Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel brudny,nudny.Wycieczka droga w porównaniu z innymi biurami podróży.Zdecydowanie nie polecam !!!....
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt w hotelu był ogólnie w porządku, a jedzenie było całkiem smaczne. Niestety, nasza ocena została znacznie obniżona przez rezydentki z Rainbow. Ich rola wydaje się ograniczać wyłącznie do sprzedaży wycieczek i opowiadania o Tunezji podczas tych wycieczek, czy gdy zadzwonisz zapytać, gdzie się udać do bankomatu lub jak sobie poradzić w Tunezji. Kiedy pojawiają się jakiekolwiek problemy, rezydentki jedynie odsyłają do zgłoszenia reklamacji do Rainbow, zamiast udzielić realnej pomocy na miejscu. Przykładem jest problem z niewłaściwym zakwaterowaniem i miejscami w samolocie. Mieliśmy zarezerwowane i dopłacone trzy pokoje z widokiem na morze, ale tylko jeden z nich miał częściowy widok na basen. Pozostałe miały widok na palmę, chociaż zachód słońca był widoczny we wszystkich trzech pokojach. Pokoje pozostawiały wiele do życzenia, wyglądały na dość stare. W moim pokoju suszarka na ręczniki urywała się, gdy powiesiłem ręcznik – na szczęście nikogo wtedy nie było w wannie. Lodówka grzała zamiast chłodzić, a w sezonie klimatyzacja była wyłączana z powodu awarii. W jednym pokoju klimatyzacja w ogóle nie działała, co uniemożliwiało spanie. Balkony w trzech pokojach nie zamykały się, co było szczególnie niebezpieczne, ponieważ na piętrze można było przejść z jednego balkonu na drugi. Każdy mógł je otworzyć od zewnątrz. Leżaki były zajmowane już o 6 rano i pozostawiane z ręcznikami przez cały dzień. W sezonie było dużo muzyki i aktywności wokół hotelu co dla mnie na plus. Podczas naszego lotu powrotnego z Enter Air, próbowano zmienić nam miejsca w samolocie, na co się nie zgodziliśmy. Niestety, również w tej sytuacji rezydentki nie były w stanie pomóc i stwierdziły, że trzeba to zgłosić do linii lotniczych. Zdecydowanie oczekiwałem lepszej obsługi i pomocy ze strony rezydentek, które powinny wspierać turystów w razie realnych problemów. MAX 3 GWIAZDKI