Opinie o Wakacje pod karaibską banderą, Iberostar Origin Bella Vista Varadero

4.8/6
(125 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
5.0
Pilot
6.0
Plaża
5.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Transport
6.0
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Hotel Iberostar Bella Vista

    Artur, Opole 26.03.2019

    Hotel posiada doskonały dostęp do morza z piękna piaszczystą plażą. Na terenie hotelu znajduje sie wiele dobrych restauracji , a szczególnie polecam japońską , gdzie można zobaczyc pokaz zręczności kucharskiej podczas przygotowywyanoa posiłku. Przy zakupie pakietu VIP godna polecenia restauracja Panorama zlokalizowana na samej górze hotelu, gdzie w spokoju mozna wieczorem rozkoszowac się rumem , cygarem i widokiem zachodzącego słońca. Co wieczór dla gości hotelowych na scenie teatru organizowane sa pokazy rewii, magii i koncerty. Miła i uczynna obsługa rekompensuje drobne usterki np. awaria windy....ale to przeciez Kuba.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje w hotelu Iberostar Bella Vista Varadero

    Grzegorz, Kłobuck 19.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel świetnie położony, tuż przy plaży z dużą ilością bezpłatnych leżaków choć z niewystarczającą ilością parasoli ( co skutkowało wczesną ich rezerwacją przez gości hotelowych). Sam hotel bardzo duży, położony w rozległym, zadbanym ogrodzie. Kilka fajnych basenów, w tym dla dzieci, jednak nie korzystaliśmy z nich, gdyż plaża i morze zdecydowanie robiły większe wrażenie. Duża restauracja główna, bardzo duży wybór dań, choć czasem zdarzały się kolejki do dań przygotowywanych na bieżąco przez kucharzy np. omlety, jajka sadzone. Obsługa kelnerska bardzo sprawna i pomocna, lecz przy dużej liczbie gości hotelowych czasem trzeba było ponawiać zamówienia na napoje. W hotelu znajdują się też 3 restauracje a la carte: włoska, japońska, kubańska, do których trzeba rezerwować stolik z pewnym wyprzedzeniem; korzystaliśmy z restauracji włoskiej, ale nie polecam, niezbyt smaczne dania ( poza bruschettą, która była ok), mały wybór w menu, nieciekawy wystrój. Dania włoskie ( pasty i pizze) w restauracji głównej w większym wyborze i smaczniejsze. Jest też w hotelu ( co rzadko się zdarza) czynny całą dobę Snack Bar, który oferuje posiłki typu hamburgery, sandwiche, makarony itp.) oraz napoje bezalkoholowe i różne alkohole dostępne bezpłatnie w opcji all inclusive. Hotel zapewnia gościom duży pakiet rozrywki, począwszy od przedpołudniowych animacji na plaży, później przy basenie, aż po wieczorne występy w lobby przy recepcji i w oddzielnym budynku Teatru. Zwłaszcza te ostatnie występy ( rewie taneczne, muzyka na żywo, popisy iluzjonistów itp.) były świetnym zakończeniem dnia. Rezydenci Biura Rainbow, z którymi miałam kontakt podczas wakacji, szczególnie Pani Aleksandra, także zasługują na słowa uznania - wiedza przekazywana w trakcie wycieczek fakultatywnych, łatwość kontraktu i otwartość na potrzeby uczestników wyjazdu. Reasumują pobyt w hotelu, mimo drobnych niedogodności uważam za udany.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Kuba styczeń 2023

    MARLENA, RYBNIK 09.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Zacznę od tego, że osoby, które mają wielkie wygórowania co do standardu niech odpuszczą sobie ten kierunek i wybiorą np. Dominikanę. Luksusów na Kubie nie znajdziecie. My po wielu informacjach z strony biura podróży jak i innych obcych osób wiedzieliśmy, że lecimy do kraju, w którym jest kryzys i ciężko jest o podstawowe rzeczy. Zacznijmy od przelotu - przelot Dreamlinerem bardzo przyjemny i wygodny lot trwał 10,30h z powrotem 9:30h - tutaj z miejsca polecam wybór klasy premium (oczywiście w miarę możliwości). Hotel - typowo Kubański standard. Pokoje ładne, klasyczne. Niestety, ale sejfy chodziły fatalnie i często się blokowały. Mimo wykupienia opcji Star Prestiż dostaliśmy pokój z widokiem na zatokę a nie na basen i ocean. Kubańczycy żyją swoim życiem i mają na wszystko czas (żyją swoim życiem). Zameldowanie trwało zadziwiająco długa. Często zamawiając drinka dostawało się nie tego, o którego prosiło. Windy brudne, wiecznie niedziałające. Jedzenie monotonne - na śniadania omlet/jajka/pancake. Na obiady i kolacje - w zasadzie tylko ryż, kurczak, warzywa podane tylko w innej formie. Mimo wszystko jedzenie klasyczne i nie chodziliśmy głodni. Ale co najważniejsze przy hotelu mamy piękny lazurowy ocean, z klifami dookoła. Znajdziemy tam rewelacyjne miejsca na sesje zdjęciowe. Polecam przejść się po plaży przy zachodzie słońca w stronę hotelu (Melia Varadero) bije tam ogromne słońce, są piękne klify z kraterami, ogromnymi palmami i huśtawką z widokiem na ocean. Przy hotelu stoją taxi (piękne oldtimery), które możemy również zamówić w recepcji i podjeżdżają w 2 minuty i zwiedzić Varadero bądź podjechać na targ i kupić pamiątki. Przejazd takim autem zrobił mega furorę. Najgorszą częścią całych wakacji była wycieczka do Hawany, którą tak naprawdę zniszczyła Pani przewodniczka z biura. Pani przewodnik bardzo niekompetentna, znudzona, która nie potrafiła zaciekawić ani "ogarnąć" całej grupy. Tak naprawdę z tej wycieczki nie wynieśliśmy nic ciekawego. Wiele osób nawet chciało wracać na własny koszt do hotelu. Jednym słowem porażka za 105 euro / osobę. Jeżeli komuś zależy, aby poznać dokładnie Hawanę i jej historię to polecam szukać czegoś na własną rękę. Mimo tych wszystkich niedoskonałości, na które się pisaliśmy i o których wiedzieliśmy to pobyt oceniam na 5. Kuba to inny świat. Kraj, który powinien być na liście każdego zapalonego podróżnika. Stare auta i piękny lazurowy ocean robią klimat. Na zakończenie warto przywieźć z Polski na Kubę słodycze (żelki, cukierki), przybory do szkoły (zeszyty, kredki, mazaki) i rozdać tamtejszej społeczności, która jest bardzo biedna i nie ma dostępu do takich rzeczy. Dzieciaki bardzo się cieszą z cukierków, ale nie tylko dzieciaki bo i nawet starsi. Osoby, które się wybierają w najbliższym czasie na Kubę - wziąć ze sobą euro albo dolary. Nie wymieniajcie ich na peso bo ich praktycznie już nikt nie chce.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel wart polecenia

    Joanna z Wrocławia 12.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel wydaje się ogromy ale to tylko pozory. Pokoje duże, ładne i przestrzenne. Sprzątane codziennie, może trochę niedokładnie ale nie przyjechaliśmy tam żeby siedzieć w pokoju. Widok z balkonu zapiera dech w piersiach ;-). Jedzenie naprawdę dobre i różnorodne. Mięso, ryby, owoce morza. Było bardzo dużo ciast, ciasteczek, jogurtów, koktajli, lody. Każdy znajdzie coś dla siebie. Śniadania były monotonne ale nie chodziliśmy głodni. Są 3 restauracje a'la carte ale nie korzystaliśmy. Alkohol to głównie rum, mają bardzo mały wybór jeśli chodzi o inne alkohole. Piwo zimne , słabe ale nawet smaczne. Ocean przepiękny, woda krystaliczna- zimna (ale byliśmy tam w zimie) , plaża prawie pusta. Jedynie do czego można się przyczepić to brak papieru toaletowego (mieliśmy swój) i rozwydrzeni barmani (nie wszyscy oczywiście) którzy na napiwek w wysokości 1-2 euro krzywo patrzyli. A to za sprawką Kanadyjczyków którzy napiwki dawali w wysokości 10 euro. Więc najlepiej nie dawać wcale , nie ma takiego obowiązku. Bardzo tez mało parasoli na plaży więc żeby taki zdobyć trzeba już o 6 rano rezerwować sobie leżak. Hotel w pełni polecam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Zdecydowanie polecam!

    Michal, Elblag 27.12.2022 | Termin pobytu: styczeń 2022

    Hotel zadbany, czysty, bardzo miła obsługa. Hotel dobrze zaplanowany logistycznie, wszędzie było blisko, piękna plaża, nie było żadnych problemów z leżakami. Pokój codziennie sprzątany, warto zostawiać napiwki (mile widziana gotówka oraz przedmioty (leki, ubrania, kosmetyki, itp). Jedzenie smaczne, natomiast nie zawsze wszystko było dostępne, jednak trzeba wziąć poprawkę, że to taki kraj.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rodzina 5 osob grudzien 2018

    MAREK, LODZ 23.01.2019

    Hotel bardzo ladny, blisko plazy. Dobry serwis plazowy. Pokoje czyste, codziennie sprzatane. Wyzywienie dobre, szczegolnie polecamy resaturacje tematyczne oprocz wloskiej (dramat). Obsluga mila, zawsze chetna pomoc. Glownym problemem jest natomias ciepla woda, ktora czaasem jest a czasem nie ma. Szczegolnie dotyczy to pieter wyzszych. Mysle, ze jak tego rodzaju stardard hotel takiego problemu nie powinno byc. My mieszkalismy na drugim pietrze , wiec az tak bardzo nie odczuwalismy braku cieplej wody, natomiast wiemy od innych rodzin, ze problem byl powazny. Mimo zgloszen do Rezydentki, problem nie zostal rozwiazany do naszego wyjazdu. Generalnie mozna polecic.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Varadero

    MARIUSZ, BIELSKO-BIALA 22.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Super pobyt wszystko to co było w ofercie plaża ładna jedzenie do przyjęcia wycieczki do Hawany i Cayo Blanco extra

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Doskonały hotel, świetna kuchnia

    Renata, Dzierzoniow 23.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Po objazdówce całej wyspy ostatnie dwa dni w hotelu na plaży były wspaniałym wytchnieniem. Hotel dysponuje basenem, są też świetnie warunki dla wypoczywających z dziećmi, jest dostęp do plaży z parasolami i leżakami. Dużo animacji i przy basenie i na plaży. Pokoje klimatyzowane, przestronne, wysokie, z doskonałymi łazienkami. Na wyposażeniu kosmetyki, lodówka, żelazko, parasol. Bary serwowały głównie kubańskie drinki, ale pina colady nie dostałam, może brak składników. Wyżywienie bardzo dobre, ja jadłam głównie ryby i byłam szczęśliwa. W ofercie nie zabrakło mięsa, jajek, makarony, warzyw, pyszne desery (lody!), owoce. Jedyny minus, to oczekiwanie na napoje. Kawa średnia, ale doskonałą piłam w barze.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt na Kubie

    Lech, Bieruń 01.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Wyżywienie zadowalające. Windy działają w hotelu niezbyt dobrze, a mieszkaliśmy na 7 piętrze. Bez bagażu szybciej było schodami. Rozmagnesowujące się karty wejściowe do pokoju. Drzwi wejściowe do pokoju nie zatrzaskują się automatycznie przy wychodzeniu. Przerwy w internecie. Ale to wszystko nie było wielkim problemem. Fajny pobyt. Obsługa rezydenta na wysokim poziomie. Ogólnie pozytywnie!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ciekawy wyjazd - miły wypoczynek

    Krzysztof, Grodzisk Wielkopolski 02.12.2019

    Generalnie wyjazd super, ciekawy, można zwiedzić i wypocząć. Trzeba sobie zdawać sprawę, że to jest socjalistyczna Kuba. Dla turystów stworzono tu enklawy. Wycieczki np. do Hawany, katamaranem do delfinów czy na koncert do Varadero - super. Kto chce zobaczyć prawdziwą kubańską biedę może wynająć taksówkę i pojechać np. do Cardenas - muzea super, bieda mieszkańców i wygląd prawdziwego miasta poraża. Wtedy można docenić co robią by zarobić z turystyki. Czy pięć gwiazdek odpowiada tym europejskim? W pewnych usługach tak, w innych nie. Kubańczycy są mili i bardzo się starają z różnym skutkiem. Infrastruktura i czystość w hotelu bez większych zastrzeżeń. Rewelacyjny poziom występów rewiowych i innych w hotelowym teatrze. Wyżywienie duży wybór więc można znaleźć coś dla siebie. Największe wpadki - wiele razy twarda wołowina i wieprzowina. Co ciekawe w restauracji tematycznej kubańskiej jagnięcina smaczna i mięciutka. W głównej restauracji smaczna pizza, w tematycznej włoskiej nie ma jej w menu. Do deseru we włoskiej nie ma kawy z czego śmieje się nawet kubańska kelnerka. Za to ambitnie w karcie tiramisu, jak się okazuje jedyne na świecie bez mascarpone. Ot takie śmiesznostki. Uczą się, hotel jest nowy. Rezydentka pani Dominika,w czasie wycieczek jako przewodniczka kompetentna, taktowna i miła. Przelot bezpośredni Dreamlainerem LOTu to atut. Niestety catering to nieporozumienie. Mini danie na ciepło i zimna mini kanapka na 10-godzinny lot. Co gorsza nie ma możliwości dokupienia czegoś do jedzenia nie licząc batoników. Woda skończyła się na dwie godziny przed lądowaniem. Na szczęście przewidziałem to i wszedłem na pokład z prowiantem i piciem na drogę. Rainbow powinien doprecyzować umowę z LOT-em, bo wygrywa z innymi ofertami na Kubę moim zdaniem bezpośrednim przelotem. Oddzielny temat to stewardzi i stewardesy. Panowie robili co mogli żeby zatrzeć złe wrażenie i nadrobić skandaliczne wyczyny koleżanek. W drodze powrotnej panie się kłóciły między sobą i dawały do zrozumienia, że ta praca je wkurza.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem