Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Absolutnie nieudana wycieczka. 2 dni koczowania na lotnisku w Antalyi przy całkowitym braku zainteresowania i informacji ze strony biura Rainbow. Cały efekt urlopu zniknął, a człowiek wrócił z urlopu chory i zmęczony. Nie polecam korzystać z usług tego biura, które interesuje tylko zysk. Ogólna ocena to jedynka za fajną pilotkę, ale nie tak powinien wyglądać urlop. Jednego dnia 15 godzin na lotnisku w Antalyi, w tym 5 godzin w gorącym samolocie na płycie lotniska, następnego dnia 7 godzin na lotnisku. Straciłam 2 dni urlopu, rozchorowałam się i nie poszłam pierwszego dnia po urlopie z tego powodu do pracy. Zero informacji od biura Rainbow. LOT zachował się bardzo przyzwoicie, bo awaria została usunięcia, pasażerowie samolotu zostali zakwaterowani w hotelu, a LOT przyznał odszkodowania. Tylko że z LOT-em nie podpisywałam umowy, tylko z biurem Rainbow Tours. Zachowanie biura w sytuacji awarii i odwołanego lotu jest karygodne, za nic nie biorą odpowiedzialności, zwalają wszystko na przewoźnika, a tymczasem przewoźnik zachował klasę, a biuro nie.