Opinie o Golden Beach Resort&Spa

0.8/6
2 opinie
Atrakcje dla dzieci
1.3
Obsługa hotelowa
1.0
Plaża
2.5
Pokój
0.8
Położenie i okolica
3.0
Rezydent
2.8
Sport i rozrywka
0.8
Wyżywienie
0.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Ocena pobytu

    Szczerze to trudno znaleźć jakieś pozytywy. To nasz kolejny pobyt w Turcji. To co zastaliśmy na miejscu to jeden wielki koszmar. Hotel lata swojej prosperity miał około 20-30 lat temu. Wszędzie brut,syf i ubóstwo. Jedzenie to jakaś porażka. Odnieśliśmy wrażenie, że funkcjonował katering, bo zapachów z kuchni nie było, zato śmierdziało z kanalizy. Pani rezydent Julia po pierwszym spotkaniu ledwo co raczyła odpowiadać na nasze esemesy. Na prośbę o zmianę hotelu przysłała informację, ze jest to możliwe po dopłacenia 1700 zł. od pary. Spotkaliśmy się z sytuacją że inne bioro podróży oferowało to samo za 80 euro z możliwością zwrotu po powrocie do kraju. Później PANI rezydent już się nie kontaktowała. Jesteśmy rozczarowani postępowaniem pracowników firmy. Jedyny pozytyw to obsługa baru prz basenie, którzy widząc nasze zniesmaczenie robili wszystko aby nasz pobyt nie był jedną wielką porażką. Uwag typu brut w pokojach i łazienkach, brak wymiany pościeli i ręczników (ani razu na pobyt) można by mnożyć. To oczywiście nie tylko nasza opinia, bo przez tych kilka dni przewinęło się przez hotel? kilkudziesięciu rodaków. Wszyscy z którymi rozmawiałem mięli takie samo lub o wiele gorsze zdanie o hotelu. Hotel nie nadaje się do pobytu. W naszej ocenie biuro mimo tego że wiedziało jaki jest stan faktyczny hotelu (co wynikało że słów Pani rezydent) nie zrobiło nic.

    JANUSZ, Garbów - 24.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Masakra😡

    Nie polecam jechać do tego hotelu na początku miesiąca maj. Są zupełnie nieprzygotowani do sezonu. Firma Rainbow nie powinna proponować w swojej ofercie hotelu, który nie sprawdziła pod względem przygotowania do sezonu. Po interwencji musieli nas przenosić do innego hotelu. Dwa dni uleciało z wakacji🙄.

    IZABELLA, Poznań - 05.08.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    29/32 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem