4.0/6 (27 opinii)
Kategoria lokalna 4
1.0/6
Chciałbym podzielić się swoimi wrażeniami z tygodniowego pobytu w tym hotelu. Hotel reklamuje się jako pięciogwiazdkowy, ale w rzeczywistości ledwo zasługuje na trzy gwiazdki. Zacznijmy od tego, że w hotelu jest bardzo brudno: po korytarzach toczą się kłęby kurzu, stoły w restauracji są lepkie. W pokojach przy zameldowaniu była już brudna armatura z osadem z kamienia. Przez cały tydzień pobytu w hotelu pokój ani razu nie był sprzątany. Całe sprzątanie polegało na tym, że sprzątaczki zmieniały ręczniki, zostawiały wodę, mydło i papier toaletowy oraz wynosiły śmieci. Nic więcej nie było sprzątane — nawet podłoga nie była odkurzana ani myta. Pościel również nie była zmieniana, jedynie poprawiana. W pokoju była wanna i prysznic, ale korek w wannie nie działał, a odpływ w prysznicu był zatkany. Przez cały tydzień nikt się tym nie zajął. Wybór jedzenia był przeciętny, można było coś dla siebie znaleźć, ale większość potraw była mdła i niesmaczna. Były owoce morza: krewetki, ryby, małże, które przygotowywano na grillu przy gościach, ale często były one niedogotowane. Być może działo się tak dlatego, że powierzchnia do gotowania była bardzo mała, a kolejka po te dania — ogromna. Kucharz starał się jak najszybciej wydać gotowe produkty. Zdarzały się przypadki, że ryba na zewnątrz była przypalona, ale w środku nadal surowa. Dobre okazały się pizza i makaron, które przygotowywał jeden kucharz. Napoje, zarówno alkoholowe, jak i bezalkoholowe, były w porządku. Kelnerzy i barmani są uprzejmi, przyjaźni i starają się dobrze pracować, ale kelnerów jest bardzo mało, więc nie nadążają obsługiwać wszystkich stolików, sprzątać naczyń, przynosić napoje i sztućce. Szczególnie trudna sytuacja była z kelnerem, który obsługuje stoliki na dziedzińcu — tam jest tylko jeden i po prostu nie nadąża ze wszystkimi gośćmi. W hotelu jest również restauracja A-la carte. Pewnego wieczoru, niestety, zarezerwowaliśmy stolik i zjedliśmy tam kolację. Restauracja reklamuje się jako włoska, ale ma niewiele wspólnego z prawdziwą kuchnią włoską. Po wizycie w tej restauracji doznaliśmy lekkiego zatrucia i przez kolejne dwa dni zmagaliśmy się z niedyspozycją. Morze było bardzo brudne, z dużą ilością śmieci, które przybijały fale. Z pozytywnych stron można wymienić duży basen oraz bliskość morza. Jeśli oczekujecie pięciogwiazdkowej obsługi, nie polecam zatrzymywać się w tym hotelu.
1.0/6
Hotel brudny,nudny.Wycieczka droga w porównaniu z innymi biurami podróży.Zdecydowanie nie polecam !!!....
0.5/6
Nasz pobyt w hotelu był ogólnie w porządku, a jedzenie było całkiem smaczne. Niestety, nasza ocena została znacznie obniżona przez rezydentki z Rainbow. Ich rola wydaje się ograniczać wyłącznie do sprzedaży wycieczek i opowiadania o Tunezji podczas tych wycieczek, czy gdy zadzwonisz zapytać, gdzie się udać do bankomatu lub jak sobie poradzić w Tunezji. Kiedy pojawiają się jakiekolwiek problemy, rezydentki jedynie odsyłają do zgłoszenia reklamacji do Rainbow, zamiast udzielić realnej pomocy na miejscu. Przykładem jest problem z niewłaściwym zakwaterowaniem i miejscami w samolocie. Mieliśmy zarezerwowane i dopłacone trzy pokoje z widokiem na morze, ale tylko jeden z nich miał częściowy widok na basen. Pozostałe miały widok na palmę, chociaż zachód słońca był widoczny we wszystkich trzech pokojach. Pokoje pozostawiały wiele do życzenia, wyglądały na dość stare. W moim pokoju suszarka na ręczniki urywała się, gdy powiesiłem ręcznik – na szczęście nikogo wtedy nie było w wannie. Lodówka grzała zamiast chłodzić, a w sezonie klimatyzacja była wyłączana z powodu awarii. W jednym pokoju klimatyzacja w ogóle nie działała, co uniemożliwiało spanie. Balkony w trzech pokojach nie zamykały się, co było szczególnie niebezpieczne, ponieważ na piętrze można było przejść z jednego balkonu na drugi. Każdy mógł je otworzyć od zewnątrz. Leżaki były zajmowane już o 6 rano i pozostawiane z ręcznikami przez cały dzień. W sezonie było dużo muzyki i aktywności wokół hotelu co dla mnie na plus. Podczas naszego lotu powrotnego z Enter Air, próbowano zmienić nam miejsca w samolocie, na co się nie zgodziliśmy. Niestety, również w tej sytuacji rezydentki nie były w stanie pomóc i stwierdziły, że trzeba to zgłosić do linii lotniczych. Zdecydowanie oczekiwałem lepszej obsługi i pomocy ze strony rezydentek, które powinny wspierać turystów w razie realnych problemów. MAX 3 GWIAZDKI