Opinie o Labranda Alantur Resort

5.3/6 (43 opinie)

5.3/6
43 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Ogólnie średnio

    Hotel dość duży, teren przy hotelu rozległy z dużą ilością zieleni - czysto, woda w morzu zimna ( w folderze informacyjnym o hotelu nigdzie nie ma informacji że przy samym hotelu wpływa do morza duża górska rzeka w której woda jest lodowata), woda w basenach nie podgrzewana a co za tym idzie w maju była jeszcze dość chłodna.

    ZBIGNIEW, LIDZBARK - 31.05.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Logistyka Rainbow

    Hotel Labranda polecam do spokojnego wypoczynku z rodziną. Jednak Rainbow nie popisał się logistyką i uprzykrzył wypoczynek i zwiedzanie. Transfer z lotniska do hotelu trwał 4,5 godziny (odległość ok. 140km). Turysta to nie worek z ziemniakami, który wszystko zniesie!!! Ja rozumiem, że operator tnie koszty, ale rozwożenie po hotelach jednym dużym autokarem do 10 różnych hoteli (po 2 osoby do hotelu) to już "przegięcie" Pomimo że przylot był o 20:00,to Hotelu dotarliśmy następnego dnia. Drugi przykład fatalnej logistyki i braku szacunku do klienta, to wycieczka fakultatywna Zielony Kanion - i znów duży autokar, który przez 2,5 godziny zbierał chętnych z całego wybrzeża. Sama wycieczka to ok. 1.5 godziny rejsu statkiem i 5 godzin zwiedzania hoteli- ale atrakcja!!!! Nie rozumiem dlaczego Rainbow proponuje w swojej ofercie wypoczynkowej kilkanaście hoteli (do których rozwozi po 2 osoby) zamiast skupić się na kilku najlepszych i zapewnić sprawną obsługę. W sumie cichy fajny pięciogwiazdkowy hotel do wypoczynku pod warunkiem, że Rainbow zacznie poważnie traktować swoich klientów i dostosuje swoje usługi do klasy hotelu.

    ANDRZEJ, Warszawa - 09.09.2021

    13/15 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Snu 0%

    W pokojach masakra jak słyszeć wszystko co dzieje obok za ścianami, na gorze i za drzwiami. Hotel znajduje się przy drodze i taki hałas stoi całodobowo że w nocy nie mogłem spać. Remont w pokojach był zrobiony dawno. Nie jestem zadowolony w ogóle. Nie polecam ten hotel. Nie ma tam tych 5*. Morze zimne bo obok wpada górna rzeka w morze.

    SERGIY, Warszawa - 02.08.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem