5.0/6
Generalnie wycieczka ciekawa, choć z lekkim niedosytem. (Brak Tirany). Wycieczki fakultatywne ciekawe. Program wycieczki w porządku, choć brakowało mi Tirany. Uratowały sytuację wycieczki fakultatywne. Bardzo sympatyczna pani pilotka, ale niestety nie bardzo to wszystko ogarniała. Była w Albanii pierwszy sezon, więc wiedza na temat tego kraju bardzo słaba. Trzeba było doczytać w internecie. Transport byłby w porządku, gdyby nie fakt, że z dwóch stron hotelu, albańczycy właśnie budowali drogi dojazdowe.A hotel usytuowany na wzgórzu ("Kasprowy") i codzienne wdrapywanie się na górę było męczące. W grupie były osoby starsze. Biuro mogło zrezygnować z jednego terminu i poczekać na koniec robót. Na lotnisko przyjechał po nas bus, który okazał się za mały i część bagaży jechała w środku. W dniu mojego wyjazdu o godz 5 rano, nie dostałam nawet suchej bułki (lunch box). Do Tirany jest 150 km. Nie pojechał z nami ani rezydent, ani pilot. Zostaliśmy odstawieni na lotnisko i radź sobie sam. Dość często jeżdżę z Rainbow i taka sytuacja zdarzyła mi się pierwszy raz. Dopłaciłam do pokoju jednoosobowego, dostałam pokój z pięknym widokiem na morze, ale za to moim oknem były jedynie oszklone drzwi. Pokój na parterze, więc musiałam zasłaniać zasłony. W związku z tym było ciemno. Program nie intensywny. Wyżywienie monotonne, codziennie to samo. Posiłki chłodne, nigdy nie gorące.
Katarzyna - 23.06.2023
18/24 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Program zwiedzania bardzo dobrze zorganizowany. Czuliśmy się zaopiekowani pod każdym względem. Dużym minusem były płatne leżaki na półwyspie, skoro prywatną plaża a wycieczka opłacona to leżaki powinny być w cenie. Pokoje hotelowe ogromny minus. Z każdej strony niedoróbki. Łazienki koszmar.Basen nie do użytku.
Katarzyna - 16.07.2024
3/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Korzystaliśmy z oferty objazd i wypoczynek podróżując czteroosobową rodziną. Program objazdu był bardzo ciekawy i niezbyt męczący. W trakcie wycieczek Pani Karolina - pilot- podawała mnóstwo informacji na temat historii Albanii i codziennego życia jej mieszkańców. Miejsca do których dotarliśmy okazały się wyjątkowo atrakcyjne historycznie i krajobrazowo. Dodatkową wartością odwiedzanych miast była ich atmosfera, architektura i przyjazne nastawienie mieszkańców. Hotel Monte Carlo okazał się świetną bazą wypadową . Położony na zboczu wzgórza skąd roztaczały się piękne widoki na Adriatyk i Vlorę ( widoczne z okien pokoi i tarasu hotelowego ). Hotel czysty o bardzo przyzwoitym poziomie. Jedynym mankamentem pobytu były powtarzające się ,monotonne śniadania i bardzo niesmaczna kawa. Vlora zaskoczyła nas nowoczesnością ,standartem restauracji, przyjaznymi cenami i ciekawą, starą częścią miasta. Polecamy gorąco Albanię i tą formę wypoczynku.
Henryk, Piotrków Trybunalski - 19.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
10/10 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Po przeczytaniu opinii z czerwca obawiałam się dwutygodniowego pobytu w tym hotelu. Niesłusznie. Hotel wart polecenia.Bardzo smacznie przyprawione potrawy. Lunche i kolacje podawane tylko dla Polaków - składały się zawsze z przystawki ( sałata, pomidory, ogórki, kapusta, oliwki), pierwszego dania -każdego dnia było inne ( zupa, duszone warzywa, papryki faszerowane lub makaron w stylu włoskim), drugiego dania ( schab z kością, mięso z grilla, smażona ryba itp.), owoców - na ogół były dwa rodzaje ( arbuz, melon , figi, winogrona) i na koniec często lody. Mimo że nie było wyboru, myślę, że każdemu coś zasmakowało. Śniadania - bufet szwedzki. Jeden rodzaj wędliny, ale trzy rodzaje serów ( bałkańskich), jajka sadzone i na twardo, ciasto filo z serem, pączki bez nadzienia, pomidory, ogórki, oliwki, papryka, dwa dżemy, miód, jogurt bałkański, koktajl owocowy, trzy rodzaje ciast, ciastka, owoce, przynajmniej dwa rodzaje - na ogół arbuzy i winogrona. Jest co zjeść. Pyszna kawa z ekspresu. Jest herbata czarna. Również między posiłkami nie było problemu - na życzenie była kawa z ekspresu w barze, piwo, koniak skanderbeg, woda butelkowana lub do nalania z butli. Kelnerzy w barze - młodzi, sympatyczni i serdeczni. Bardzo się starali. W pokojach hotelowych były pewne niedociągnięcia, ale u nas klimatyzacja działała rewelacyjnie, był bidet, żele, szampony i mydełka były w dużej ilości, ręczniki zmieniane co drugi dzień lub na życzenie, pościel zmieniona 4-5 razy w ciągu dwóch tygodni. Dobre położenie hotelu - przy deptaku i blisko głównej ulicy, a jednocześnie dość cicho. Okolica hotelu była nawet sprzątana ze śmieci, czego gdzie indziej nie robią. Piaszczysta plaża 20 minut pieszo deptakiem. Leżaki były dostępne zawsze, nieważne, o której porze się poszło. Brało się na nie voucher w recepcji. Łagodne wejście do morza, piaszczyste dno, duża, płytka mielizna. Rezydentka ok - pomocna w każdej sytuacji. Transfer 2 godziny z lotniska mijał bardzo szybko, z postojem na toaletę.
Agnieszka - 11.09.2022
4/5 uznało opinię za pomocną