Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie wiem z czego to wynika, ale hotel wypełniony w 90% przez Rosjan i to nie tych najbogatszych. Nikt nas nie uprzedził.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt w tym hotelu oceniam pozytywnie . Standard pokoju ok, obsługa sympatyczna i bardzo dobra lokalizacja. Na zaniżone noty wpływa specyficzne wyżywienie, słaby internet i mały basen.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel był czysty i zadbany. Jedzenie dobre. Bar all-inclusive nie był do końca inkluzywny. Nie spełnił moich oczekiwań, w cenie były tylko piwo, wino, wódka i napoje gazowane. Kelnerzy i obsługa byli bardzo sympatyczni i pomocni. Basen dosyć mały i zamykany już o 17:30. Za WiFi trzeba dodatkowo zapłacić ale niestety w pokoju nam nie działało. Plaża w miarę blisko i bardzo ładna. Pobyt ogólnie zadowalający. Wycieczka na Zielony Kanion zorganizowana przez biuro Rainbow była super.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow oceniam na zero, nie jasny przekaz, wymeldowanie z hotelu o 12:00, a wlot do kraju o 4:00 następnego dnia to bardzo słabe, dno 😞
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mały, czysty ale wymaga renowacji. Jedzenie dobre. Napoje i woda z dystrybutorów to filtrowana woda z kranu, dlatego flora bakteryjna spowodowała że większość Polaków w tym hotelu była chora. Okolica ładna. Obsługa miła. Pokoje małe, każdy z mini balkonem. Łazienka duża ale zalatywało z kanalizacji. Dwie windy. Płatny internet. Jeżeli wrócę do Alanyi to na pewno do innego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: - dobra lokalizacja blisko centrum i plaży Kleopatry - badzo miły i pomocny personel Minusy: - monotonne, słabej jakości jedzenie i napoje - bardzo uboga karta drinków w opcji "all inclusive" (whiskey, kawa po turecku i wszystkie drinki kolorowe dodatkowo płatne 7-8 euro/szt) - na ok. 150 gości hotelowych w jednym czasie przypada jedynie 20 leżaków na terenie obiektu, więc każdy dzień zaczyna się walką o miejsce do opalania - brak jakichkolwiek animacji - niski standard jak na hotel czterogwiazdkowy (w pokojach liczne usterki)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Holel mieści się w dobrej lokalizacji i to jest oczywiście mega plus. Natomiast jeśli chodzi o wyżywienie to już gorzej, codziennie jest to samo, byliśmy 8 dni i codziennie niestety te same potrawy...W pokojach lodówki niestety nie działały-gdy poinformowałam o tym, Pani poinformowała mnie, że na terenie całego hotelu nie działaja- co jest minusem. Jeśli chodzi o klime to u nas bez zarzutów, ale u znajomych obok już byl problem, bo też nie była sprawna.Obsługa jak najbardziej miła i przyjazna dla gości hotelowych. Podróż z lotniska trwała 5 godzin co jest jakimś koszmarem dla mnie-rezydent wchodził z ludźmi do każdego hotelu i czekał az sie zameldują mimo kolejek... a my siedzieliśmy po 30/40 minut w autokarze czekając aż wroci i ruszymy do kolejnego hotelu zostawić kolejnych ludzi.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Turcji ogólnie udany ,byliśmy już 3 raz, ale tym razem wybraliśmy hotel w centrum miasta, żebysmy mogli wychodzic wieczorami .I to był chyba zły wybór , jesli ktoś korzysta z dużych hoteli gdzie są kompleksy basenów , animacje będzie rozczarowany.Nie jestem osobą wymagającą, ale uważam ten hotel za słaby. Najlepiej w mojej ocenie wypadł pokój. Posiłki to tak naprawdę śniadanie słabej jakości- jak przyjdziesz pod koniec nie ma w czym wybrać, obiad i kolacja -jescze ujdzie- glodni nie chodziliśmy oraz ciasteczka w godz.16-17. Alkohole porażka - mały wybór praktycznie nie ma nic ( wino , whisky z colą i gin ze spraytem) , jedynie piwo ok. Alkohole dostępne 10-22 . To co nam się najbardziej nie spodobało to to, że po wymeldowaniu o 12 odcinają opaski , co prawda można zjeść ale za piwo trzeba sobie zapłacić. Wyjeżdżaliśmy z hotelu o godz. 23 więc cały dzień przed nami , korzystaliśmy z basenu więc chcieliśmy się umyć i tu największy szok , kazali nam sobie przynieść z pokoju te nasze brudne ręczniki po całym tygodniu i zaprowadzili nas do piwnicy do łazienki ( jesli można to tak nazwać), gdzie znajdowaly sie jakieś magazyny , na podłogach leżały worki z cebulą - czystość miejsca dramat - wstyd żeby w ogóle tam gości prowadzali. Wifi płatne 3 euro za dzień , więc to też minus duży. Basen mały i jeden brodzik. Ogólnie pobyt w Turcji uważam za udany byliśmy na 3 wycieczkach z polskim biurem Merin Tour , ale hotelu nie polecam.Nie wyobrażam sobie pobytu , gdybym te 7 dno była skazana tylko na ten hotel. Lepiej trochę z dala od centrum, gdyż komunikacja dobra więc można do miasta sobie dojechać a wybrać większy kompleks .Przy tym upale ciężko wytrzymać w centrum miasta , w dodatku gdy osób więcej niż leżaków na basenie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, nie mam zbyt wielkich doświadczeń podróżniczych ale w tamtym roku byłem też w Turcji/Avsallar hotel 3* i wyżywienie było o niebo lepsze niż tutaj oraz znacznie dużo większy wybór posiłków, darmowe Wi-Fi przynajmniej w lobby a tutaj, nic zero. Do rzeczy, pokoje ok, klimatyzacja super działa bez zastrzeżeń, ale obsługa jak znajdzie piasek na podłodze w łazience to już robi fotki telefonem i mówi ajaj co to ma być, 2 łóżka tylko 1 gniazdko w pokoju z trzema łóżkami też 1 gniazdko elektryczne, trochę to słabe, lodówka jest i działa więc ok ale wodę darmową dostaniemy tylko przy zameldowaniu się w pokoju, nikt tego później nie uzupełnia, papier toaletowy trzeba się upominać, jedzenie smaczne ale wybór bardzo skromny. Teraz przejdę do czegoś z czym spotkałem się pierwszy raz alkohol w barze był totalnie bezalkoholowy, piwo jeszcze jako tako oczywiście w wersji Light ale Gin i Wódka totalnie brak w tym alkoholu można pić tydzień i nie złapiesz pół promila we krwi, my zostaliśmy zmuszeni do zakupu alkoholu we własnym zakresie w Migrosie bo nawet po zwróceniu uwagi na recepcji i interwencji naszej przedstawicielki nic się nie zmieniło. Jeśli liczycie na alkohol to możecie zapomnieć , ja rozumiem że hotele rozrabiają alkohol itp ale wszystko w granicach rozsądku, tutaj tego rozsądku nie było wcale bo Gin nawet nie miał 3% alkoholu w sobie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
brud, syf, kiła i mogiła. Waliło szambem co jakiś czas wymiocinami z toalety na cały pokój, pokój klimatyzowany ale w jednym pokoju nie działał jak powinien, albo za mocno chłodził albo za słabo. Internet tylko płatny i to DROGOOO! Mrówki wchodziły do pokoju z balkonu pomimo braku jedzenia. Lepiej nie zostawiać napiwków dla Pań sprzątających wtedy lepiej sprzątają Pozytywy: winda, wc dla niepełnosprawnych, bar do 22:00, duży wybór jedzenia, stały dostęp do wody i soków. Basen, tylko szkoda, że do 17:30 otwarty. Na recepcji mili Państwo, kelnerzy, barmani i kucharze.