Opinie o Soviva Resort

4.3/6 (35 opinii)

4.3/6
35 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
3.1
Pokój
3.7
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    wakacje sierpień 2018

    Byliśmy w terminie 2.08.-9.08.2018. Ogół hotelu na plus, dużo elementów, które utrudniały życie. Kolejki w restauracji, w których trzeba stać od 30 minut czasem nawet do godziny. Brak śniadania kontynentalnego, które rzekomo miało być. Kolejki do baru z napojami. Jedzenie koszmar. Dużo algierczyków, którzy zostawiają po sobie niesamowity bałagan, którego nie sprzątają na bieżąco. Plaża brudna woda to samo. Okolica średnia, daleko do miasta, taksówka do miasta 12 dinarów (wcale nie 8 czy 10 tak jak mówi rezydent). Obsługa miła, basen w porządku.

    Magdalena - 10.08.2018  | Termin pobytu: październik 2018

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Złodzieje

    Na lotnisku w Tunezji kradną z walizek pieniądze. Bez niczyjej wiedzy zaglądają do walizek. Mojej Narzeczonej zginęło 180 dolarów, a w dodatku portfel leżał otwarty na wierzchu jakby chcieli powiedzieć że "mamy twoją kase". Ja miałem kłódkę na zamku. Teraz już nie mam. Na szczęście nic cennego mi nie zginęło. A jeśli chodzi o hotel to jak najbardziej POLECAM.

    Adam - 19.09.2014

    15/32 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Długo będę omijać Sovivę

    Wakacje, sierpień 2018 Plusy: - rewelacyjny basen, zjeżdżalnia, świetna organiacja zabaw, animatorzy na dużą 6 z plusem, wystarczająca ilość leżaków, dużo miejcsa nad basenem, woda czysta - drugi, mały basen bardzo przyjemny, zaciszne spokojne miejsce - był podobno również basen kryty ( zamknięty, więc nie oceniam) - przestronna recepcja, szybkie zakwaterowanie (dojechaliśmy przed 23) - piękny, dobrze utrzymany ogród okalający budynki Minusy: - hotel brudny, zaniedbany - pleśń na ścianach na najniższym poziomie, poplamione podłogi - winda w czasie pobytu nie działała, a obsługa udawała przed gośćmi, że popsuła się przed chwilą - łazienka w momencie zakwaterowania nie posprzątana, ręczniki brudne, armatura stara, zakamieniona, woda w słuchawce przysznicowej lała się na wszystkie strony oprócz właściwej - pościel brudna (niedoprana) - lodówki radzę nie otwierać, barak klapki zamykającej zamrażalnik, pleśń, wyrwana uszczelka w drzwiach, mocno wysłużony sprzęt - restauracja (stołówka) jak z horroru, ogólnie brak jedzenia (weszliśmy na śniadanie ok 7.15), pusto nawet na stole z pieczywem, dostepny był tylko miejscowy jogurt i dżem. Kolejki na kilkadziesiąt osób, stoły brudne, podłogi zaklejone, szklanki płukane pod kranem na naszych oczach, o myciu/wyparzaniu nie mam mowy, biorąc talerz można było ustalić co jadły 3 osoby przed nami. Dramat! - plaża dość daleko, przejście zaułkami, bardzo brudna (wiem, nie jest to wina hotelu) Ogólnie nie polecam! Trzeciego dnia zmieniliśmy hotel. Miejsce ma potencjał, ale potrzebuje dobrej organizacji i koniecznie remontu. Miejsce oceniam na 2. Wycieczki na Saharę i do Tunisu uratowały wyjazd- to polecam. Super przewodnik (Mohamed- dziękujemy), fajni kierowcy, przewodnicy miejscowi. Piękne miejsca, ciekawa, odmienna kultura rekompensowały długie przejazdy. Wycieczki oceniam na 6.

    MONIKA DANUTA, PIASKI - 24.09.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Masakra...

    Zacznijmy od plusów: Duży główny basen, mniejszy basen za "blokami". No i teraz minusy… Masakrycznie z jedzeniem, bo wszystko to samo, non stop. Obsługa fatalna. Na stołówce (bo restauracją tego nie można nazwać) do blatu niemal można się przykleić. Przed nałożeniem czegoś na talerz trzeba sprawdzić czy jest czysty. Z napojami - Fatalnie. Gdy poprosi się kelnera o picie, zazwyczaj trzeba poprosić jeszcze 12-stu kelnerów żeby dostać chociaż szklankę picia. Bar przy basenie nie jest obsługiwany, jednak przed stołówką wisi kartka na której jest napisane: Pool bar: 10:00 - 17:00. Wszech panujący brud i smród. Wchodząc na samą stołówkę nie można znieść smrodu. W lobby barze nie ma menu, nie wiadomo co zamówić. Barmani ciągle obrażeni, a do dwóch kaw jedna łyżka, bo oczywiście nie można dać drugiej. W lobby barze nie można położyć ręki na blacie, bo przyklei się w sekund max.5 i przez co najmniej 2 dni ręka lub cokolwiek przyklejone do blatu będzie w 17-stu smakach. Pokoje jak w poczekalni na dworcu centralnym. Klimatyzacja - na stałe. Ustawiona jest non stop na "Dwójce". Nie może być wyłączona ani przestawiona, bo się po prostu NIE DA. Mini bar - pusta lodówka z pleśnią na rogach wewnątrz. W łazience ręczniki brudne i małe. Ręczniki w tym hotelu powinny nazywać się szmatami do podłogi. Na stołówce z podobną szmatą chodzi kobieta w przepoconym i podziurawionym uniformie mażąc nią po podłodze w czasie obiadu i kolacji. Dziwię się, że to biuro, porządne jak na pierwszy rzut oka (pojechaliśmy pierwszy i pewnie ostatni raz z biurem podróży "Rainbow Tours") sprzedaje taką ofertę. Jednym słowem: Fatalnie. Nikomu nie polecam. Stracony czas i pieniądze.

    Agnieszka, Warszawa - 19.07.2014

    11/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem