Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jestesmy zadowoleni z pilota pana Ryszarda I., ktory udzielal bardzo malo informacji. Nie informowal nas jaki jest plan dnia, gdzie i kiedy bedziemy, na zadawane pytania nie udzielal jasnych odpowiedzi. Ma mala wiedze o odwiedzanych atrakcjach, ktorej na dodatek nie umie ciekawie przedstawic. Przykre bylo to, ze przez zle oszacowanie czasu kierowy, nie mogl on dalej z nami jechac z Lompoc. Czekalismy 3,5 godz w hotelu na nowego kierowce przez co do Santa Monica ledwo zdazylismy na zachod slonca. Nic nie wyszlo z obiecanego odpoczynku na plazy. Rowniez nie podobalo nam sie oczekiwanie w Wielkim Kanionie na osoby, ktore lecialy helikopterem. Lepiej byloby ten czas spedzic w Las Vegas. Mimo tych mankamentow uwazamy, ze odwiedzane miejsca sa naprawde warte zobaczenia. Robia wrazenie. Udalo nam sie zobaczyc naprawde duzo w krotkim czasie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka super, dużo magicznych miejsc, wspaniałych widoków i ekscytujących przeżyć, niestety nie wszystko było super, niestety porażką okazała się pilotka wycieczki pani Katarzyna, od wielu lat jeździmy na wycieczki objazdowe z różnych biur również z Rainbow i po raz pierwszy spotkałam pilota który nie wiele miał do powiedzenia na temat kraju który zwiedzaliśmy, zwiedzanych atrakcji, w zasadzie słyszeliśmy tylko że w danym punkcie wychodzą piękne zdjęcia, tak jakby zwiedzanie ograniczało się do robienia zdjęć, w autokarze słuchaliśmy podcastów (na różnym poziomie czasami nie dało się tego słuchać), oglądaliśmy filmy dokumentalne i tyle. Bardzo żałowałam, że nie zabrałam przewodnika do czytania w autokarze. Program wycieczki jest ciekawy ale znalazły się tam takie zapchaj dziury jak postój z czasem wolnym pod zamkniętą siedzibą apple wszyscy przecierali oczy co my tam robimy, czy "zwiedzanie "parków w San Francisco czy naprawdę w tym mieście nie ma nic ciekawszego do zobaczenia ? Hotele czyste, położone na uboczu ale nie poza miastami, wieczorami dało się zrobić jakieś zakupy głownie w sklepach sieci ROSS. Śniadania fatalne, ale to wszyscy wiedzą. Warto spróbować jedzenia w prawdziwych meksykańskich knajpach jest o wiele lepsze niż w amerykańskich sieciówkach. Polecam zjeść w Santa Monica w MR TEMPO na Ocean Ave najlepsze jedzenie jakie udało nam się zjeść w Stanach.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka bardzo ciekawa, program bardzo dobry. Problem z tym, że nie jest realizowany. Wiadomo, że nie zawsze można zaliczyć lot nad Grand Canion i pływanie łódką a biuro i tak z uporem twierdzi, że taka jest. Pilot Piotr nie zdaje egzaminu, niecierpliwy, szybko się denerwuje, gdzie można dłużej być to skraca a tam gdzie nie ma po co to spędzamy nudnie czas
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczke oceniam na plus - nazwa -California Dream z Rainbow, ale... śniadań w zasadzie nie ma, choć były w ofercie( jajka z proszku i chleb tostowy, plus mały dżemik), miejsce na stołówkach dla 1/3 osób, reszta stoi. Do tego po kilka grup zjeżdża się niekiedy w tym samym czasie i bywa że zjeść nie można nic, bo po prostu zabraknie i tych jaj z proszku. Pilot wycieczki oszukuje na opłatach, przy kasie pytam ile za bilet na lot helikopterem nad Wielkim Kanionem, odpowiedź 270 dol. , on tymczasem usilnie nakłania w autobusie do przekazania jemu pieniędzy ale po 290dol. Proponuje że oprowadzi pół godzinki po Vegas ale za 20 dolarów od osoby inaczej na miasto masz iść sam. W Uniwersal studio zabrał nam niemal godzinę zwiedzania, bo źle zamówił dzień wcześniej bilety. Tego dnia był odlot i nie można było być tam dłużej. W autokarze dorosłym ludziom zwracał uwagę jak gówniarzom, na szkolnym wyjeździe. Łatwo tracił cierpliwość, nie nadaje się. Leciał z nami z wycieczki, nas zostawił na lotnisku w Paryżu i czekaliśmy 7 godzin, on poleciał dużo szybciej innym samolotem. Wiem, mógł to zrobić, ale wyglądało to słabo. My czekamy, szefo leci i z plebsem nie czeka. Zamiast opowiadać puszczał nam podcasty, śmieszny typ, czasem coś mówił czy raczej czytał z kartki. Pilot nazywał się Grzegorz.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzień dobry. Pozwolę sobie napisać kilka słów na temat organizacji wycieczki. Ogólna ocena pozytywna, lecz zamieszczę kilka wskazówek dla organizatora jak również rzeczy o które warto pytać przed wykupieniem podróży. Zdecydowanie ci którzy wyjeżdżają na taką wycieczkę są przyzwyczajeni do innego standardu hoteli. Gdyby cena całego wyjazdu była wyższa o ok 200$ to standard byłby zbliżony do europejskiego a nie dawnego PRLu. Jednocześnie w opowiadaniach z pobytu nie dominowałyby tematy podłych amerykańskich zajazdów. Brak śniadania nie powinien być rekompensowany "dobrym słowem" bo to przecież nie była pielgrzymka ani okres wielkiego postu. Warto szanować klienta i zadośćuczynić mu powstałe problemy dodatkowym bonusem np. drinkiem w barze lub kolacją. Wystarczy trochę fantazji. Takie działanie na pewno zaowocuje dobrą opinią i poleceniem organizatora innym znajomym. O wrażeniach poznawczych nie będę pisał bo jasne jest że warto zobaczyć. Jeszcze jedna uwaga. Na zakończenie podróży dobrze by było zaplanować dzień wypoczynku w Los Angeles, blisko plaży. Dwa tygodnie zwiedzania wyczerpią każdego i miło by było mieć wolny dzień na odpoczynek i podsumowanie wyjazdu, chyba że wycieczkę wykupiliśmy w chińskim biurze podroży.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetna i atrakcyjna wycieczka, ciekawy program. Rewelacyjna Dolina Śmierci i Kanion Kolorado mimo temeperatury ok 40*C Ciekawe kultowe San Francisco, Park Yosemite.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka była bardzo ciekawa pomijajac nasza pilotkę, która z przykrością muszę stwierdzić nie miała żadnej wiedzy na temat poszczególnych punktów, całkowity brak organizacji i notoryczne spóźnienia , ciągle rozmowy z kierowcą zamiast z nami i mimo że jeździliśmy po 400km dziennie ,to nawet raz nie była w stanie zorganizować nam toalety ,mimo że toaleta była w autokarze ,gdy raz skorzystaliśmy z niej zaraz po tym została zamknięta na klucz bez możliwości skorzystania . Program był niezorganizowany jeśli chodzi o Wielki Kanion ponieważ kazała nam czekać pięć godzin w poczekalni ,zamiast zabrać nas na obiad autobusem na punkty widokowe ,do tego nie zwiedziliśmy wioski Indian a na szklana platformę ,na którą byli chętni powiedziala że tam i tak nie ma sensu iść ,więc nie poszliśmy . Mimo wiele próśb o postój pod znakiem las Vegas i podkreślam zgodzie kierowcy, nie zatrzymaliśmy się ,mimo że kierowca zapytał czy ma stanąć ,ona uważając,że nikt nie zna języka angielskiego kazała mu jechać dalej i nie zatrzymywać się . Gdy poprosiliśmy o 5minut przerwy i poczekaniu bo po 500km musimy iść niezwłocznie do łazienki ,powiedziała że ona musi realizować problem i nie może poczekać na nas i mamy same zwiedzić miasteczko,po czym zostawiła trzy osoby z grupy i poszła. Gdy byłyśmy pod Golden Bridge była piękna pogoda z rana ,zamiast płynąć statkiem z rana ,popłynęliśmy na Alcatraz po południu gdy była okropna mgła. W efekcie końcowym była to najgorsza pilotka jaka do tej pory miałysmy. Program jest bardzo ciekawy i inna grupa z Rainbow,z którą często się spotykaliśmy zrealizowała cały program i nie miała takiego nieszczęścia jak my. Mam nadzieję,że nikt poza nami nie będzie tak poszkodowany, bo na takie wyjazdy jeździ się tylko raz w życiu i nie będzie możliwości naprawienia doswiadczen,które niestety miały miejsce z tą pilotką. Z poważaniem Klaudia i Bożena.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przewodnik wykazał się dobrą wiedzą , niemniej niektóre hotele poza miastem z marnym śniadaniem. Dwa tygodnie przed terminem wyjazdu wycieczka była tańsza o ponad dwa tysiące, czuję się w pewien sposób oszukany. Kierowca autobusu wielokrotnie przekraczał dozwoloną prędkość. W ostatnim dniu z jakiegoś nieznanego powodu część wycieczki nie dowiózł na lotnisko.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsca odwiedzane podczas wycieczki mega ciekawe i warte zobaczenia. Przepiękne widoki z okien autobusu rekompensowały nawet dłuższe przejazdy autobusem. Hotele przyzwoite i wygodne, choć w większości nie było czajników w pokojach czy wody butelkowej. Niezapomniane wrażenia z lotu helikopterem do kanionu Colorado. Polecam każdemu! Zorganizowana i doświadczona Pani Pilot + punktualna grupa były dużym atutem. Uwaga dla osób, które podczas przerw i postojów interesują się czymś więcej niż wc i kawą - polecam sprawdzić na google maps czy nie ma czegoś ciekawego w okolicy (czy po prostu nie bać się rozejrzeć )i podejść do okolicznych skansenów, muzeów czy kościołów, choć czasem je tylko "przebiegałam" ze wzgl na krótki czas przerwy, a szkoda, bo mozna bylo w kilku miejscach dać kilka min więcej czasu wolnego na to. Uogólnienie Pilotki, iz Polacy "nie interesują się kościołami" i skoncentrowanie tylko na jedzeniu/kawie trochę słabe (zrozumiałe, bo ludzie o to pytają, jednak trochę szkoda, że tylko to bylo priorytetem...). Śniadania bardzo słabe, mały wybór itp, małe sale, więc nie zawsze było gdzie usiąść, ale rano głodnym się nie chodziło. Dobry pomysł, ze obiady/kolacje we własnym zakresie, bo każdy mial szansę zjeść, próbować to, na co miał akurat ochotę. Ogromny minus dla firmy za sporą podwyżkę kosztów realizacji programu, o której większość grupy dowiedziała się dopiero na miejscu i niejako zostala postawiona pod murem, co pokazuje jakie Rainbow ma podejście do klienta...
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólnie jakby wszystko ok nigdy w życiu nie zwiedziłam tylu wspaniałych miejsc w tak krótkim czasie byliśmy naprawdę zmęczeni po tej wycieczce ale uważam że nad organizacją należało by trochę popracować więcej czasu na te kultowe najbardziej oczarowujące miejsca a mniej na takie drobne mniej ciekawe albo wogole do pominięcia na rzecz tych bardziej ciekawych np studio filmowe aleja gwiazd wiecej czasu na zakupy na samodzielne spacery dobry obiad tam było wszystko biegiem i hotele jechać do USA żeby nocować w chińskiej dzielnicy pokój malutki beton przez okno a standard i zapach stęchlizny na 2*sniadania żenada jajecznica proszku i to kto pierwszy tam jadł bo nie dla wszystkich starczało trzy stoliki a 40 osób do posadzenia na kolanach w kącie za takie pieniądze ..? albo kilka grup na raz kolejka po śniadanie i jeszcze jak już się dostałeś to nie ma co zjeść ani kawy ani nic .. jak tak można ..? po za tym opłaty za wycieczki dostaliśmy info że do 360 dolarów było 400 helikopter do 270 było 290 i Las Vegas 30 nie było info ..? kasy dużo a warunki poniżej poziomu nie ma klasy i dbałości o wycieczkowicza tak przykro .. nie mogliśmy zamówić taxi na plażę pierwszy dzień powinno być w programie był czas a pani pilot poszła sobie na zakupy i zostawiła nas z problemem i nie udało nam się pojechać a szkoda