Opinie o Yasmin Bodrum Resort

5.0/6 (225 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
225 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 3.0/6

    Nie polecam urlopu w hotelu Jaśmin Bodrum

    Jedzenie monotonne.Nie ma sklepów w okolicy.W Turcji wszystko drogie dla mieszkańców że względu na inflacji 100 procent.Transport miejski nie istnieje .Ceny transportu hotelowego podobne do cen transportu miejskiego.Hotel 5 gwiazdowy Yasmin powinien być 3 gwiazdkowym hotelem.Polozenie i okolica piękna.

    Aleksandra, Gliwice - 20.10.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Rozczarowanie

    Hotel przedstawiony jako 5 gwiazdowy full wypas w rzeczywistości 2 dni szukania wolnego miejsca przy basenie czy plaży. Skoro hotel ma prawie 500 pokoi to ilość miejsc do plażowania powinna być na tyle osób przygotowana. Ludzie o godzinie 9 nie mieli gdzie się rozłożyć a nie o to na wakacjach chodzi żeby siedzieć przy barze bo nie ma nigdzie miejsca do plażowania. Zgłosiliśmy to obsłudze, pani powiedziała „IS NOT MY PROBLEM” - brak słów. Pokoje bardzo zaniedbane jak na remontowane w 2018r wyglądają na max 3*. Przez cały tydzień podłoga nie została umyta, kurz nietykany od tygodni. Łazienka polepiona z tego co było, wykończenie tragiczne, toaleta brudna, porysowana. Pokoje sprzątają młode chłopaki, którzy raczej nie traktują tej pracy poważnie. Na stołówce ciagle brakuje sztućców, trzeba się prosić. Ekspres do kawy działał normalnie może 2 dni później ciagle problemy. Podsumowując moloch, w którym liczy się tylko ilość. Jak ktoś bywał już w 5 gwiazdkach nie będzie zadowolony, bo jest wiele niedociągnięć.

    Paweł , Wrocław - 03.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Słaba oferta

    - Hotel swoje najleprze czasy ma już za sobą: ściany oblane i zabrudzone różnymi napojami, poobijane, to samo dostyczy sprzętów takie jak lodówki czy stołki, stoły, systrybutory itp rzeczy. Serwis basenowy i plazowy - ok tu się nie mogę soczepić. Leżaki zawsze dostępne i w dobrym stanie tak samo parasole czy ręczniki. Jedzenie poprawne (nie można się spodziewać że będzie jakieś wygórowane). Pokój czysty, mini bar uzupełniają ale łazienka - straszana, szczególnie odpływy plus jeszcze z nich śmierdziało. Dostaliśmy pokój przy kantynie baru przez co cały czas trzaskały buteliki przewożone do kantyny nawet w nocy, plus muzyka do nawet 1:00 w nocy zaraz oboko pokoju nooo i jescze wokół pokoje z 2-3 letnimi dzeićmi i szuranie krzesłami w barze nad pokojem - dobrze że mieliśmy wnajęty samochód i więcej nas nie było na miejscu.

    Mariusz - 07.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel ratują piękne widoki

    Hotel ratują ładne widoki i całkiem smaczne jedzenie.

    Marek, Gdańsk - 04.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem