Kategoria lokalna 4
3.0/6
Hotel zasługuje maksymalnie na 3 gwiazdki.Na stołówkę ,baru,basen musieliśmy chodzić do sąsiedniego hotelu,ponieważ w naszym nie było nic przygotowane do sezonu.Poza tym serwis sprzątający daleki od ideału.Gdyby nie życzliwa obsługa dałbym 2 gwiazdki.Wyżywienie bardzo monotonne,catering,bar all inclusive -poziom 3 gwiazdki.
2.5/6
Hotel był niestety raczej rozczarowaniem. Mały wybór jedzenia (w dodatku niezbyt smacznego), przez co staję się ono bardzo monotonne. Pokoje gorzej wyglądają w rzeczywistości niż na zdjęciach. W naszym pokoju było czysto, aczkolwiek wiem, że w innych był z tym problem. Jedynym plusem jest bliskość do morza i mili barmani. Basen ze zdjęć był nieaktywny. Dostępny był jedynie jeden mały, który nie był w wstanie pomieścić liczby gości hotelowych (3 hotele). Bar był czynny do godziny 22.30. Po tej godzinie nie było dostępu do żadnych napoi, nawet gorącej wody. Moja ocena tego hotelu to 2,5/5. Kontakt z rezydentką był raczej nijaki. Jedno spotkanie i dwa krótkie dyżury. Tak naprawdę nic nie załatwiła odnośnie przedłużenia doby hotelowej. Przylot (4 rano) i wylot w bardzo niedogodnych godzinach. Musieliśmy się wykwaterować o godzinie 12.00 a o 00.30 był transfer na lotnisko. Wycieczki fakultatywne czasami przeładowane dodatkowymi atrakcjami, sklepami itp. Polski pilot mógłby znacznie więcej przekazywać informacji.