Opinie klientów o Oba Star

5.1 /6
198 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Grzegorz, Szczecin 24.08.2022

Pobyt ULTRA all inclusive

Hotel wyremontowany, nowoczesny, blisko plaży. Różnorodne posiłki, choć po 10 dniach pobytu wszystko może się znudzić. Personel uprzejmy. alkohol mocno przeciętny - lokalne sikacze, proszę zapomnieć o drinku typu mohito czy aperol spritz. Wszystko barwione dziwnymi chemicznymi miksturami. Piwo rozwodnione, bez możliwości zamawiania go w barze na plaży - chyba że za dodatkową opłatą. Basen mały, choć największym minusem są pozajmowane leżaki (o której godzinie ludzie rozkładają ręczniki - nie mam pojęcia). Jest to niezwykle irytujące, ponieważ na zajętych leżakach nikt nie leży, w tym czasie ludzie plażują, wracają po paru ładnych godzinach na basen, gdzie ktoś w tym czasie mógły z niego skorzystać a niestety nie może. Obsługa nie zabiera ręczników a stosownym byłoby usunięcie ich, podczas nieobecności właścicieli. Okolica przyjemna, pełna egzotycznej roślinności, dużo sklepików z pamiątkami, w sasiedztwie sklepy spożywcze, restauracje. Pokoje przyjemne, sprzątane, zmieniane ręczniki, polskie kanały w tv. Klimatyzacja do wymiany - długo się uruchamiała, piloty często nie działały, jedną noc klimatyzacja zupełnie nie działała (okropny upał!) kolejnym razem nie działał pilot i trzeba było spać w niskiej temperaturze, gdzie z kolei było za zimno. Dodatkowo bardzo głośna, przeszkadzająca w nocy.

3.5/6

Monika, Szczecin 26.07.2015

Lipiec 2015

Najmocniejszą stroną tego hotelu to obsługa naprawdę super kelnerzy zawsze uśmiechnięci przyjaźni tak samo Panie sprzątające . Pokoje czyste codziennie sprzątane choć troszkę małe. Co do wyżywienia porównując inne hotele w których byłam beznadziejne jedynym plusem były super torty na kolację . Basen bardzo mały a plaża choć blisko to bardzo brudna.Animacje to porażka dziewczyna z Polski jest animatorką ale zupełnie nie wie na czym polegają animacje jej zajęciem było palenie papierosów i picie kawy katastrofa.

3.5/6

MATEUSZ, POZNAŃ 10.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Przyjemnie

Hotel w miarę czysty, nieco zawilgocony. Klimatyzacja działała, niestety dawno nie była odgrzybiana. Obsluga hotelowa jak zwykle w Turcji bardzo miła, szczęśliwie nienachalna. Jedzenie dość monotonne, ale znośne . Jesli ktoś wybierając ten hotel sugeruje się tym , ze ma on siłownie z pewnością nie będzie zadowolony. Mało bardzo starego sprzętu umieszczonego w piwnicy hotelu pachnącej stęchlizną .

3.5/6

Robert Jerzy, Tarnowo Podgórne 06.07.2019

Opieka rezydenta

Witam serdecznie na samym początku chciałbym powiedzieć że takowej opieki nie było przywitał nas tylko na lotnisku wręczył koperty z opisem regulaminu hotelu, w autobusie przeczytał plan i kolejność hoteli przez które miał jechać autokar i wysiadł. Kierowca bardzo słabo rozmawiał po angielsku potrafił tylko sprzedać swoje napoje w autobusie . Do sedna nasz hotel miał być 4 w kolejce nie dość że wysiedliśmy jako ostani to podróż trwała ponad 3 godziny. Kierowca zatrzymał się na bocznej ulicy otarł drzwi i wydał walizki i rzekł oba star hotel. Do hotelu co prawda mieliśmy ni daleko ale gdyby nie życzliwość ludzi potrwało by to zdecydowanie dłużej. Na powrocie była ta sama sytuacja tylko inny kierowca zbiórka miała być w recepcji hotelowej o 7,:15 Kierowca był 7:40 I znów brak rezydenta. Po przyjeździe na lotnisko kierowca otarł drzwi i wydał walizki po czym wszyscy rozkładają się za prezydentem i brak Pani rezydent stała sobie gdzieś na boku i prowadziła rozmowy. A powinna nas klientów odebrać z autokaru i przeprowadzić przez odprawę podróżnych.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem