Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel (główny budynek) ogólnie rewelacja. Mnóstwo plusów.. warunki, jedzenie, itp. Do minusów które z pewnością psują cały urok należą zbyt wczesne (moim zdaniem niczym nieuzasadnione zamykanie basenów, w których wspaniale byłoby kąpać się po zmroku kiedy są oświetlone..) i podróż z/na lotnisko - bardzo nieuprzejmi kierowcy!!! punktem obowiązkowym tych przejazdów jest przymusowy kilkudziesiesięciominutowy postój wybrew logice przejazdu szczególnie w drodze na lotnisko przy jednym z marketów gdzie turyści są niejako zmuszeni wyjść z autobusu na zakupy (kierowcy po prostu sobie wychodzą wyłączając silnik a tym samym klimatyzację nie bacząc czy da małe dzieci itp. należy zmienić ten punkt programu albo chociaż uczulić kierowców żeby nie wyłączali klimatyzacji). Masakra.. z jednym o mały włos się nie pobili turyści.. tak było wściekli!! Te dwie rzeczy zapamiętam jako zdecydowane minusy rzutujące niestety na całość.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Animatorzy w tym hotelu niestety na wielki minus,podstawowe zabawy w godzinach porannych przy basenie i na tym koniec ,potem nie byli już widoczni. wieczorne atrakcje wyłącznie pod Rosjan plaża bardzo mała nawet nie było jak rozłożyć koca przy takiej ilości ludzi bo oczywiście leżaki zajęte od 7 rano. inne aspekty były ok .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku poza tym że obsługa lepiej zna rosyjski niż angielski i za każdym razem pierw zwracała się do nas po rosyjsku. Niestety 80% gości to rosjanie co naprawdę przeszkadza. Dwa razy mieliśmy scysję z nimi o leżaki przy basenie bo oni tam chcieli leżeć. Obsługa nie radzi sobie z problemem niewystarczającej liczby leżaków. Zwierzęta na obiekcie potrzebują opieki weterynaryjnej ale nikt nie wydaje się tym przejmować. Są traktowane jak zabawki. Byliśmy w lepszych miejscach, nie warte miejsce swojej ceny.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu 5 lat temu, wróciłam mając dobre wspomnienia. Niestety teraz się zawiodłam, hotel nastawiony typowo na gości zza wschodu. Obsługa pracuje jak za karę, na palcach jednej ręki można wyliczyć miłych barmanów czy kelnerów. Najbardziej jednak rozbroił mnie aquapark, niby fajny, ale co z tego jak do zjeżdżalni pontonowej został gościom udostępniony JEDEN podwójny ponton i TRZY pojedyncze, jak na tyle osób korzystających to śmieszne. Napisałam w tej sprawie do Guest Relation i pani odpisała, ze to ze względów bezpieczeństwa :) Ze względu na dzieci zawsze wybieramy hotele z fajnymi aquaparkami i nigdy z taką sytuacją nie mieliśmy do czynienia. Bar z możliwośći samodzielnego wyciskania soków czynny był tylko w dniu przyjazdu, tj 15 października, w kolejne dni niedostępny. Biuro Rainbow niestety tez nas zawiodło. Rezerwacja zrobiona ponad rok temu w sierpniu 2022 r na termin 14 - 21 październik 2023, wylot z Poznania. Dość krótko przed wyjazdem otrzymaliśmy informację, ze wylot z Poznania odwołany i możemy zmienić na Wrocław, Warszawę lub Katowice. Zdecydowaliśmy sie na Wrocław, ponieważ była fajna godz wylotu 2.05, czym bliżej wyjazdu tym niekorzystniej ta godzina sie zmieniała, docelowo wylecieliśmy 18:30, w hotelu byliśmy z soboty na niedzielę po 2 w nocy, w drogę powrotną również zabrano nas o godz 2, więc z 8 dni zrobiło nam sie 6 dni. Generalnie TURCJĘ bardzo polecam, wracam co roku od 8 lat, hotel niekoniecznie.