Opinie klientów o Royal Asarlik Beach

4.9 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Bożena, --- 26.06.2022

Wczasy czerwiec 2022

Polecam, bardzo udany urlop

5.0/6

KATARZYNA 21.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Bardzo przyjemny hotel

Do Royal Asarlik Hotel wybraliśmy się przed sezonem, na początku maja 2023. W hotelu było pusto, jedynie w weekend było dużo gości z samej Turcji. Hotel bardzo czysty, pokoje były na szybko malowane przed naszym przyjazdem. Kuchnia była przepyszna, aczkolwiek bardzo nam brakowało typowej kuchni tureckiej, a restauracje ala carte były jeszcze niestety zamknięte (ale to akurat nie wina samego hotelu). Bardzo miła obsługa, która bardzo się starała. Plaże przy hotelu były dwie - to ba plus. Podkreślam ze byliśmy jeszcze przed sezonem, jednak brakowało typowo tureckich animacji, były bez szału raczej. Basen wewnętrzny malutki i zimny, także jeśli ktoś nastawia sie poza sezonem na atrakcje wewnątrz to raczej nie to. Sauna bardzo przyjemna, baseny na zewnątrz tez OK. Podsumowując hotel przyjemny, wokół dużo sklepików, busy do samego Bodrum tuż za rogiem, każdy coś dla siebie znajdzie.

3.0/6

MICHAŁ, Rumia 05.09.2022

Royal Asarlik Beach 08.2022

Hotel oceniam na 4 gwiazdki, pokoje sprzątane regularnie, jedzenie dobre, choć monotonne. Bary kiepsko zaopatrzone drinki beznadziejne. Plaża czysta, wi fi działa na terenie hotelu. Ultra inclusive to tylko chwyt reklamowy. Pokoje widoczne na zdjęciach przy zakupie wycieczki to tylko marketing. Po przyjeździe trzeba się upominać o wymianę pokóju w podobnym standardzie.

1.5/6

Krystyna Łucja, Gdańsk 03.07.2022

Pobyt wypoczynkowy

Bardzo mi przykro , ale nie mam dobrych wiadomości dla potencjalnych turystów wybierających ten hotel. Pokoje sprzątane pobieżnie tzn wymiana ręczników, opróżnienie koszy i maźnięcie mopem podłogi. Jedzenie monotonne i zimne. Plaża brudna w wodzie pływają bułki, parówki i inne smakołyki. Kto przyznał plaży błękitna flagę a hotelowi 5 gwiazdek naprawdę nie wiem. Napoje podawane w papierowych kubkach , żeby się napić w szkle trzeba dodatkowo prosić . Bywa różnie. Generalnie rzecz biorąc za takie pieniądze oczekiwałam czegoś bardziej wyszukanego.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem