Opinie o Vincci Saphir Palace & Spa

Kategoria lokalna: 5

4.6/6
(48 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje2025

    Dorota, 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Pokój śmierdział stęchlizną . Jedzenie tragedia na śniadanie 2 rodzaje bułek Mało kiedy można było zjeść coś dobrego. Jedynie słodycze ok. Przekąski mało i kurczak surowy . Na przekąskach kucharz bardzo nie miły dawał spalone naleśniki. Nie polecam rozczarował nas. Jedynie basen i plaża na plus i kelnerzy mili .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Rozczarowanie hotelem

    Andrzej, --- 12.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    pozytywy: -cieple morze , piaszczysta plaża -czysty basen w otoczeniu pięknej zieleni -przestronne pokoje -ciepła woda w łazience Negatywy: -restauracja: brak organizacji, wydawanie jedzenia przez obsługę przez co tworzyły sie gigantyczne kolejki bardzo mały wybór potraw, za mało punktów z jedzeniem, brak szklanek sztućców ,brak kawy i herbaty przy obiedzie i kolacji-dostępna w barze wydawana przez barmana co znowu powodowało kolejki -ręczniki i sprzątanie pokoju po godzinie 19 -plaża brudna , nie sprzątana przez obsługę-wszędzie duże kawałki plastików, reklamówek itp, -brak ręczników plażowych na wymianę -na przekąski między obiadem a kolacją tylko bardzo tłuste pączki i przypalone placki naleśnikowe Ogólnie hotel z potencjałem, ale bardzo zaniedbany, z bardzo słabą organizacją pracy i obsługą. najgorsze wrażenie wywarła na nas restauracja, nie spotkaliśmy sie nigdzie z taką nieporadną obsługą i tak małym wyborem a podróżujemy bardzo dużo. W naszej ocenie hotel zasługuje na maksymalnie 2,5 -3 *

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wrzesień 2024

    Piotr 17.09.2024

    Witam . Oceniam mój pobyt na średnio udany. Tunezja jako kraj, pełen kontrastów. Jak każdy ma inne gusta więc tu nie będę się rozpisywał. Chciałbym podać moje spostrzeżenia głównie na temat hotelu. Temat numer jeden to restauracja - jak wiadomo posiłki rozpoczynają się zawsze o określonej godzinie i dla osób które będą pierwsze stoły przygotowane ale już następni ludzie którzy przychodzą trochę później już nie mają możliwości zjeść na czystym i przygotowanym stoliku. Trzeba się prosić o przygotowanie stolika oraz o sztuce. Samo czyszczenie stolika wygląda makabrycznie brudną szmatą przetarcie blatu , podkładek , okruchy lub inne pozostałości zgarniane pod stolik . Braki notoryczne szklanek ,talerzy ,sztućców . Grillowane jedzenie przygotowane na mocno przypalonych rusztach i oceniam tak jakby nie były czyszczone . Słoje z kranikiem do soków świeżo wyciskanych oblepione klejące brudne. Pojemnik (termos na zupę ) to już chyba pamiętał czasy lat 80 tych środek wytarty nie higieniczny . Jedzenie różnorodne każdy coś sobie dopasuje, na słodko duży wybór ciast ciasteczek ale owoce to porażka. Przez 11 dni melon i jabłko ,2 razy brzoskwinia. To tylko kilka uwag z wielu innych na temat restauracji. Temat drugi to sprzątanie w pokoju. Obsługa oprócz pościelenia łóżka , wymiany ręczników kończyła pracę ,podłoga meble z piaskiem z plaży przez cały pobyt . Oceniam na -1. Lobby w hotelu małe wieczorem brak wolnych miejsc nie ma gdzie posiedzieć. Bar w lobby hit jak dla mnie poprosiłem o szklankę do wody dostałem z półki szklankę (niby czysta) ze śladem szminki damskiej kiedy zwróciłem uwagę dostałem kubek plastikowy. Masakra... Animacje w hotelu minimalne rano aqua aerobik strzelanie z łuku a wieczorem karaoke. Basen jeden o różnej głębokości przestronny , leżaków dużo, stoliki oblepione po napojach nie myte . Plaża blisko hotelu, piaszczysta wąska z mnóstwem petów papierosów ( brawo turyści) Leżaki parasole darmowe wysłużone. Morze ciepłe sporadycznie meduzy (trzeba uważąć) Jak na hotel z 5 gwiazdkami to nie wiem co jest w 3 gwiazdkowym. Po za tym obsługa miła.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Nie polecam

    Basia 24.08.2024

    Hotel ma duży potencjał, ale całkowicie nie wykorzystany. Zacznę jednak od pozytywnych rzeczy, których jest niestety mniej: - lokalizacja- blisko promenady i morza - prywatna plaza z leżakami dla gości - Duże pokoje - Otwarci pracownicy- weseli i uśmiechnięci Natomiast minusów jest znacznie więcej i to one powodują ze nie wrócę nigdy do tego hotelu ani go nie polecę nikomu. 1. Pierwszy i duży minut to kuchnia- brudne stoły w restauracji, klejące fotele, brak sztućców, ciagle braki jakiegoś posiłku i czekanie na dołożenie, bardzo niska jakość jedzenia- składniki niskiej jakości, niesmaczne, przetworzone. Długie kolejki do dan wykonywanych na miejscu, co powoduje tłok i zdenerwowanie. Totalny brak zarządzania sala restauracyjna przez managera- Jeśli taki jest na miejscu? Nieraz widziałam jak kelnerzy sprzątająca stół zostawiali sztućce po wcześniejszych gościach. Totalnie niedopuszczalne zachowanie. Nakładanie jedzenia rekami przez personel bez rękawiczek. Dla nas kara było iść na posiłki. Na kolacje korzystaliśmy z opcji a la carte która była lepsza opcja ale nie powalająca. Kuchnia do całkowitej reorganizacji przez hotel. 2. Pokoje- choć duże wymagają remontu, pościele brudne w dniu przyjazdu- albo brudne albo niedoprane i wymagają zdecydowanie wymiany bo kolor biały dawno temu miały. 3. Owoce tylko do posiłków, brak dostępu ich w ciagu dnia. Bary z przekąskami tylko z fast food- frytki, hamburgery i inne świństwa. 4. Bary w ciagu dnia- szklanki płukane tylko ręka i woda bieżąca bez mycia płynem do naczyń. Piłam wiec w kubku do kawy. 5. Ogród- całkowicie niewykorzystana powierzchnia, plac zabaw rozpadający się z jedna huśtawka, na która strach posadzić dziecko, tenis niby jest ale go nie ma, brak zagospodarowanej przestrzeni wokół dla rozrywki gości po kolacji. 6. Otaczający brud wokół hotelu- śmieci, również pojawiające się na plaży. Niestety, ale moja ocena w skali do 5 to 1,5 i odliczaliśmy z rodzina dni do powrotu. Hotel nie zasługuje na gwiazdki, które posiada. Jeśli osoby zarządzające chcą cos zmienić i odczarować miejsce to należy zacząć od remontu pokoi, reorganizacji kuchni i podniesienia jakości produktów serwowanych gościa bo nawet zwierzęta lepiej jedzą. Podsumowując nie polecam i radze wybrać inne miejsce na wakacje jeśli chcecie spędzić je bez nerwów i rozczarowania.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    CECYLIA BARTŁOMIEJ 51LAT

    CECYLIA, ZŁOTORYJA 17.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Byliśmy we wrześniu .HOTEL nadaje się do remontu .Jedzenie nakłada obsługa co w konsekwencji powoduje chaos i gigantyczne kolejki wkurzonych, głodnych gości. .Brak codziennie talerzy na które się czeka długo ,brak łyżek do zupy .Jedzenie nieprzyprawione ,dużo potraw smażone na głębokim tłuszczu .Brak podstawowych przypraw oliwa sól ,pieprz .Mało warzyw tylko gotowe sałatki ohyda. Brudno na stówce ,Brak wyparzarki do szklanek na piwo, alkohol ,płukali wodą tylko szok .Nikomu nie polecę tego hotelu .WSZYSTKO na nie .Nawet się nikt tam nie przejmuje tym brudem .TEN HOTEL TO TRZY GWIAZDKI. Brudna nie sprzątana plaża .Walka o materace na leżaki bo za mało dla wszystkich gości .Toalety na plaży do remontu ,wszystko śmierdziało.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Niedotrzymane 5 gwiazdek: tydzień rozczarowań w hotelu

    ILLIA, Warszawa 13.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Chciałbym podzielić się swoimi wrażeniami z tygodniowego pobytu w tym hotelu. Hotel reklamuje się jako pięciogwiazdkowy, ale w rzeczywistości ledwo zasługuje na trzy gwiazdki. Zacznijmy od tego, że w hotelu jest bardzo brudno: po korytarzach toczą się kłęby kurzu, stoły w restauracji są lepkie. W pokojach przy zameldowaniu była już brudna armatura z osadem z kamienia. Przez cały tydzień pobytu w hotelu pokój ani razu nie był sprzątany. Całe sprzątanie polegało na tym, że sprzątaczki zmieniały ręczniki, zostawiały wodę, mydło i papier toaletowy oraz wynosiły śmieci. Nic więcej nie było sprzątane — nawet podłoga nie była odkurzana ani myta. Pościel również nie była zmieniana, jedynie poprawiana. W pokoju była wanna i prysznic, ale korek w wannie nie działał, a odpływ w prysznicu był zatkany. Przez cały tydzień nikt się tym nie zajął. Wybór jedzenia był przeciętny, można było coś dla siebie znaleźć, ale większość potraw była mdła i niesmaczna. Były owoce morza: krewetki, ryby, małże, które przygotowywano na grillu przy gościach, ale często były one niedogotowane. Być może działo się tak dlatego, że powierzchnia do gotowania była bardzo mała, a kolejka po te dania — ogromna. Kucharz starał się jak najszybciej wydać gotowe produkty. Zdarzały się przypadki, że ryba na zewnątrz była przypalona, ale w środku nadal surowa. Dobre okazały się pizza i makaron, które przygotowywał jeden kucharz. Napoje, zarówno alkoholowe, jak i bezalkoholowe, były w porządku. Kelnerzy i barmani są uprzejmi, przyjaźni i starają się dobrze pracować, ale kelnerów jest bardzo mało, więc nie nadążają obsługiwać wszystkich stolików, sprzątać naczyń, przynosić napoje i sztućce. Szczególnie trudna sytuacja była z kelnerem, który obsługuje stoliki na dziedzińcu — tam jest tylko jeden i po prostu nie nadąża ze wszystkimi gośćmi. W hotelu jest również restauracja A-la carte. Pewnego wieczoru, niestety, zarezerwowaliśmy stolik i zjedliśmy tam kolację. Restauracja reklamuje się jako włoska, ale ma niewiele wspólnego z prawdziwą kuchnią włoską. Po wizycie w tej restauracji doznaliśmy lekkiego zatrucia i przez kolejne dwa dni zmagaliśmy się z niedyspozycją. Morze było bardzo brudne, z dużą ilością śmieci, które przybijały fale. Z pozytywnych stron można wymienić duży basen oraz bliskość morza. Jeśli oczekujecie pięciogwiazdkowej obsługi, nie polecam zatrzymywać się w tym hotelu.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wakacje w Tunezji

    Emilia, Warszawa 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel brudny,nudny.Wycieczka droga w porównaniu z innymi biurami podróży.Zdecydowanie nie polecam !!!....

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Wypoczynek 6 osobowej grupy od 08.07.2024-15.07.2024

    P.P. 16.07.2024

    Nasz pobyt w hotelu był ogólnie w porządku, a jedzenie było całkiem smaczne. Niestety, nasza ocena została znacznie obniżona przez rezydentki z Rainbow. Ich rola wydaje się ograniczać wyłącznie do sprzedaży wycieczek i opowiadania o Tunezji podczas tych wycieczek, czy gdy zadzwonisz zapytać, gdzie się udać do bankomatu lub jak sobie poradzić w Tunezji. Kiedy pojawiają się jakiekolwiek problemy, rezydentki jedynie odsyłają do zgłoszenia reklamacji do Rainbow, zamiast udzielić realnej pomocy na miejscu. Przykładem jest problem z niewłaściwym zakwaterowaniem i miejscami w samolocie. Mieliśmy zarezerwowane i dopłacone trzy pokoje z widokiem na morze, ale tylko jeden z nich miał częściowy widok na basen. Pozostałe miały widok na palmę, chociaż zachód słońca był widoczny we wszystkich trzech pokojach. Pokoje pozostawiały wiele do życzenia, wyglądały na dość stare. W moim pokoju suszarka na ręczniki urywała się, gdy powiesiłem ręcznik – na szczęście nikogo wtedy nie było w wannie. Lodówka grzała zamiast chłodzić, a w sezonie klimatyzacja była wyłączana z powodu awarii. W jednym pokoju klimatyzacja w ogóle nie działała, co uniemożliwiało spanie. Balkony w trzech pokojach nie zamykały się, co było szczególnie niebezpieczne, ponieważ na piętrze można było przejść z jednego balkonu na drugi. Każdy mógł je otworzyć od zewnątrz. Leżaki były zajmowane już o 6 rano i pozostawiane z ręcznikami przez cały dzień. W sezonie było dużo muzyki i aktywności wokół hotelu co dla mnie na plus. Podczas naszego lotu powrotnego z Enter Air, próbowano zmienić nam miejsca w samolocie, na co się nie zgodziliśmy. Niestety, również w tej sytuacji rezydentki nie były w stanie pomóc i stwierdziły, że trzeba to zgłosić do linii lotniczych. Zdecydowanie oczekiwałem lepszej obsługi i pomocy ze strony rezydentek, które powinny wspierać turystów w razie realnych problemów. MAX 3 GWIAZDKI

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem