Opinie klientów o Aquaworld Belek By MP Hotels (ex. Magic Life Waterworld)

5.1 /6
35 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

atka 18.10.2020

Hotel na 3,5 max 4*, na pewno nie 5* i nie ultra all. inc.

Hotel położony na sporym terenie, niedawno został przejęty z sieci Tui Magic Life. Skuszeni rewelacyjnym pobytem w hotelu byłej sieci i lokalizacją (hotele w Belek uchodzą za najlepsze) liczyliśmy na utrzymanie poziomu, niestety grupa MP Hotels znacznie odbiega od tego standardu i zawiedliśmy się. Będąc 7 razy w Turcji w hotelach 4 i 5* w tym samym przedziale cenowym tu wyżywienie wypadło najgorzej (nawet w Eftalii było bardziej urozmaicone i orientalnie doprawione). W tej cenie szukalibyśmy czegoś innego.

3.5/6

Karolina, Nysa 28.09.2021

Ocena Aquawoorld Belek

Standard hotelu dość niski. Brak łóżek małżeńskich w bulgarov. Pomimo codziennego sprzątania pokoi jest brudno. Brudno w restauracji. Organizacja wydawania posiłków beznadziejna. Dania bardzo dobre. Fajne baseny, piękne ogrody. Boiska sportowe, korty tenisowe SUPER.

3.0/6

Karolina 05.08.2022

pobyt

Byliśmy pierwszy raz w Turcji w terminie 16.07.2022-30.07.2022. Hotel jak dla mnie nie na 5* ,tylko 3,5*. Jedzenie nieciekawe, pokoje znośne. Chociaż mieliśmy sytuację,że w środku nocy woda lała się z sufitu z klimatyzacji na przedpokoju. Duże kolejki do jedzenia, ale to mogę po części zrozumieć,gdyż to duży kompleks. Jednak gdyby to było lepiej zorganizowane i więcej wszystkiego robione to nie byłoby takich kolejek i czekania żeby coś usmażyli.Obsługa bardzo słaba. Minus duży, za sprzątanie wszystkiego na kolacji o godz 21:00 pomimo tego,że jeszcze wg czasu powinno wszystko na stołach być. ( kolacja 19-21:30) .Ogółem opis hotelu co do rzeczywistości , dwa różne światy. Drinki beznadziejne. Restauracja a'la carte turecka ok. Plus za duży teren hotelu, gdzie można pospacerować .

3.0/6

Andrzej, Mosina 13.10.2021

Niestety nie pięć gwiazdek

Pobyt we wrześniu 2021 r. wraz z dziećmi. Plaża super, szeroka i brak kamieni, duże baseny, nie trzeba było walczyć o leżaki, boiska do siatkówki, do badmintona, do piłki nożnej, zjeżdżalnie. Dzieci zadowolone dorośli niestety nie. Mieliśmy pokój w budynku z widokiem na morze, pokój czysty, codziennie sprzątany. I tyle dobrego. Niestety zawiodła obsługa, Hotel reklamowany jako 5 - cio gwiazdkowy - to powinien mieć jakiś poziom ale nie. Za mało obsługi a ci co byli byli małoogarnięci. Kolejki były za wszystkim, nawet za kawą i herbatą, Wydawanie posiłków makabra, jak było coś lepszego to kolejka na co najmniej 10 - 15 min. Pierwszy raz w hotelu 5 cio gwiazdkowym spotkałem się z brakiem kolacji tematycznych, dania główne : kurczak z rożna i pieczony indyk !!! , do restauracji ala carte jeśli nie zapisałeś się pierwszego dnia to zapomnij. Jedzenie najgorsze z jakim spotkałem się w Turcji ( ale to rzecz gustu więc nie będę rozwijał tego tematu ). Stoliki w lobby pozajmowane na okrągło trzeba było brać drinki i wychodzić na zewnątrz. Jeśli ktoś miał pokój w bungalowach przy recepcji to się nachodził - bo do basenów, restauracji i plaży był stamtąd kawał drogi. lepiej wziąć pokój w budynku. Reasumując : nie jest to hotel 5 gwiazdkowy a maksymalnie ( słaba 4 ) i nie wart ceny za jaką jest oferowany. Za te pieniądze lepiej wziąć inny.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem