Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

Kategoria lokalna 5

5.1/6
(273 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje z rodziną

    ANETA, z rodziną 27.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel średni jak na 5 gwiazdek. Pokoje, obsługa, czystość w obiekcie ok, ale plaża brzydka, woda o dziwo brudnawa. Najbardziej zaskoczyła nas restauracja i ogólnie gastronomia w hotelu, niestety na niekorzyść, a opinie były same pozytywne. Zastanawiamy się dlaczego, bo jedzenie kiepskie, zarówno jakość jak i różnorodność, napoje bezalkoholowe i alkoholowe, najbardziej kiepskie, jakie do tej pory widzieliśmy w hotelach. Lokalizacja też nie taka doskonała jak w opisie, daleko do sklepów, bazarów, centrum miasta Konakhi. Hotelu niestety nie polecimy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    małe rozczarowanie

    Martyna, Stargard 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    sam hotel ładny, w pokoju brakuje szafy tak żeby wszystkie rzeczy nie leżały na wierzchu. jedzenie ogólnie dobre,.każdy znajdzie coś dla siebie, czasami zdarzyło się czerstwe pieczywo. nie wolno wynosić jedzenia poza żaden obszar wyznaczony do jedzenie. animacje po rosyjsku, i animatorzy też tylko po rosyjsku się porozumiewają nawet nie znają angielskiego. okolica hotelu jak dla mnie wystarczająca,.można zrobić zakupy. niestety zemsta sułtana złapała całą nasza rodzinę, pierwszy raz a jeździmy tam co roku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Na pewno nie jest to hotel 5*

    Agata 05.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Niestety hotel nie spełnił naszych oczekiwań - choć nie były one wcale wygórowane. Na pewno nie jest to hotel 5*, powiedzielibyśmy, że raczej 3*. Na minus jedzenie, których różnorodność cechowała się jedynie tym, że następnego dnia potrawy były ze sobą mieszane i podawana jako nowa potrawa. Zabrakło nam świeżych owoców, których wydawało nam się, że będzie pod dostatkiem, Hitem była rozcieńczana coca cola z wodą gazowaną czy drinki, które po prostu były gotowcami z butelki. Jedynie mojito było przygotowywane na "świeżo". W barze ciągły brak większości pozycji drinków - z 5 opcji dostępne zwykle 1/2. Co do czystości, często zdarzało się, że wyłożone talerze były ubrudzone czy to w jogurcie, czy innych resztach jedzenia. Słabe rozrywki - wieczór muzyczny, na który się wybraliśmy okazał się chyba wieczorem muzycznym tylko dla gości z Rosji - znane pozycje muzyczne w języku angielskim przerabiane i śpiewane w języku rosyjskim... Plaża bez szału - zaniedbana i szczególnie brakowało tam jakiegoś oświetlenia nocą. Na plus jedynie obsługa hotelowa - większość naprawdę bardzo uprzejma i pomocna, no i z jedzenia - mieli naprawdę dobre pieczywo. Co do samego lotu - niestety pora wylotu i powrotu na minus - straciliśmy tak naprawdę całe dwa nic. Wylot o 22:30 i na miejscu, w hotelu byliśmy dopiero na 6 rano następnego dnia... Wylot o 11:50 z czego już o 7 musieliśmy wyjechać z hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    nie polecam

    AGNIESZKA, zabrze 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Bardzo słaba obsługa, posiłki powtarzalne, monotonne. Drinkbary niskiej jakości, barmani jak i reszta obslugi pracują niechętnie. Bar w lobby tylko rzekomo czynny cała dobę, drinki mozna zamawiac ale usiąść juz niekoniecznie. Hotel nastawiony na rosyjską klientelę

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem