Opinie o Sultan Sipahi Resort

Kategoria lokalna 4

4.6/6
(137 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.5
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    średnia

    Katarzyna, Gorzów Wielkopolski 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    hotel na plus lokalizacja w samym centrum do morza 1 minuta jedzenie ogólnie smaczne dania tylko tureckie . na minus obsługa w hotelu na każdym kroku kasowanie klientów za wszystko internet w pokoju płatny 3 euro od jednego numeru telefonu. dużym plusem jest lokalizacja. do minusów na balkonie nie da się powiedzieć bo nadmuch z klimatyzacji dmucha ciepłym powietrzem. na plaży leżaki płatne 9 euro za dzień

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Szczerze nie polecam

    oilonsia, Śląskie 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel stary i zapuszczony. Po korytarzach biegają koty, które załatwiają swoje potrzeby pod drzwiami pokojów. Śniadania słabe, trochę więcej było na obiad i na kolację, ale wiele potraw przerobionych z tego co zostało z poprzednich dni. Na stołówce koty biegały po stolikach. Obsługa jeździ miedzy stolikami z umorusanymi wózkami i zgarnia resztki z talerzy tuż przy Twoim z którego jesz. Atrakcji żadnych. Wieczory tureckie trafiły się 2. Bez szału. Jedyny plus to widoki, plaża i lokalizacja.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brud i rozczarowanie

    Szymon 10.09.2024

    Wybierając ten hotel nie spodziewaliśmy się wiele, ponieważ widzieliśmy kilka negatywnych opinii, więc staraliśmy się utrzymać nasze oczekiwania na niskim poziomie. Nawet mimo tego byliśmy rozczarowani. - stary i zaniedbany. - pobierają opłatę 3 EUR za dzień i za urządzenie za Wi-Fi poza lobby. Więc jeśli masz smartfon i laptopa, będziesz musiał zapłacić 6 EUR za dzień, aby korzystać z Wi-Fi w obu urządzeniach. - brak klimatyzacji na korytarzu. - sprzątacze zostawiali puste talerze i kubki na korytarzu obok schodów na kilka godzin. Przypadkowo nadepnęliśmy na naczynia, ponieważ ich nie widzieliśmy i nie spodziewaliśmy się ich tam. - jedyną zaletą jest lokalizacja, która pozwala cieszyć się miastem i spędzać jak najmniej czasu w hotelu. Nie polecam i zdecydowanie radzę wybrać inny hotel w centrum miasta, jeśli masz taką możliwość.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Urlop wrzesień 2024

    Katarzyna, ŁÓDŹ 09.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Trudno w kilku słowach opisać rozczarowanie hotelem i organizacją Rainbow. Początek to szereg nieprzyjemnych sytuacji związanych z opóźnionym wylotem o 2 godziny, oraz ponad 2 godzinnym transferem busem bez klimatyzacji. Sam hotel nie należy do najnowszych i wg opinii sprawiał pozytywne wrażenie ale prawda okazała się sporym rozczarowaniem. Pokoje małe z głośną klimatyzacją i małą szafą. Sprzątanie fatalne, piasek przyniesiony z plaży pozostał z nami kilka dni. Jedzenie to kolejny zawód, śniadania składały się głównie z zimnych potraw, przekąski i obiady w miarę ok., ale kolacje można powiedzieć skromne. Brak wieczorów tematycznych i potraw przygotowywanych na bieżąco. Lokalne alkohole to gównie wódka z dodatkami i piwo. Mieliśmy to "szczęście" trafić na grupę Rosjan, którzy co wieczór urządzali głośne libacje trwające do 24 a nawet dłużej. Jedyny plus to bardzo blisko do plaży ale hotel nie zapewnia leżaków i parasoli więc trzeba albo płacić albo organizować inną formę "leżakowania". Blisko do centrum miasta ze wszystkimi atrakcjami.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem