Kategoria lokalna 5
3.5/6
Hotel jest cudownie położony z niesamowitymi widokami w tym na wyspę Kos. Niedaleko mała miejscowość z dużą ilością sklepików gdzie w mało nachalny sposób można z Turkami handlować. Plaża fajna, toalety na plażach czyste. Animacje i program w amfiteatrze całkiem miłe. Obsługa miła, jedzenie dobre i różnorodne.. Hotel jednak bardzo zmęczony życie i niestety brudny. Bar na plaży - śmierdzący i brudny, Jak komuś trafił się wyremontowany pokój w bungalowach to może nie kuły go tak mocno inne niedociągnięcia, ale jak się ma fatalny pokój to widzi się więcej. Spotkaliśmy wielu Polaków - z podobnymi odczuciami. Dla mnie hotel maksymalnie na 3*
Anna, Rakowiec - 25.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Do hotelu przybyliśmy z partnerem i dzieckiem około godziny 6 rano. Panowie w recepcji powiedzieli, że pokój będzie gotowy po 10. Następnie dostaliśmy informację, że po 12, a potem kolejną, że po 14. Ostatecznie nasz pokój był gotowy tuż przed godziną 16. Niestety, w pokoju bardzo brzydko pachniało (wręcz śmierdziało szambem), zamek w drzwiach do łazienki był zepsuty, prysznic brudny i miał zapchany brodzik. Z trzech kart do zamka do drzwi wejściowych działała nam przez cały pobyt tylko jedna (kilka razy wymienialiśmy karty w recepcji, ale nic to nie dało). Mimo wielokrotnych próśb zgłaszanych recepcji do samego końca pobytu mieliśmy zapchany brodzik (mino, że technik był wezwany i podobno naprawił). Pan, który naprawiał zamek w drzwiach łazienki zostawił po sobie ogromny bałagan (mnóstwo wiórów na podłodze, mogły wejść w stopę). Mimo wywieszonej zawieszki z prośbą o sprzątniecie pokoju (w nocy synek się rozchorował i wymiotował, zabrakło nam ręczników) nie został on posprzątany. Dodatkowo w nocy zostałam pogryziona przez jakieś owady (podejrzewam mrówki, bo mnóstwo ich było przy wejściu do pokoju). W restauracji Sultan obsługa pozostawia wiele do życzenia (wszyscy kelnerzy "skakali" tylko przy jednym stoliku). Bardzo długi czas minął zanim jakikolwiek kelner do nas podszedł. Nie dostaliśmy karty dań, napojów. Przyniesiono nam przystawki, a następnie po prawie godzinie danie główne, którego nie zamawialiśmy (bo nie dostaliśmy karty dań). Zepsuło nam to wieczór, który był dla naszej rodziny wyjątkowy i chcieliśmy go uczcić wspaniałą kolacją (rocznica rodzinna). Pierwszego dnia czekaliśmy około 10 godzin z dzieckiem na pokój, po całej nocy w podróży!!! Nie mieliśmy możliwości odpoczynku oraz umycia się w tym czasie. Niestety, te wszystkie niedociągnięcia- zaniedbania-braki-niedoskonałości sprawiły, że jesteśmy rozczarowani wakacjami marzeń.
Michalina, Iława - 04.08.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
5/6 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel położony w przepięknej okolicy, widoki cudowne, plaża wąska żwirowata ale można wejść bez obuwia. Jednak obsługa, jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Obsługa na stołówce w ogóle nie istniała, Trzeba było szukać sztućców, prosić się o wszystko nie mówiąc o czystości stolików. Często brakowało filiżanek, kubków itp. Jeśli przyszło się troszkę później na posiłek to już nic nie było do wyboru, słabo uzupełniali dania. Jedzenie smaczne ale mało urozmaicone. Drinki masakra, wódka rozcieńczona, whisky tylko w lobby, gdzie stały tłumy bo obsługiwał jeden barman. Tragedia. Lunch box do zrobienia samemu lepiej . I jeszcze brudno przy snack barach, obsługa niczym się nie przejmowała. Ciągle czegoś brakowało. Lody kilka sztuk i koniec, walkę trzeba było stoczyć. Nie za te pieniądze. Niestety przerost formy nad treścią. Widać że brakowało menadżera wśród obsługi. Animacje do bani. Nic tylko ciągle to samo.
Mirosław, Bydgoszcz - 30.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel Yasmin Bodrum Resort oceniam na 3 z plusem. Pokoje w bungalowach z widokiem na morze, przestronne. Sprzątanie pokoju codziennie ale niestety brakowało ręczników i papieru toaletowego. Jedzenie ogólnie dobre, różne rodzaje mięsa , ryby i sałatki. Niestety stołówka pozostawia wiele do życzenia ze względu na brak talerzy, sztućców czy szklanek do herbaty, kawy. Obsługa nie sprzątała na bieżąco. Jeśli chodzi o drinki z karty all inclusive to były duże braki. Brakowało whiskey, wina białego, soku pomarańczowego oraz rumu.
Amadea - 16.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024
3/3 uznało opinię za pomocną