Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pyszne jedzenie, taras sloneczny z lezakami i parasolami ekstra, basen z doskonalym polozeniem (z wydokiem na morze tak jak na zdjeciu) ale czystosc bez szalu. W pokoju niby okay, sprzatane powierzchowo codziennie, czysty posciel i reczniki, ale w lazence, w szafkach zakurzone. Z racji tego, ze wylalam kawe pierwszy dzien pobytu, musielismy posunac nocnik i lozko - syf i brud wszedzie. Najbarziej mi przeszkadzalo natomiast w restauracji glownej - gdzie chyba posprzatano porzadnie raz na dobe przed kolacja. Plusy: jedzenie, personel, basen, laznia turecka i restauracja turecka ala carte no i tarat sloneczny
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel usytuowany w przepięknym , bajkowym miejscu. Szum morza dochodził z każdego miejsca. Wieczorami rozkoszowałam się leżąc na promenadzie zasłuchana w jego odgłos To było bajeczne
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W nocy jakieś 1:40h jazdy autokarem od lotniska w dzień jakieś 2:15h, położenie fajne nad samym brzegiem plaża ok chociaż od 15 często smród szamba nad morzem, basen i aquapark fajny dla dzieci i dorosłych , animacje średnie ,zespół animacyjny ok, blisko do sklepów, do centrum busikiem jakieś 15 min - 20 lirów osoba, hotel 4 gwiazdki 5 to jakaś przesada , hotel godny polecenia dla dzieci
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mój pierwszy pobyt w Turcji. Turcja jako kraj piękna natomiast hotel średni . W greckim hotelu czuliśmy się lepiej niż tu. Ogólnie hotel ładny lecz jeśli chodzi o czystość-średnio . Na stołówce stoliki zdarzały się nie do końca umyte. Pokoje niby sprzątane ale to tylko niby czyli wyśmiania ręczniki i przetarty zlew i to na tyle. Obsługa hotelu traktowała wszystkich jak powietrze. Nawet zwykle dzień dobry to dla nich wielki wyczyn aby odpowiedzieć. O uśmiechu przy tym to już w ogóle nie ma mowy.