Opinie o Grand Cettia Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(7 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
2.7
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    cudowny wypoczynek

    Monika, Śliwice 11.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Jesteśmy z rodziną bardzo zadowoleni z pobytu w Grand Cettia to cudowne miejsce gdzie każdy czuje się wyjątkowy, obsługa w restauracji cudowna w szczególności jedna z Pań kelnerek:) cudowni animatorzy uśmiechnięci mimo iż byliśmy jedynymi Polakami zawsze pamiętali o Nas ..np na basenie często leciały polskie piosenki tak abyśmy również czuli się wyróżnieni ...jedzenie bardzo dobre ...pokój duży przestronny, czysty jedynie co to uważam, ze hotel powinien mieć ręczniki plażowe...ja nigdy nie biorę ze sobą tych ręczników one są duże ciężkie i zajmują dużo miejsca to jedyny minus tego hotelu...poza tym wszystko inne było na 6+

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Cetia Marmaris

    Wojciech, Katowice 02.07.2022

    Pobyt udany. Hotel dobry na miarę oczekiwań, jedzenie b. dobre, urozmaicone. Marmaris typowe miasto dla turystów, polecam zwiedzić zamek.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Polecam hotel Grand Cettia

    Wiesława Maria, Inowrocław 20.05.2019

    hotel przyjazny rodzinom z dziećmi, dużo atrakcji dla dzieci , animatorzy nie pozwalali nudzić się dzieciom, bardzo smaczne jedzonko, bardzo miła obsługa , bardzo czysto,

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Udane wakacje

    Paweł 20.08.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Witam,w hotelu byliśmi 2 tygodnie z kilkoma rodzinami z dziećmi w na przełomie czerwca/lipca.Hotel i basen bardzo czysty, personel rewelacja pomocny i profesionalny.Rewelacyjne animacje coś jakby w programie" Mam Talent". Jedyny minus brak dyskoteki choćby raz na tydzień a jak jest się z dziećmi to ciężko o imprezę na miescie.Pokoje sprzątane codziennie a jedzenie rewelacyjne.Gril i przekąski bardzo dobre jedyny minus lody tylko 2 razy w tygodniu. Co do położenia to do plaży trochę jest tak z 25 minut i plaża taka sobie w Marmaris.Bus hotelowy wozi 2 razy dziennie na ładniejszą plaże do Icamer ok.20minut ale minusem jest że nie ma dostępu do nieodpłatnych napojów przekąsek itp.Brak fal dgyż cały kurort jest otoczany wysepkami,za to widoki bardzo ładne.Morze jakoś bardzo lazurowew nie jest plaża drobny żwirek z piachem leżaki bezpłatne. Miasto Marmaris ładne i duże,z hotelu do portu jakieś 30 - 40 minut spacerkiem i z powroem po zakupach wracaliśmy taxi koszt ok.20 lirów. Temperatura 1 tydzień koniec czerca 27-29 stopni a w lipcu 33-38 do zniesienia bez obaw o dzieci itp.Nikt z naszego grona nie miał żadnych dolegliwości żołądkowych więc też nie ma o co się martwić. W hotelu byliśmy jedynymi Polakami więc dobrze że byliśmy paczką 5 rodzin, widocznie polskie bióra podrózy nie sprzedawały ofert na ten hotel bo wszystcy byli zdziwieni że jesteśmy z Polski ale nam to nie przeszkadzało bardzo nas lubili i byli uprzejmi. Byliśmy na Pummakale i zrobiliśmy rejs po rzece Daylan - warto i nie drogo przez biuro lokalne obok hotelu. Super wakacje polecam wszystkim.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Angielski hotel w sercu tureckiej Riwiery

    Włodzimierz, Warszawa 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Dobry standard hotelu nastawionego głównie na brytyjskich klientów. Przejawiający się m.in. serwowanym menu. Powierzchnia wypoczynkowa zbyt mała w stosunku do ilości klientów. Basen stanowczo za mały. strefa fitness dość uboga. Wysoki poziom hałasu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ocena

    ANNA, 18.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Rezydenta brak w hotelu, wiadomości tylko sms- to słabe. na 4 osoby 2 ręczniki, w pokoju tylko z wierzchu posprzątane reszta kurz. słabo

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Katastrofa

    Agata 14.08.2025

    Na pierwszy rzut oka hotel ładny. Niestety hotel okazał się ciasny, windy małe, brak w nich klimatyzacji, w całym hotelu duszno. Pokój miał być 35m2 był połowę mniejszy. Łóżko dostawka popsute, dwa dni zajęło obsłudze aby spróbować je naprawić, oczywiście się nie udało. Wymiana pokoju też skończyła się fiaskiem. W tym wszystkim musiała nam pomóc rezydentka z biura podróży, bo nasze prośby mieli w nosie. Jedzenie bardzo monotonne, codziennie te same śniadania w stylu english breakfast, ta sama rutyna pomiędzy głównymi posiłkami, produkty bardzo wątpliwej jakości. Brak ręczników przy basenie, oraz brak leżaków bo wszystkie zarezerwowane przez innych gości poprzez rzucenie na leżak brudnego ręcznika kąpielowego. Sam w sobie hotel niezbyt czysty, obsługa również słaba. Jedynie panie kelnerki miłe i uprzejme. Hotel nastawiony na brytyjskich gości. Plaża, na którą dowozi bus spod hotelu Żwirowa. Leżaki za darmo, jedzenie już nie. Za wniesienie soku dla córki, zostaliśmy z plaży wyproszeni pomimo zrobienia sporego zamówienia, zresztą niejednego. Bardzo niefajne zagranie z ich strony. Generalnie nie polecam ani tego hotelu, ani plaży, która jest zaprzyjaźniona z hotelem.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem