4.0/6
Zaczynając od organizacji podróży jak i hotelu stawiam biuro na dobrym poziomie, z lotem ani transferem nie było zbytniego problemu. Obsługa hotelowa postawiona na bardzo wysokim poziomie, pracownicy zadbali o naszą aklimatyzacje z rezydentem też nie było problemu jednak informacje mogły by być podawane nieco szybciej. Niestety już przed podróżą wystąpił problem, biuro tydzień przed wylotem wysłało do nas maila o anulowaniu naszego hotelu ze względu na złe opinie. Nie otrzymaliśmy wcześniejszem informacji bądź jakiegokolwiek powiadomienia. Biuro zobowiązało się o zastąpienie poprzedniego hotelu bez konieczności dopłat. Nie dostaliśmy zbytnio dużo czasu na zastanowienie i wybór nowego hotelu. Biuro zaoferowało nam jeden wybrany przez nich hotel, lecz zaledwie po 24h stwierdzili że ta oferta już nie obowiązuje i na własną rękę szukaliśmy alternatywy. Po wysłaniu ofert i czekaniu na odpowiedź na ostatnią chwilę dowiedzieliśmy się, że poprzednie zobowiązania o braku dopłaty legły fiaskiem i musieliśmy dopłacić mimo wysyłaniu do biura ofert z niższym standardem niż ten za którego płaciliśmy. Informacje jakie dostawaliśmy przez telefon różniły się znacząco ze względu na to z jakim rezydentem rozmawialiśmy, gdyż każdy mówił co innego. Jeśli chodzi o rezydentów na miejscu to były to osoby doinformowane, lecz można było zauważyć, że plan niektórych wycieczek był skoncentrowany na współpracę lokalnych firm z biurem w celu wykorzystania wczasowiczów co niszczyło klimat relaksu i odpoczynku od codzienności.
Antoni - 24.09.2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wspaniała przygoda :)
JOLANTA, BIELSKO-BIAŁA - 13.09.2019
1/1 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel przeciętny, raczej na 3, a nie na 4 gwiazdki. Lepiej wygląda na zdjęciu niż w rzeczywistości.
Andrzej W. - 21.06.2018 | Termin pobytu: maj 2018
30/39 uznało opinię za pomocną