Opinie o Mersoy Bellavista Hotel

Kategoria lokalna 4

2.8/6
2 opinie
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
3.8
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
2.8
Wyżywienie
2.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Jerzy

    Hotel zasługuje maksymalnie na 3 gwiazdki.Na stołówkę ,baru,basen musieliśmy chodzić do sąsiedniego hotelu,ponieważ w naszym nie było nic przygotowane do sezonu.Poza tym serwis sprzątający daleki od ideału.Gdyby nie życzliwa obsługa dałbym 2 gwiazdki.Wyżywienie bardzo monotonne,catering,bar all inclusive -poziom 3 gwiazdki.

    Jerzy, Sosnowiec - 01.07.2022

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Pobyt w Mersoy Bellavista Hotel 9-17 maja 2022

    Hotel był niestety raczej rozczarowaniem. Mały wybór jedzenia (w dodatku niezbyt smacznego), przez co staję się ono bardzo monotonne. Pokoje gorzej wyglądają w rzeczywistości niż na zdjęciach. W naszym pokoju było czysto, aczkolwiek wiem, że w innych był z tym problem. Jedynym plusem jest bliskość do morza i mili barmani. Basen ze zdjęć był nieaktywny. Dostępny był jedynie jeden mały, który nie był w wstanie pomieścić liczby gości hotelowych (3 hotele). Bar był czynny do godziny 22.30. Po tej godzinie nie było dostępu do żadnych napoi, nawet gorącej wody. Moja ocena tego hotelu to 2,5/5. Kontakt z rezydentką był raczej nijaki. Jedno spotkanie i dwa krótkie dyżury. Tak naprawdę nic nie załatwiła odnośnie przedłużenia doby hotelowej. Przylot (4 rano) i wylot w bardzo niedogodnych godzinach. Musieliśmy się wykwaterować o godzinie 12.00 a o 00.30 był transfer na lotnisko. Wycieczki fakultatywne czasami przeładowane dodatkowymi atrakcjami, sklepami itp. Polski pilot mógłby znacznie więcej przekazywać informacji.

    Patrycja, Brody - 19.05.2022

    4/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem