Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus: - ciekawe eventy wieczorne - ekipa animacyjna Na minus: - notoryczny brak widelców w restauracji, - sprzeczne informacje wywieszone przed restauracją - zgodnie z informacją powinien być „night meal” w godzinach 22:00-7:00, a tak nie było - mieliśmy rano wykupioną wycieczkę fakultatywną i chcieliśmy zjeść śniadanie przed 7 zgodnie z informacją o night meal, ale nas nie wpuszczono, obsługa kazała czekać przed drzwiami do 7 gdy zaczyna się oficjalnie śniadanie… - przepełnione baseny - bardzo słabe ala carte - mało smaczne, poza tym zamawiałam kurczaka curry a dostałam kurczaka w pikantnym sosie, czyli coś innego - panie nie pilnują dzieci w mini clubie - desery bardzo słabe - słodkie i mdłe, wszystkie smakowały tak samo - główny budynek oddzielony ulicą od pozostałych - duchota w windzie, z kolei recepcja przesadnie schłodzona klimatyzacją - przez co łatwo się przeziębić
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w ogólnej ocenie jest ok. Natomiast * są zdecydowanie zawyzone. Nie jest to hotel w najwyższej klasie za jaki go opisują. Okolica dość fajna, do kiasta można się przejść spacerkiem około 30 min lub przejechać się busikiem. Jedzenie jak w każdym hotelu, wszystkiego po trochę, ogólnie problem z miejscami na posiłkach, za dużo ludzi za mało stolików. Nie jest też na bieżąco sprzątane stąd też robią się kolejki bo ludzie czekają na wolny stolik. WiFi działa tylko w lobby. My dopłacaliśmy za internet na caly pobyt, to troche chore w dobie zaawansowanego internetu. Pobyt ogólnie ok, niezbyt wymagający będą zadowoleni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
na początku maja gościłam w Grand Kolibri. Hotel znajdujący się tak w „bocznej uliczce”. pokoje duże, nowoczesne i funkcjonalne. Byliśmy w bloku A czyli najbliżej morza. szczerze nie polecam „dokupienia widoku na morze” bo każdy tych pokoi ma boczny widok na morze a te najbliżej morza są najbardziej głośne. Hałas od ulicy plus do tego wieczorne występy pod balkonami. Porażka. Wyżywienie dobre ale jestem w Turcji chyba 12 raz i nie powaliło mnie. Proszę uwazac na płytki przy basenie. Mega śliskie. Niestety jeden z gości zaliczył poślizg i zakończyło się to szyciem głowy. Obsługa miła. Hotel nowy i w sumie do polecenia ale jak się już wcześniej bywało w bardziej zielonych hotelach to ten wydaje się taki jakiś … :/
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo czysty, zadbany. Room service na wysokim poziomie. Obsługa hotelu w większości miła dla gości. Niestety, tak jak poprzedni goście pisali na niektórych forach, bardzo dużo Rosjan i większa uwaga niektórego personelu hotelu skierowana na nich. Poza tym wszystko super. Pyszne jedzenie.