Opinie o Sea Planet Resort and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(144 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Super miejsce dla rodzin z dziećmi

    Ewelina, Wronki 12.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel godny polecenia dla rodzin z dziećmi.Przestronne pokoje,wiele atrakcji zarówno dla dzieci jak i dorosłych,blisko morza,posiłki zróżnicowane i każdy znajdzie coś dla siebie.Obsługa miła i przyjazna.Byliśmy z rodzina tam już drugi raz i bardzo byliśmy zadowoleni.Będziemy go napewno polecać znajomym bo jest warto.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Hotel

    MALGORZATA, WARSZAWA 10.08.2019

    Hotel jest bardzk fajny jedzenie bardzo dobre animacje są ok pokoje sprzątanie z dbałością nie ma do czego sie przyczepić. Jedyny mankament to zakwaterowanie wykupiłam pokój z widokiem na morze A dostałam kliteke z widokiem na niebo .Po interwencji zmieniono pokój na lepszy ale nie tylko ja tak mialam uważam że hotel z polskimi klientami leci w kulki i traktuje ja jako oszustwo kwateruje na najgorętszych pokojach A może się uda uważam że RT powinno interweniować

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt udany w Sea Planet Resort and Spa

    Amadea 29.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Ogólnie pobyt udany. Hotel duży z dobrym jedzeniem. Plaża przy hotelu szeroka żwirkowa z bezpłatnymi leżakami. Leżaki przy basenie rezerwowane przez turystów przed śniadaniem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pierw zachwyt potem

    MONIKA, RUDA ŚLĄSKA 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Zaczęły się wyczekane wakacje no i.... no właśnie. Najpierw zachwyt. Szybka miła obsługa na recepcji. Powitalny poczęstunek. Wszyscy mili, uśmiechnięci. Myślimy raj. Pokój na 6 piętrze z pięknym widokiem na basen i morze. Lodowka uzupełniana w wodę piwo, colę i fantę. I pierwszy szok - płatny sejf, pierwszy raz mi się zdaża w hotelu 5*. No dobra. Damy radę. Idziemy rozeznać teren. Kilka barów, plac zabaw, zjeżdżalnie, plaża. Wszystko ok. Kolejny szok to wyjscie na basen kolejnego dnia. Leżaki zajęte przez ręczniki - po obserwacji 2 tygodniowej co poniektórzy zajmowali leżaki juz o 6 :( i nie korzystali z nich wcale. Przy basenie zasad że do 8 nie można rezerwować leżaków. Generalnie w ciągu dnia dało się zająć leżak w słońcu, o leżaku z parasolem można pomarzyć. Jedzenie do wyboru do koloru. Nie rozumiem ludzi narzekających na mały wybór. Restauracje a'la carte polecam - odwiedziliśmy włoską, meksykańską, rybną i azjatycką. Przysługuje 1 kolacja na 1 tydzień ale jak ma się szczęście to można otrzymać dodatkową kolację bez opłat od obsługi hotelu. W czasie kolacji dosyć duży tłok. Czasami trudno znaleźć stolik, ale obsługa w tym pomaga. Napoje donoszone do stolika. Kelnerzy bardzo mili i starają się wszystko ogarnąć. Hotel w większości zajmowany przez osoby niemieckojęzyczne. Ręczniki na basen wymieniane bez problemu. Jest shower room z którego można skorzystać w dniu wyjazdu. Bagaże czekaja w luggage room. Bez problemu korzysta się z wszystkich atrakcji po zdaniu pokoju. Super grupa animacyjna. Cały czas coś się dzieje. Panie robiące gözleme podziwiam. Od 11 do 18 siedziały w zasadzie w jednej pozycji i robiły przekąski. Do wyboru na słodko, z ziemniakami lub z serem z dodatkami. W lodówkach dostępne wody i ayran. W hotelu parę sklepików z cenami konkurencyjnymi do pobliskiego bazaru. No i teraz minusy. Pomimo zakazu wnoszenia jedzenia na teren basenu często posiłki spożywane były na leżakach, a nawet w basenie. Za "drobną opłatą" barmani niestety wydawali drinki w szkle na basen co skutkowało występowaniem rozbitego szkła przy i w basenie. Basen nie był sprzątany - piasek na dnie. Brak ekip sprzątających - nie wytarte stoliki i poręcze leżaków, rozbite szkło leżało przy słupie przez 2 tygodnie. Brak ratowników na obiekcie. Nigdy nie spotkałam się z tym aby na basenie czy przy zjeżdżalniach nie bylo ratowników. Dzieci wchodziły "pod prąd" po zjeżdzalni gdy z góry ktoś mógl zjeżdżać. Brak kółek na zjeżdżalniach. Ludzie pływajacy przy wylocie ze zjeżdżalni ogólnie bardzo niebezpiecznie. Stan techniczny również pozostawiał wiele do życzenia. Ogólnie wyjazd udany. Hotel ma swoje uy i minusy, jednak na pewno tam nie wrócę. Jeżeli chodzi o organizatora Rainbow to sprawnie i bez problemu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Było wspaniale

    Krystyna, Poznań 29.05.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Hotel okey.pokoj cudny.jedzenie smaczne .co do drinków to pierwszy raz spotkałam się ze za drinki gdzie zawsze w innych hoyelacj było w cenie to tu chcieli 8 euro. No i nasza rezydentka ,to jakaś porazka .wykupiłam wycieczkę na 8dni a byłam 6.hotel opuszczaliśmy o 2 w nocy wylot o 6 .20 bez jedzenia .hotel nam nie przygotowal.nic a pani rexydent nawet na zebraniu nie poinformowała że mamy sobie coś przygotować na drogę.poprostu skandal .zapłaciłam za cały dzień a dodyc że nam go zabrali to nawet prowiantu nie dali.poprostu skamdal

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Wakacje 2017

    Jacek, Katowice 04.08.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Hotel na 3,5 gwiazdki. Wady: - czystość nie jest mocną stroną hotelu - problem z odpływem wody w łazience. Była konieczna zmiana pokoju na inny - hotel zbyt duży, spore zamieszanie podczas posiłków - woda w basenie nie do końca czysta - piwo i drinki bardzo light Zalety: - fajne animacje - miła obsługa - jedzenie dobre chociaż monotonne (np. brak owoców morza) - lokalizacja super - wi-fi w całym hotelu chociaż w "godzinach szczytu" trochę wolne

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wakacje w Sea Planet Resort and Spa

    MARLENA, Gdańsk 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Po tygodniowym pobycie w hotelu chciałabym się podzielić swoją opinią. Hotel jest bardzo duży, każdy znajdzie sobie w nim jakieś miejsce dla siebie, leżaki czy miejsce przy stoliku podczas posiłku. Jedzenia było bardzo dużo, śniadania praktycznie cały czas takie same, ale pozostałe posiłki były różnorodne. Na obiadach dodatkowo pojawiały się kąciki z różnymi stanowiskami typu hamburgery, kebaby, tacos, sushi, fish & chips, więc naprawdę było z czego wybierać. Trafiliśmy na jeden wieczór turecki w którym były dodatkowe słodkości, torty oraz dania kuchni tureckiej z muzyką na żywo, więc naprawdę nam się podobało. Alkohole również były różnorodne, w naszym wariancie były różne drinki i dając barmanom drobne napiwki można było poprosić praktycznie o wszystko. Pokoje niestety bardzo nas rozczarowały. W naszej łazience była rdza i pleśń w kabinie. Przy umywalce popękane resztki silikonu do których dostawała się woda. Kabina się nie domykała. W pokoju nie było zawieszki na drzwiach informującego o tym czy chcemy mieć posprzątany pokój czy nie. Na 6 wyjazdów all inclusive pierwszy raz czegoś takiego nie miałam, więc sprzątaczki wchodziły do nas kiedy chciały. Poziom sprzątania niestety bardzo niski. Ręczniki nie zostały wymienione ani razu przez cały pobyt. We wszystkich wersjach all in w jakich byłam miałam zawsze wymieniane ręczniki każdego dnia kiedy odbywało się sprzątanie. Tutaj Pani nawet za zostawienie napiwku nie ułożyła czegoś ładnego na łóżku, jak to miało miejsce w innych hotelach. Wiem że może to jakaś pierdoła, ale na coś się liczy jak się zostawia pieniądze z dobrej woli. Zaskoczyło mnie również to że nie otrzymaliśmy żadnego zestawu kosmetyków, jakieś małe szampony, żele itp. Też pierwszy raz się spotkałam z tym że nie było nic, a hotel podobno taki wypasiony. Balustrady balkonowe były strasznie brudne, aż strach coś na nich powiesić. Plusem pokoju była dobrze działająca klimatyzacja i barek w którym były darmowe napoje uzupełniane raz w tygodniu. Widok z pokoju był przepiękny, warty dopłaty. Co do ogólnego obsługi czyli pracowników hotelu mamy mieszane uczucia. Widać było, że nie lubią swojej pracy, albo wykonują ją “za karę”. Mało uśmiechających się ludzi, nie mówiąc już o tym ,że nawet nie witali się z gośćmi. Zawsze trafiałam na hotele, w których obsługa była przesympatyczna i nawet pan ogrodnik mówił dzień dobry i się uśmiechał. A tutaj same naburmuszone twarze. Było kilku, naprawdę kilku kelnerów, którzy się uśmiechali sami z siebie. Zewnętrzna część hotelu była ładna, zieleń zadbana. Niestety w basenie było bardzo dużo piasku i kamieni które wbijały się w stopy. Nawet w wietrznym Egipcie nie trafiłam na piasek w basenie, tutaj było go naprawdę sporo. Ręczniki plażowe były poplamione i dziurawe. Dużym plusem były animacje, które odbywały się codziennie po obiedzie. Każdego dnia coś innego, m.in. piana party, dzień dmuchańców dla dzieci, jakieś zawody w pokonywaniu toru wodnych. Bardzo fajnie to zorganizowali. Każdego wieczoru również odbywały się animacje dla dzieci i dorosłych więc to także warto pochwalić. Niestety 3 osoby z naszej paczki rozchorowały się na dwa dni przed końcem pobytu, biegunki, mdłości, dreszcze. Nie wiadomo czy to zatrucie jedzeniem czy jakiś wirus. Więc powrót był ciężki, bo ciągnęło się to aż do przylotu do Polski. Po powrocie do Polski rozchorowała się czwarta osoba. Niestety u mnie te nieprzyjemności trwały jeszcze przez tydzień odkąd wróciliśmy z Turcji. W naszej ocenie hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek, myślę że 4 jest bardziej sprawiedliwą oceną. Czy polecilibyśmy go naszym znajomym lub komuś innemu ? Nie. Byłam już kiedyś w Turcji i spodziewałam się równie dobrego wyjazdu, niestety tutaj wracam z rozczarowaniem. Cena jaką zapłaciliśmy za ten wyjazd nie była tego warta.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt

    Paulina 09.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Sam pobyt ogólnie okej, ale hotel zdecydowanie na 5 gwiazdek nie zasługuje. Obsługa hotelu niedoinformowana. Ogólnie jedna wielka dezinformacja. Ręczniki jednego dnia szłam wymienić 5 razy, bo nikt nie potrafił powiedzieć o której godzinie będzie można to zrobić. Nie mówiąc już o tym, ze pierwszego dnia wogole nikt nie potrafił powiedzieć skąd te ręczniki możemy wogole wziąć. W trakcie pobytu kazano nam zmieniać pokój na już na teraz, mieliśmy tego dnia wyjazd, ale pani powiedziała, że teraz mamy zmienić pokój, bo oni go potrzebują. Zmarnowaliśmy pół dnia na pakowanie i przeprowadzkę do innego pokoju i ponowne rozpakowywanie zamiast korzystać z wyjazdu i atrakcji. Kiedy zapytałam dlaczego nie dostaliśmy wcześniej żadnej informacji, żeby na spokojnie się spakować i przygotować się na to pani odpowiedziała tylko - nie wiem - i nic więcej. Obsługa niezbyt pomocna i średnio miła. Ogólny pobyt oceniam na 3/6. Na pewno nie jest to miejsce do którego chciałabym wrócić.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt 27.06.07.2021

    michal@vipkam.pl 19.07.2021

    Pobyt w hotelu ciężki. Klimatyzacja w pokoju stara, nie dawała rady (pokój na 9piętrze temp. w pokoju sięgała do 30c przy klimatyzacji)pierwsza próba zmiany pokoju nie udała się....obsługa tlumaczyła, że jest pełne obłożenie. Przy zapłacie 60$ pokój się znalazł:)brak oznaczeń gdzie co jest. Obsługa nie mówiła po angielsku, lub prawie wcale. Ogólnie nikt z obsługi nic nie wiedział jak się chciało o coś zapytać (np gdzie ręczniki się wymienia). Jedzenie monotonne niby były różne potrawy a smakowały tak samo, najwięcej było Fast Food'a. W hotelu brudno. Szło na korytarzu przez cały nas pobytu leżało w tym samym miejscu. Leżaki aluminiowe. Mini club...no cóż wszytko dodatkowo płatne...a w samym budynku baaardzo brudno. na 3 osoby prowadzące miniclub tylko 1 była komunikatywna. Pozostałe 2 osoby nie znały żadnego innego języka oprócz lokalnego. Osoby poznane w trakcie pobytu, także nie były zadowolone z tych samych powodów. Dzieci lat 12,16 nudziły się w hotelu. Zabawy przy basenie organizowane z trudem. Jak już się udało, to dzieci z dmuchanych zjeżdżalni mogły zjechać tylko 1 raz..:( zabawa trwała od 14do 15...Cały aquapark zamykany 2razy w ciągu dnia. Brak ratowników. Jeden ratownik na wieży przy zjeżdżalniach, który przy basenie był tylko w czasie wodnych ćwiczeń.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    58

    Imponujący budynek i to wszystko...

    MARZENA, T 07.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Byliśmy w tym hotelu we wrześniu 2017. Rzeczywiście "na wejściu" robi wrażenie. Piękne lobby, imponująca bryła budynku i tu się kończy wyjątkowość tego hotelu. Ktoś kto go budował przyskąpił kupując działkę... Jak na tak duży obiekt, jest bardzo mało terenu. Ma to swoje plusy, wszędzie blisko, ale minusy są duuuużo większe. Brak jest strefy ciszy, ze względu na maleńki teren wszędzie słychać bardzo głośną muzykę, zwłaszcza gdy siadał taki młody dj, wtedy trzeba było do siebie krzyczeć by cokolwiek usłyszeć... Mimo iż byliśmy u schyłku sezonu (16-27,09) wszędzie był potworny tłok. Leżak na leżaku, człowiek na człowieku... Na stołówce (resteuracją nie śmiem tego nazwać) trzeba było się nachodzić by znaleźć wolny stolik. Obsługa baaardzo powolna, jeśli usiedliśmy przy stoliku, po kimś, nie było szans na otrzymanie od kelnera sztućców, należało się po nie pofatygować samemu, często przez cały posiłek nikt nie podszedł by zabrać brudne naczynia... Niedomyte talerze i filiżanki to standard. Ogólnie na pierwszy rzut oka, z daleka stołówka wygląda ok, ale gdy podejdzie się bliżej wszędzie jest po prostu brudno :( Jedzenie ok, nic specjalnego, przeciętny turecki standard. Jak zwykle pyszne arbuzy i melony, smakowała mi też serwowana na śniadania chałwa, natomiast jajecznica i omlety (!!!) robione z jajek z proszku, nie dało się tego zjeść. Ubogie All jeśli chodzi o drinki (i te alkocholowe i te soft), do tego w każdym barze drink o tej samej nazwie przygotowywany był inaczej, ale może się czepiam... Pewnie to były kreatywne popisy barmanów ;-) Bardzo sympatyczne SPA, polecam masaże i hammamm. Tam czysto i przyjemnie :) Super animacje wieczorne, niestety mnogość drących się dzieciaków odbierała przyjemność z oglądania występów. Ogólniedostępne łazienki są koszmarne, brudne, często zalane, śmierdzące... Wolałam chodzić do pokoju niż z nich korzystać... Pokoje całkiem ładne, fajny widok z tarasu. Sprzątane codziennie, oczywiście mocno "po łebkach" i mimo zostawienia większych napiwków nie doczekaliśmy się wytarcia kurzy na komodzie... Panie sprzątające właściwie nie mówią po angielsku, więc przy ewentualnych problemach można dogadać się tylko na migi. Natomiast najgorsze wrażenie zrobił na nas recepcjonista imieniem Fatih. Był opryskliwy, niegrzeczny wręcz chamski... Ja nie trzymałabym takiego pracownika przez sekundę! I uwierzcie, nie tylko my się na niego skarżyliśmy... W czasie naszego pobytu było masę rodzin z małymi dziećmi. Wrzaski, bieganie po stołówce, to norma. Nikt tym dzieciakom nie zwracał na nic uwagi. Na plaży gdzie jest sporo ciszej są mega niewygodne leżaki ze śmierdzącymi (koszmarnie!) materacami i pełno rodzin, które ze względu na małe dzieci szukają trochę ciszy. Z resztą przy basenie leżaki też nie nadają się dla kogoś kto ma problem z kręgosłupem. My kupiliśmy dmuchane materace i tym sposobem wygodnie odpoczywaliśmy. Z pewnością, spokojny wypoczynek w tym hotelu nie jest możliwy... My ewakuowaliśmy się na pomost, gdzie jest kilkanaście leżaków, jeśli wstałam odpowiedno wcześnie udawało się zająć tam miejsce :) Na pomoście było cuuudownie, cisza, brak dzieciaków, szum morza, bajka :) Reasumując: NIE jeśli lubisz spokój, czystość i miłą obsługę (po raz pierwszy, na dziesiątki wyjazdów trafiliśmy do hotelu z chamem na recepji i zlewającymi wszystko kelnerami) TAK jeśli nie przeszkadza Ci tłok, brud, głośna muzyka bębniąca cały dzień i wszechobecne rozwrzeszczane dzieciaki. Nie polecam pokoi na piętrach 2-4 w części nr "3", znajdują się one nad restauracją, gdzie od 7-ej zaczyna się śniadanie, czyli o spokojnym poranku można zapomnieć...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem