Opinie o Yasmin Bodrum Resort

5.0/6 (225 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
225 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 2.0/6

    Nie polecam

    W hotelu pracują osoby niekompetentne, które w perfidny sposób wyłudzają pieniądze. Na recepcji ciężko cokolwiek załatwić, ponieważ codziennie jest ktoś inny. Najistotniejszą sytuacją, która wpływa na opinię jest fakt ustalony w recepcji w przeddzień wyjazdu, po czym w dniu wyjazdu były już inne osoby, które zawzięcie walczyły o wyciagnięcie pieniędzy. Dopłaty dokonaliśmy nie ze względu na słuszność lecz z obawy. Nie polecam również dawania tzw. tip-ów, co też uczyniliśmy pierwszego dnia pobytu, aby otrzymać lepszy pokój (doradził nam właściciel biura podróży, z którego była wykupiona wycieczka). Mieliśmy wrócić kolejnego dnia jeżeli pokój nie będzie spełniać naszych oczekiwań, więc poprosiliśmy o inny, pana który dostał pieniądze nie było już do końca tygodnia, a inni chcieli kolejne pieniądze za nowy pokój. Widoki przepiękne, jedzenie bardzo dobre, animacje bardzo nam się podobały. Nie polecam tyko i wyłącznie ze względu na obsługę hotelową, w tym kelnerów, którzy z wielkim ociąganiem podchodzą by można było złożyć zamówienie.

    Szymon - Ostrów - 24.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    hotel dedykowany dla lokalnych Turkow i Rosjan

    Hotel przeznaczony jest glownie dla Turkow i Rosjan, animacje i muzyka glownie w tych jezykach ( 99% obozenia hotelu to te 2 nacje). Hotel na komletnym zadupiu, nie ma opcji,zeby gdziekolwiek wieczorem pojsc na spacer. Jedzenie bardzo przecietne ( jezdze od lat do Turcji i mam porwnanie jakie bylo jedzenie w innych 4*/5*) codziennie to samo i na dodatek dlugie kolejki. Plaza ladna, 2 baseny tez fajne i z ciepla woda bo sa plytkie i woda podczas upalpw szybko sie nagrzewa....wiec to sa 2 plusy. w pokoju klima dziala tylko w pierwszym pokoju przechodnim a w drugim juz nie. Zero reakcji na zgloszony problem i z tego co widzialam jaki sie lokalnie przy recepcji wyzywali to chyba musi byc nagminny problem,ze nie sa w stanie sprostac i naprawiac usterek na biezaco. Nie polecam tego hotelu nikomu, zdjecia i filmiki jak zawsze pezekoloryzowane. animacje przy basenie byly tylko dla doroslych i dzieci byly wykluczane

    Kalyves - 04.07.2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nie polecam

    Wybrałam ten hotel ze względu na dobre opinie. Niestety rzeczywistość okazuje się zupełnie inna. Te wszystkie pozytywne komentarze wystawiają chyba sami Turcy. Zacznę od tego, że obsługa ma problem z komunikacją w j. Angielskim. Pokoje przestronne, lecz śmierdzi w nich pleśnią, grzybem. Łazienki wymagają remontu. Jedyny plus, że są sprzątane codziennie i jest w nich czysto. Drinki to porażka. Zamawiając klasyczne mohito nie spotkałam się z tym, aby zamiast świeżej mięty używać mięty w płynie (śmierdzącej chemią i przypominającej wyglądem Ludwika do naczyń), również zamiast świeżej cytryny była używana cytryna w płynie… gdy poprosiłam o świeże składniki, niestety był to problem, tłumaczono że mięty nie ma… z pozostałymi drinkami podobnie. Jedynie piwo nadawało się do wypicia. W restauracji, gdzie były wydawane posiłki często mylono soki, zamiast pomarańczowego leciał jabłkowy , zamiast ananasowego pomarańczowy itp. Leżaki na plaży brudne, również stoliki. Jeżeli chodzi o posiłki, to jest w czym wybierać, ale niestety nie były prawidłowo przechowywane. Brak klimatyzacji w restauracji głównej powodował, że sery topniały, wędliny robiły się ciemne, masło roztopione. Gdy produktu się kończyły nie dokładano nowych. Także kto pierwszy ten lepszy… Ciasta tylko pięknie wyglądały, niestety były z samych sztucznych składników, jak kremy, bita śmietana, czy biszkopt. Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5* Kwota za pobyt nie jest adekwatna do jakości.

    Magda - 08.06.2022

    15/24 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Beznadziejna obsługa

    Hotel ma ogromny potencjał. Położony w urokliwym miejscu. Ale obsługa w nim jest beznadziejna i psuje cały jego urok. Wszechobecny bród i smród. W pokojach okropny zapach i wilgoć (mimo, że pokój był odnowiony). Przez zaniedbania wygląda na zniszczony. W głównej restauracji obsługa scrolluje telefon. Stoły są nieposprzątane po poprzednich gościach. Na sali pogniecione obrusy, które wyglądają okropnie. Najgorszy hotel, w jakim byłam. Talerze, które powinny być czyste - są brudne. Posiłki dość smaczne. Da się coś znaleźć.

    MALWINA - 20.10.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem