Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjemny, ale mocno przereklamowany. Wszystkie elementy infrastruktury ( wyposażenie pokoi, łazienek, powierzchnie malarskie, podłogi w pokojach) mocno zużyte i wymagają odnowienia. Nie jesteśmy bardzo wymagającymi klientami, jednak 5 gwiazdek zobowiązuje. Obsługa często nie nadążała z obsługą ( kawa, herbata, napoje) zwłaszcza, że w czasie pandemii hotel nie był max. obłożony. Niestety nie wszyscy mówią po angielsku. Zupełnie nowa organizacja wydawania posiłków tylko przez obsługę restauracji momentami dawała się nam we znaki, Często staliśmy w długiej kolejce. Dla gości przyzwyczajonych do tradycyjnej formuły all inclusive, gdzie każdy mógł nakładać sobie samodzielnie potrawy, muszą przestawić się zupełnie na " nowe porządki". Goście wykazywali się jednak dużą wyrozumiałością i cierpliwością. Duży plus za zwracanie uwagi gościom na obowiązkowe noszenie maseczek . Jedzenie smaczne, różnorodne i pod dostatkiem. Mnóstwo słodkości i owoców. Plaża czysta, wystarczająca ilość leżaków. Absolutnie wszelkie minusy i niedogodności wynagradzają cudowne widoki. Hotel ma doskonałe położenie. Woda w morzu cieplutka i krystalicznie czysta. Z łezką w oku wracaliśmy do Polski. Niestety hotel na koniec pobytu jeszcze raz nas rozczarował. Nie mogliśmy liczyć na wczesne śniadanie (wyjazd był o godz. 6.00 rano) , jak również nie przygotowano dla gości wyruszających w drogę powrotną suchego prowiantu. Szkoda :( Czy polecam ten hotel? Raczej tak, chociaż nie sądzę, że tam wrócę... Za taką samą cenę są duuuużo lepsze hotele w Turcji ( był to nasz szósty pobyt w tym pięknym i gościnnym kraju).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony, miła obsługa, smaczne i różnorodne jedzenie. Całą przyjemność pobytu popsuł brud. Smród z klimatyzacji był nie do wytrzymania, jeżeli nie chciało się z niej korzystać i spać przy otwartych oknach w pokoju momentalnie pojawiał się zapach stęchlizny. Po zgłoszeniu tego faktu na recepcji już po 2 dniach po przypomnieniu ktoś przyszedł i próbował tam zdezynfekować, nic to jednak nie dało. Przy basenach nikt nie zawracał sobie głowy tym by na bieżąco usuwać wodę, która się z nich wylewała i stała tak cały dzień, powodując, że jest mega ślisko. Abstrahując od kultury gości i zostawiania po sobie śmieci przez niektórych to nikt nie sprzątał na bieżąco terenu w okół basenów. Poziom czystości restauracji też pozostawiał wiele do życzenia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
5 * Hotel Orka Lotus Beach jest położony w niezwykle urokliwym miejscu. To największy atut tego hotelu. Mieliśmy pokój z cudownym widokiem na morze. Natomiast z tego co wiem, niektóre pokoje nie mają żadnego widoku albo widok na mur -także trzeba uważać. Sam hotel ma tureckie 5* ale nie spełnia standardów europejskich 5*. Dałbym mu maksymalnie 3.5 *. Dlaczego ? Obsługa hotelu (recepcja) wykonuje to co musi. I nic ponadto. Przy zameldowaniu nie byli w stanie ogarnąć grupy i przydzielić pokoi i zaproponowali najpierw skorzystanie z posiłku. Po powrocie trzeba było szukać osoby odpowiedzialnej za wskazanie pokoju. Odmówiono włożenia wkładów mrożących do hotelowych zamrażarek - bo nie ! Jakość posiłków co najwyżej średnia. Najlepsze były dania live cooking oraz dania lunchowe podawane przy głównym basenie. Sporo ryb (niektóre bez smaku), ale pozostałe owoce morza jak krewetki czy inne - w śladowych ilościach. Raz był wieczór z owocami morza, to było tego więcej - ale jak na 5 * hotel - dość ubogo. Np sushi głównie warzywne. Duży problem w restauracji ze stolikami w godzinach szczytu. Brakowało sztućców i świeżego soku (5 * hotel !!!). Na śniadanie codziennie ten sam zestaw potraw. Największe zróżnicowanie na obiadokolacje. Alkohole w 90 % lokalne. Te importowane w śladowych ilościach można było dostać w barze w lobby oraz w Blue Bar na górze. Wszystkie pozostałe - dodatkowo płatne. Dobra (ale bez przesady) włoska restauracja ala carte - obsługa robi dużo, aby goście świetnie się bawili. Obsługa pokoi bez zastrzeżeń. Fajni, uśmiechnięci. Hotel wymaga przeglądu - np. drewniane podłoże przy basenie dla dzieci ma drzazgi ! Baseny i mini aquapark całkiem fajne. Plaża z małym żwirkiem. I z pięknym widokiem. Woda czysta ale za dużo rybek nie widziałem. Po 7 rano wszystkie leżaki przy samym brzegu są zajęte. Co nie oznacza, że przychodząc później nie znajdzie się wolnego leżaka - to bez problemu. Przy basenach sprawa wygląda gorzej. Kto rano nie zajmie leżaka, to nie znajdzie żadnego później. Polskie animatorki z Rainbow (Gosia i Ala) i polski pilot (Rafał) bardzo fajni i kompetentni. Nie było problemów z żadną sprawą. Przy samym hotelu przystanek autobusowy, gdzie stawały dalmusze. Hotel przy promenadzie prowadzącej z Marmaris do Icmeler. Widoki z Blue Baru - zjawiskowe. Zjawiskowy jest też sam Blue Bar wieczorem jak już włączy niebieskie oświetlenie. Trochę głośna klimatyzacja w pokoju, a poza tym pokój przyjemny. Ogólnie polecam miejsce dla widoków. W hotelu nie ma fajerwerków ale na tygodniowy pobyt - w sam raz.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podejmując decyzje o wyborze miejsca naszego rodzinnego wypoczynku, kierowaliśmy się opiniami publikowanymi na stronie Rainbow i dotyczącymi opisywanego obiektu. Teraz po nabraniu dystansu do wyjazdu, zdecydowałem się podzielić uwagami, ale skupić się tylko na negatywach, gdyż pozytywy są opisywane przez pozostałe osoby. Pierwsze zdarzenie to po przybyciu do hotelu około 20.30, zostaliśmy skierowani do restauracji, aby zdążyć, zjeść kolację i dopiero po powrocie dokończyć meldunku. Trafiliśmy na recepcjonistę (prawdopodobnie Ali) pochodzenia ukraińskiego, słabo mówiącego po angielsku, który zajął się naszym zameldowaniem. Byliśmy w dwie rodziny i zostaliśmy rozdzieleni do dwóch leżących w dużej odległości skrzydeł hotelu. Po otworzeniu drzwi uderzył nas nie do zniesienia smród papierosów. Okazało się, że pomimo zakazu palenia w tym pokoju palono tytoń. Drugi problem to pokój nie miał przygotowanej przystawki dla naszej córki. Zostawiliśmy rzeczy w pokoju i wróciliśmy do recepcji do tej samej osoby, która nas meldował. Po krótkim sprawdzeniu stwierdził on, że nie ma wolnych pokoi i nie może nam nic zaproponować. Zaczęła się długa dyskusja łącznie z próbą wezwania policji przez nas. Ali był do tego stopnia bezczelny, że powiedział mi, że poświęcił mi już swoje 5 minut i kończy rozmowę, bo musi odejść do następnych klientów, i to zrobił. Finalnie żądając rozmowy z kierownikiem recepcji, który nie był dostępny, poszliszśmy na kompromis. Został znaleziony inny pokój, w tym samym budynku i "już" około 23.30 zostało doniesione łóżko dla córki, więc spokojnie mogliśmy się położyć spać. Doczytałem się wcześniej, ktoś zgłaszał permanentnie niedziałające windy na zmianę, potwierdzam, mam zdjęcia. Sprzątanie pokoju, zupełne minimum, czyli wymiana ręczników i ułożenie pościeli. Brak uzupełniania mini lodówki oraz nieuzupełnianie kończących się kosmetyków. Rainbow przegląda opinie, więc nie jestem pewien czy moja będzie opublikowana na tle tylu pozytywnych.