Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo duży hotel.widok z okna każdego pokoju na morze. Świetna plaża,dużo leżaków,sprzęt do pływania do wypożyczenia odpłatnie. Duży basen,czysty zadbany. Jedzenie smaszne trochę monotonne . Dużo barów ,sympatyczna obsługa,sporo animacji.swietne spa cudowne masaże. Hotel dla rodzin dużo dzieci,ale można znaleźć też ciche miejsca. Lokalizacja z dala od ...wszystkiego.Rezydent kompetentny. Polecam poza sezonem .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie mówiąc lata świetności hotel ma już za sobą, wymaga gruntownego remontu w większości obszarów. Uważam , że Venosa Beach na chwilę obecną zasługuje maksymalnie naciągając na 4* - i to jest wszystko. W przestrzeniach publicznych brudne i poplamione dywany na podłogach, odrapane ściany a o windach już nie wspomnę. Brudne, przestarzałe, psujące się co chwilę, wyglądały jak żywcem wyjęte z osiedlowego wiezowca. Wiele do życzenia dawał również stan czystosci talerzy i pozostałej zastawy, a o tzw. Ultra All Inclusive to już nie wspomnę. Importowany alkohol w Lobby hotelowym czy innym barze to święto (oczywiscie za dodatkową oplatą nie było problemu). Nie będę się więcej rozpisywał, jednak nikomu ze znajomych nie polecę tego hotelu, były to moje najgorsze wakacje wTurcji, a byłem już kilka razy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel pod względem atrakcji dla dzieci ok. Brodzik, zjeżdżalnie, aquapark. Wszędzie jednak zimna woda. Ani jeden z basenów i brodzików dla dzieci nie miał podgrzewanej wody. Jedzenie powtarzalne. Przy dłuższym pobycie nudzi się. Obsługa restauracji miła, pomocna. Czystość pokoi pozostawia wiele do życzenia. Pokoje sprzątne powierzchownie, ogólny problem z czystością. Zdecydowanie hotel nie zasluguje na 5 gwiazdek.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety warunki zawarte w umowie i ofercie hotelu nie pokrywają się z prawdą - w pokoju brak płatnego minibaru, sejfu, suszarki, czajnika, kubków, zestawu kosmetyków. W pokoju nie mieliśmy ciepłej wody i psuła się klimatyzacja - dopiero po trzykrotnym kontakcie z recepcją wymieniono nam pokój. Po przyjeździe późno w nocy nie otrzymaliśmy posiłku, pomimo że w informacji jest bar czynny do godziny 2:00 w nocy (ok, tutaj wiemy że godziny serwowania posiłków mogą się zmienić, natomiast inna grupa z Rainbow otrzymała kolację a również przyjechali w nocy). Rezydentka twierdziła, że jest możliwość rezerwacji kolacji w restauracji a’la carte, która jak się okazało nie istnieje. Jedzenie smaczne, w restauracji starają się utrzymać porządek natomiast szklanki za każdym razem były brudne i przerzuciliśmy się na jednorazowe. Kuchnia wyrozumiała dla kobiety ciężarnej za co dziękujemy. Drinki bardzo słabej jakości - zmieszanie kilku soków z dyspensera, jeśli liczycie że napijecie się tu Mohito czy Pinacolady możecie zapomnieć. Brak wody butelkowej - ludzie napełniali wodę do swoich butelek z dyspensera w lobby lub restauracji. Pokoje sprzątane codziennie. Za mało leżaków nad basenem. Za mało stolików i krzeseł na zewnątrz - nam nie udało się skorzystać. Brak ręcznika lub suszarki do rąk w toaletach ogólnodostępnych. Brak uchwytu na papier toaletowy w toalecie w pokoju, brak jednej szafki nocnej (widocznie nie zmieściła się, więc jeden telefon zawsze nam wisiał na ładowarce). Animacje codziennie takie same. Jakość hotelu o wiele niższa niż się spodziewaliśmy. Największy atut - widok z pokoju na Morze, plaża zaraz obok hotelu i promenada, polecamy serdecznie wycieczkę do Nessebaru na własną rękę (autobusem) i powrót statkiem wycieczkowym. Bulgaria ogólnie wypadła słabo, lotnisko brudne, drinki z baru na plaży zwarzyły się. Więcej nie wrócimy.