubu jest Figloklub prowadzony przez polskiego animatora Krzyśka (serdeczne pozdrowienia!!!), który wypełnia czas dzieciakom (w określonych godzinach), a rano prowadzi ćwiczenia rozciągające dla dorosłych. Polecam spotkanie z rezydentka Rainbow panią Agatą. Świetnie opowie o hotelu i okolicach. Można dowiedzieć się fajnych ciekawostek. W sumie spędziliśmy tam fajne wakacje, chociaż hotel ma kilka mankamentów, które rekompensuje jego cena

3.5/6

MARCIN, NOWY TARG 24.07.2014

WAKACJE 2014

Bardzo dobre jedzenie , obsługa która niestety miała problemy z nadążeniem , ale ogólne wrażenie dobre.Pokoje cześciowo wyremontowane , jak chce się być w lepszym trzeba podczas meldunku zostawić parę $.

3.5/6

PAWEL, BELCHATOW 27.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Moja opinia na temat pobytu w Soviva Resort

Moja opinia na temat pobytu w Soviva Resort
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem