Opinie o Kleopatra Micador

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(217 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    NIGDY WIĘCEJ !!!

    Beata, Łódź 16.09.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel nie zasługuje na pewno na 4 gwiazdki , a nawet 3 gwiazdki to bardzo sporna sprawa . Jeździmy do Turcji regularnie i po raz pierwszy byliśmy w hotelu , w którym obsługa nie jest zainteresowana klientem i robi wszystko , aby klient nie wrócił tam już nigdy . !!!! Brudno , kiepskie jedzenie , niski standard właściwie wszystkich usług.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ocena hotelu

    Justyna 27.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    w hotelu pozornie ładnie, natomiast to wszystko jest na zasadzie patrz na mnie z daleka, ale mnie nie dotykaj, co zostało dotknięte od razu się psuło, z bliska wszystko zjedzone zębem czasu albo zaniedbaniem. W łazience zostawiony brud po poprzednich ludziach, sprzątane było codziennie, ale marnie, jedzenie zależy co kto lubi, prawie codziennie to samo, wszystko tak samo smakowało, partner drugiego dnia pobytu jedzenia tylko w hotelu zatruł się kurczakiem, dwa dni wyjęte z życia na zatrucie pokarmowe. Ogólnie za 6 tys na dwie osoby nie polecam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Niestety nie polecam

    Monika, Krosno 31.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Bardzo daleko od lotniska - transfer w korkach 3 godziny (powiedziano nam, że max. do 1,5)! Po przyjeździe do hotelu (dawno po obiedzie i przekąskach) nie zapewniono nam żadnego posiłku. Po całodziennej podróży, czekałyśmy 2 godziny do kolacji na jakiekolwiek jedzenie. Pokój śmierdzący, klimatyzacja od włączenia zaczynała działać dopiero po kilku minutach, nie ważne jaką temperaturę się ustawiało, można było zamarznąć. Po otworzeniu balkonu klimatyzacja natychmiast się wyłączała i jeszcze większy smród oraz temperatura 40 stopni powracały. Także albo piekarnik albo zamrażarka! Wybór jedzenia - marny. Bar zamykany o godzinie 22:00, przekąski w opcji All Inclusive bardzo ubogie tylko 1 godzinę dziennie! - zawsze to samo. Gdyby nie pracownicy hotelu, którzy byli zawsze uśmiechnięci i życzliwi, nasza opinia całej wycieczki byłaby niestety jeszcze gorsza. Odnośnie Pani rezydent, niestety niepomocna, lekceważąca problemy i nas jako klientów. Słabo! Za to pan rezydent na wycieczce do Pamukkale z ogromną wiedzą, potrafiący ją ciekawie przekazać, zaciekawić - na tym polu serdecznie polecamy! Pan "polskojęzyczny" w Kapadocji - tak o...

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Najgorsze wakacje w życiu

    Adam, Warszawa 25.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Jedzenie wiecznie zimne, podgrzewacze totalnie nie działały, dodatkowo mięso często niedosmażone i kolega znalazł gniazdo larw w swojej gruszce. Znamy co najmniej 10 przypadków jak ludzie rzygali po tym jedzeniu. Alkohol w open barze strasznie rozcieńczony z czego wódka wodą gazowaną. W basenie widać kawałki chloru (jakby ktoś się tam zesikał to by jakość basenu się tylko poprawiła). Samo miasto to jeszcze gorsze tureckie Zakopane. Ludzie oszukujący w swoich barach na ceny, małe dzieci chodzące z kwiatkami które jak nie będziesz czujny zaczną ci grzebać po kieszeniach (sam tak miałem ale wygoniłem gówniaka). Jeśli ktoś chce przynajmniej kupić podróbki to nie tutaj. Ceny za np portfele skórzane zaczynają się 15 euro w górę, gdzie często oryginalne wersje tych portfeli są za tyle samo, nie mówiąc o ubraniach chyba, że ktoś chce 100% poliester który wyżre ci skórę. Totalnie nie polecam, sam hotel do bani oraz miasto, a od hotelu bądź biura podróży będziemy oczekiwać zadośćuczynienia wraz ze sporą grupą ludzi.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Katarzyna, Gliwice 30.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Niestety tygodniowy pobyt w hotelu, do którego nie nie miałabym zastrzeżeń zepsuło zachowanie obsługi w ostatni dzień pobytu. W dniu wyjazdu musieliśmy zdać pokój do godz. 12:00 a ponieważ transfer z hotelu na lotnisko przewidziany był na 18:30 mogliśmy zostawić bagaż w przechowalni i cieszyć się pozostałymi godzinami urlopu. W każdym normalnym hotelu w tym czasie można korzystać z całej infrastruktury obiektu oraz przywilejów all inclusive, które mieliśmy wykupione. Niestety Pani z recepcji przy zdaniu pokoju wyskoczyła zza lady recepcji z nożyczkami i odcięła nam z rąk opaski oświadczając, że nie możemy już korzystać z baru tylko ewentualnie możemy napić się wody i soku z saturatora. Była to przykra i żenująca sytuacja ponieważ poczuliśmy się jak intruzi i niepotrzebni już goście w hotelu. Naprawdę nie polecam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Brak słów

    Kacper 27.08.2024 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Byliśmy kilkakrotnie w Turcji to ten hotel jest porażką i wstyd dla bióra podróży że taki hotel mają w ofercie z 4 gwiazdkami Jedzenie porażka np na obiad wysuszona makrela na ciepło Przecier pomidorowy do spaghetti Dwa razy brakowało miejsca w restauracji byliśmy zmuszeni zjeść przy recepcji( brak reakcji ze strony hotelu) Musieliśmy posiłkować się ofertą gastronomii na mieście bo to co serwowali w hotelowej restauracji było okropne Problemy z klimatyzacją w pokoju ( brak reakcji ze strony hotelu) Drink bar dramat Wiele jeszcze by pisać Hotel zepsuł nam wakacje

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    51

    Micador

    RYSZARD, Szczyrk 17.09.2019 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Witamy opinia o calej wycieczce na poczatek transfer do hotelu Micador autokar mial postuj po godzinie jazdy bylo to w jakims sklepie gdzie mozna bylo nabyc pamiatki i cos do jedzenia kupilismy kebaba a le pan kierowca nam zabronil wejsc do autokaru z jedzeniem a wiec reszta gosci musiala czekac na nas az my zjemy byla to juz pozna pora a w autobusie byly male dzieci . Nastepnie z autokaru wysiadala znaczna grupa wczasowiczow zapytalem pilota czy moge wypalic papierosa pilot powiedzial ze oczywiscie tak bo to troaszeczke potrwa a wiec zapalilem acz kolwiek grupa wysiadla bardzo szybko a pan kierowca prawie pojechal be ze mnie zamykajac mi drzwi przed nosem i ruszajac nastepnie zatrzymal autokar i zaczol cos wykrzykiwac otwierajac mi drzwi poganial mnie jak barana do autokaru a ja jeszcze nie skonczylem palic pana pilota juz znam nie bylo Hotel Micador niedzialajace lodowki zglaszalismy brak TV panowie naprawili TV po czterech dniach wykupilem Wifi w hotelu kture przestalo dzialac po trzech godzinach zglosilem reklamacje to pan na recepci mi powiedzial ze odda mi pieniadze niewyrazilem na to zgody bo Wifi bylo dla dziecka zeby moglo ogladac bajki w jezyku polskim nastepnie poznalismy w srode gosci tez z biura Rainbow siedlismy przy stoliku i przynioslem z baru wodke dla mnie i gosci czyli 3 drinki nastepnie syn udal sie po piwo bo niepija wodki tok jak i pan i niepodani nam juz piwa powiedziano nam ze mamy na stoliku zbyt wiele szklanek, o ile sie nie myle to mielismy zaplacone ALL INCLUSIVE malo tego w dniu wyjazdu mielismy transfer na lotnisko o godzinie 08.15 zeszlismy z czteroletnim dzieckiem na stolowke zeby moglo cos zjesc przed podroza obsluga stolowki wyprosila ojca z dzieckiem bo sniadanie bylo od godziny 08.00 syn z dzieckiem byl na stolowce o godz 07.55 jak tak mozna zabronic dziecku zjesc sniadanie 5 min predzej czekamy na odpowiedz od panstwa

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem