Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy w tym hotelu tydzień we wrześniu 2020 roku podczas epidemii COVID19. Pod względem epidemiologicznym hotel bardzo dobrze przygotowany - wykonywana dezynfekcja bagażu, obowiązek noszenia maseczek w hotelu, a także dezynfekcja rąk w miejscach publicznych. Hotel Orka Lotus Beach spośród innych w Marmaris wyróżnia się przepięknym widokiem, dlatego polecamy pokoje od strony morza, a nie ogrodu. Obiekt położony na dużym terenie, nie jest to jeden budynek, lecz kilka mniejszych. Warto zaznaczyć, że są one zaprojektowane w taki sposób, aby nie wycinać drzew, a jedynie wkomponować je w zabudowę. Pokoje są przestronne i nowocześnie urządzone. Ogromny wybór jedzenia, które było bardzo dobre i różnorodne. W opcji all-inclusive możliwość jednorazowego wyboru kolacji a'la carte (tureckiej lub chińskiej). Zdecydowaną zaletą hotelu jest Blue Bar, z którego można podziwiać niezapomniany widok zarówno na Marmaris jak i Icmeler oraz kawiarnia (poniżej Blue Baru) z przepysznymi ciastami i kawą. Wieczorami w Blue Barze są organizowane wieczory z muzyką na żywo. Plaża hotelowa, choć zadbana i czysta, zadbana i czysta, nie jest jednak zbyt szeroka przez co w sezonie może być problem ze znalezieniem wolnych leżaków. Hotel Orka Lotus Beach ma jednak dużo basenów, m.in. basen dla osób od 16 roku życia co umożliwia znalezienie odpowiedniego miejsca dla siebie (cisza i spokój). Pomimo tego, że hotel ma tak wiele pozytywów warto także zwrócić uwagę na jego gorsze strony. Hotelowa sieć Wi-Fi jest praktycznie nieosiągalna w pokojach, jedynie w miejscach ogólnodostępnych takich jak lobby faktycznie działa bez większych problemów. Hotel nie należy do nowych, co niestety widać. Szczególnie krzesła i stoły w restauracjach wymagałyby wymiany na nowe. Remontu wymaga także infrastruktura hotelowa. Szczególnie łazienki w pokojach - odpływy w kabinie prysznicowej i umywalce nie były czyste, co skutkowało nieprzyjemnym zapachem. Wymianie należałoby poddać również ręczniki plażowe udostępnione przez hotel. Hotel nie jest dobrze przystosowany dla osób niepełnosprawnych - ogromna ilość schodów i stopni, a w niektórych miejscach brak podjazdów dla wózków inwalidzkich. Ponadto informacja o animacji hotelowej była słabo rozpowszechniona - nie do końca było wiadomo co, kiedy i gdzie się odbywa. Mimo powyżej opisanych niedociągnięć uważamy nasze wakacje w tym hotelu za udane, a chwile spędzone w otoczeniu tak pięknych widoków za niezapomniane.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super pobyt. Opieka rezydentów całkowicie zadawalająca ( pozdrowienia dla p.Andrzeja z Torunia). Opinie i opis hotelu - zgodne ze stanem faktycznym. Szkoda tylko tych spalonych pięknych połaci lasów. Obsługa hotelu przesympatyczna i uczynna. Gorąco polecam . Pomimo awarii autokaru podczas drogi powrotnej na lotnisko - wszystko zorganizowane sprawnie przez przewoźnika i rezydenta.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w pięknym miejscu, widok z balkonu( opcja pokoju z dopłatą) urzekający. Plaża czysta , ładna, obsługa miła, jedzenie dobre.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel olbrzymi moloch, mnóstwo ludzi byliśmy na przełomie maja/czerwca 2024 (2 tygodzie), pogoda w ostatnim tygodniu maja 25 stopni natomiast w czerwcu już ponad 35. Spory wybór jedzenia zwłaszcza podczas śniadań. Podczas obiadzie i kolacji według mnie trudniej coś smacznego znaleźć jest duży wybór, ale dla mnie większość nic dobrego. Podstawowym atutem hotelu są piękne widoki oraz plaża z leżakami które można znaleźć o każdej porze, większość gości spędza czas przy basenach. Pomoje czyste, ale bez szału. .