Opinie o Club Dizalya

Kategoria lokalna 4

5.4/6
(314 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Animatorzy

    Dorota, Łódź 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Bardzo zaangażowani, chętni do współpracy. Program wieczorny urozmaicony. Zapraszali do zabawy rozmawiając w różnych językach.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd na 5

    MATEUSZ, LESZNO 13.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel czysty ,zadbany i przytulny w otoczeniu roślinności .Dla lubiących zakupy duża ilość sklepów w pobliżu. Dobre miejsce na wyjazd rodzinny.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super hotel

    Wojciech 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Fajnie zlokalizowany hotel wśród fantasycznej zieleni i kwiatów Bardzo dobre jedzonko, super animacje Polecam!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    City break

    Przemysław, Siemianowice Śląskie 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Minusy: - Przeloty - obydwa opoznione o 90 min, raz z powodu bledu ludzkiego i braku wpisu o stanie technicznym samolotu, a drugi raz z niewiadomego powodu(nikt nie udzielil informacji) - Linie lotnicze: SmartWings i EnterAir - obsluga na niskim poziomie, kiepska komunikacja, ogolnie slabo - Obsluga hotelowa: porozumiewaja sie w jezyku tureckim, niemieckim, rosyjskim tylko. Poziom angielskiego na rowni z poziomem polskiego tj. latwiej na migi. Wyzszym priorytetem traktuja klienta niemieckiego niz jakiekolwiek innego (to zrozumiale). Plusy: - Standard pokoju bardzo dobry, klimatyzacja bardzo wydajna - Wyzywienie rowniez dobre, dostepne praktycznie o kazdej porze dnia i nocy w postaci bufetow, grillowanych potraw, snack baru itd. itp. - Obsluga bardzo mila i pomocna, nawet ze slaba znajomoscia jezyka angielskiego - Rezydent dostepny pod telefonem, na whatsup czy tez osobiscie w hotelu (2 razy w tygodniu), pomocny i rzetelny - Hotel z bezposrednim dostepem do plazy, 2x molo, mnostwo lezakow (nie trzeba bylo wczesnie wstawac aby "zajac" ktorys z nich. Wokol sklepy z "markowa" odzieza i kilka restauracji. 2km od centrum Konokli - 2 baseny, jeden dla dzieci ze zjezdzalnia i drugi dzielony na sekcje plytka i glebsza, srednich rozmiarow ale zadbane i wystarczajace dla wszystkich - Animacje zarowno hotelowe jak i te z Rainbow dostepne, choc nie skorzystalismy z nich gdyz wiekszosc czasu spedzilismy w morzu - mozliwosc rezerwacji darmowego przejazdu do Alanya do wybranych sklepow - W niedalekiej odleglosci Delfinarium - polecamy!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem