Opinie o Yasmin Bodrum Resort

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(249 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    zadowoleni

    Michał, Katowice 09.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel naprawdę świetny, personel życzliwy i pomocny, zlokalizowany w uroczym zakątku, Posiłki rewelacyjne natomiast minusem jest dostęp do internetu oraz to że w obiekcie i pokojach jest sprzątane mało starannie i jeszcze późnym wieczorem czynny tylko jeden bar

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Yasmin

    Paulina, Przecław 13.07.2022

    Hotel ładnie położony 5 km od Turgutreis i 17 km od Bodrum

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    tygodniowy urlop pod koniec września 2022

    Krystyna, Wieliczka 03.10.2022

    Poza mało czystymi łazienkami, w pokojach typu bungalow, nie ma się naprawdę do czego doczepić . Pyszne jedzenie (ultra all inclusive w restauracji głównej, kilku barach i restauracjach dodatkowych, nie warto tylko było brać udziału w kolacji ala karte typu owoce morza... więcej i lepiej karmią w restauracji głównej :-)), bardzo miła i pomocna obsługa hotelowa, piękna plaża tuż przy hotelu, dużo animacji hotelowych. Polecam do wypoczynku.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel w założeniu świetny, w wykonaniu gorzej

    Krzysztof, Warszawa 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    + piękny ośrodek ładne plaże i baseny, dużo leżaków z parasolami - zupełnie nie ma gdzie się przejść na spacer + ładne pokoje dobrze wyposażone + do apartamentów na wzgórzu można dojechać elektrycznymi pojazdami łatwo dostępnymi bez dodatkowych opłat + all inclusive totalne można wynosić jedzenie z restauracji po posiłkach mini bar w pokojach również za darmo - sporo drobnych usterek w pokojach + obsługa bardzo przyjazna chętna do pomocy + jedzenie dobre w ogromnym wyborze - często brakuje filiżanek, sztućców, obsługa nie radzi sobie na bieżąco - dodatkowe bary który można coś przekąsić między posiłkami większości nieczynne a w czynnych ograniczone menu to jest nie ma tego co deklarowane jest w menu ( przełom września i października) - Baaaaardzo słaby Internet nawet przy recepcji

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem