Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel należy do sieci Iberostar, ale okazuje się, że wszystkie hotele na Kubie są państwowe. W Polsce ten hotel dostałby może 2 gwiazdki. Wszędzie wieje komuną i to samo w sobie by nie przeszkadzało, jeśli dbaliby o czystość w hotelu. Jedzenie wg mnie bardzo słabe. Alkohol w barze przelewany do oryginalnych butelek - sprawdzone, bo widać było, że butelka whisky ze zdartą etykietą stała na barze przez cały pobyt - raz była pełna, raz pusta. Basen i plaża ok.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Iberostar Laguna Azul pozostawia wiele do życzenia. Pierwsze wrażenie to niestety brud i smród
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel kiepski, braki a to gorącej czekolady a to herbaty etc. Najgorsza jednak plaża - w wodzie około 20-30 m od brzegu, na środku plaży na głębokości ok 3 -4 metrów są dziwne instalacje, takie okręgi betonowe, resztki jakiś wzmocnień, z których kręgów normalnie śmierdzi szambem!!! Ilekroć w tym miejscu pływałem z maską i rurką zawsze, ale to zawsze śmierdziało intensywnie szambem, co przyciągało rybki do tych kręgów. Nawet nagrałem na kamerę podwodą te kręgi. Szanując się biuro podróży powinno zerwać współprace z takim hotelem. Hotel zdecydowanie odradzam. Kuba kraj niezwykle biedny i rezimowy. Wycieczka na wyspę do delfinów punkt obowiązkowy, faktastycznie - lepszy nawet niż zwiedzanie Hawany.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Każdy kto spędza urlop na Kubie powinien być przygotowany na niespodzianki, to taki rodzaj atrakcji turystycznych. Przyznam się szczerze, że wobec Kuby mam ambiwalentne odczucia Kuba ma dwie twarze, dla turystów i dla mieszkańców.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na kubie byliśmy po raz trzeci. Mimo ,że znamy standard hoteli na Kubie ,ten niestety nie spełniał żadnych standardów hotelu 5 gwiazdek .-bardzo słabe i zawsze zimne posiłki-ciemna i brudna restauracja głowna-brak ręcznikow plażowych, za wypożyczenie musieliśmy zapłacić po 30 euro za każdy,-zimna woda w basenach,-zostaliśmy pogryzieni przez jakieś dziwne małe czarne owady. Plaża owszem ładna,szeroka ,ale bez białego piasku.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd zaczął się pechowo (15 godzin opóźnienia) + 11 godzinny lot, więc wszyscy byli bardzo zmęczeni. Rezydentka , która odwoziła nas z lotniska do tego hotelu, powiedziała , że pokoje czekają a nas od wczoraj i nim to się stało ulotniła się. Pokoje nie czekały. Czekaliśmy następne dwie godziny na nie. Pokoje ,które dostaliśmy nie miały nic wspólnego z 5*hotelem. Szafa miała uszkodzone drzwi ( nie przesuwały się). Telewizor nie miał pilota. Telefon w pokoju by atrapą. Zgłoszenie tego w recepcji nic nie dało. Do samego wyjazdu nic się nie zmieniło. Oczywiście, bez tego można żyć i otoczenie + plaża nam to zrekompensowały. Ale , w 5* hotelu i za tą cenę to skandal. Rezydentka nie odbiera telefonów i dopiero wiadomość, że jesteśmy zainteresowani dodatkowo wycieczką fakultatywną spowodowała, że oddzwoniła. A gdyby ktoś był chory i konieczna była by pomoc?? Dodatkowo w łazience były karaluchy. Spotkaliśmy je też w restauracji. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim . Kiedyś Rainbow to była super FIRMA a teraz?!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wielka katastrofa ! Ostrzegam i odradzam !
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Otrzymałem pokój, w którym niemożliwe było egzystowanie z uwagi na hałas dochodzący z za okna. Źródeł hałasu była centrala wentylacyjna usytuowana w bliskiej odległości od okna. Spanie w tym klimacie z zamkniętym oknem jest raczej niemożliwe, Owszem recepcja zmieniła mi pokój ale za zamianę musiałem zapłacić 130 dolarów. W ofercie miałem zawartą informację, że spędzę urlop w miłej i przyjemnej atmosferze, ale nikt nie napisał że z dodatkiem hałasu.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zazwyczaj nie wystawiam negatywnych opini, chyba że spotka mnie w hotelu naprawdę coś tragicznego.. Iberostar Laguna Azul to hotel który posiada 5 gwiazdek, jednak nie sugerujcie się tym, bo nie zasługuje nawet na jedną. Kuchnia tragedia- wszystko zimne, chleb stary, masła brak, soli, pieprzu brak, jedynie jadalne omlety na które trzeba czekać pół godziny i pizza. Przez cały pobyt dostałem jednego drinka z cytryną, słomek do drinków brak. Załatwienie każdej błachej sprawy na recepcji to pół godziny czekania, obsługa w większości ekstrmalnie nie miła (poza kilkoma wyjątkami) brak animacji. Pokoje standardowe zniszczone, łóżko połamane, lampa miga, pleśń na ścianie, stęchlizna i wilgoć- dopiero po dopłacie dostaliśmy trochę lepszy, nieśmierdzący z lepszym widokiem. Ogólnie przez tydzień pobytu spędziłem jeden dzień na czekanie, ( załatwianie ręczników, karty do drzwi, na cukier, łyżeczke i inne pierdoły..) wszystko jest trankilo- one moment. Masa małych gryzących muszek, jeśli ktoś ma uczulenie- może być problem. Z pokoju „zawinęli” mi szampon i krem do opalania, który po awanturze znalazł się po trzech dniach. Trochę hoteli w życiu przerobiłem, ale to co tam widziałem przechodzi wszelkie normy.. Zdecydowanie odradzam!!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety nie polecam tego hotelu, obsługa arogancka, hotel brudny, wszędzie pełno biegającego robactwa, jedzenie okropne. Dostęp do WiFi niby bezpłatny ale dla każdego gościa indywidualny, bardzo słaby zasięg więc kontakt z resztą świata mocno ograniczony. Jak na 5* hotel wypada bardzo, bardzo słabo.