Opinie o Omer Prime Holiday Resort

5.1/6 (60 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
60 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Nie zasługuje na 5*

    Budynek główny nie gotowy, zakwaterowanie (za dopłatą) w budynku bocznym w którym pokoje są tylko odmalowane stare meble w łazience wszystko stare brudne i zużyte. W jadalni głównej (bo nazwać tego restauracją nie można) problemy z regularnym sprzątaniem i ogólnym utrzymaniem czystości dodatkowo Tureckie rodziny ( 90% gości) okupują stoły przez całą kolację co utrudnia znalezienie miejsca. Na dużych basenach rodziny z małymi dziećmi, przy części dla dzieci pusto. Leżaki na plaży rezerwowane już od 6.30. Na terenie hotelu wciąż trwają prace budowlane. Palenie papierosów jest jedną z ulubionych rozrywek Tureckich rodzin ( pała wszyscy i wszędzie poza dziećmi)

    Mariusz - 11.09.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    dla niewymagających , nie jest to hotel 5*

    1. 12 godzin czekania na transfer na lotnisko po wymeldowaniu , kolejne 6 godzin podróż i oczekiwanie na start samolotu porażka… ale to organizacja biura nie samego hotelu 2. oferta biura różni się od stanu faktycznego spa nie działa , basen wewnętrzny również ( trwają prace remontowe ) 3. o kostke przy hotelu która była układana na szybko można połamać zeby 4. byłam. w 2 różnych pokojach bo prosiłam o przeniesienie ze względu na głośna muzykę i śmiało mogę stwierdzić ze pokoje po remoncie nie były sprzątane maja ślady farby , pokruszonego tynku kurzu itp. ogólnie remont został przeprowadzony w sposób niechlujny. szkoda tylko tych nowych rzeczy bo nawet coś ładnego przez taka ekipę remontowa można zniszczyć. 5.jedzenie bardzo ale to bardzo monotonne ( proszę nie dać się zwieść zdjęciom z instagrama, ogólnie działa zasada kto pierwszy ten lepszy jak jest jakaś odmiana raz na tydzień np. kebab to była największa atrakcja to jak nie będziesz na 19 i się skończy to nie będzie już to dostępne. to samo z reszta potraw. owoców morza nie było poza ryba.. naprawdę średnio. restauracja a la carte nie jest tak naprawdę a la carte nie polecam greckiej mąż się zatruł ryba. z grila na którym wszystko się smaży i raczej czyszczony nie jest często. 6.drinki średnie dużo lodu jakieś kolorowe syropy i to by było na tyle jak pokazałam zdj drinka który udostępnili na instagramie to tłumaczyli się ze to było na show. z dobrych rzeczy to to ze lokalizacja jest dobra , plaża kamieniste piaszczysta ale widok ładny. ogólnie głośno wiele ludzi narzekało ze nie może otworzyć okna bo muzyka dudni do 2 w nocy. miał być relax a było uciążliwie. do takiego hotelu bardziej by pasował styl boho a nie taki przepych w formie tych atrakcji mnie osobiście odstraszały. czy bym tam wróciła raczej nie bo mam porównanie i było średnio napewno nie jest to hotel 5*. remont dalej trwa wiec biuro się nie popisało.

    Anna - 01.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Omer Prime, niestety rozczarowanie

    Niestety okazal się hotel wielkim rozczarowaniem. Zimne i monotonne jedzenie, słabe animacje dla dzieci, w pokoju śmierdziało kanalizacją

    Turystka z Gdyni - 08.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wrzesień 2024

    Hotel do końca nie skończony. Pierwsze wrażenie bardzo słabe. Targanie walizek po rozkopanej drodze do lobby, tam czekanie na pokój mimo takiej godziny o której powinien być gotowy. Następnie sami musieliśmy szukać sobie pokoju na całym ternie ponieważ niebyło nikogo kto wskazał nam pokój. Walizki po godzinie nie dotarły musiałem wracać i zabrać samodzielnie. Pokój jaki zamówiłem to standardowy w budynku głównym. Dostaliśmy pokój (chyba rodzinny) który miał drzwi do innego pokoju obok i wszystko było słychać. Ktoś wracał później budził nam dziecko. Nasze dziecko wstawało wcześnie pewnie budziło sąsiadów ponieważ drzwi były nieszczelne. Prześwitywało nawet światło. Teren hotelu w miarę okj. Jedzenie bardzo dobre, drinki też. Brak placu zabaw dla dzieci. Niestety jest sporo do poprawy jeśli chodzi o standard i obsługę. Transport z lotniska do hotelu ponad 2 h Animacje dla dzieci tragedia

    Adrian - 02.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem