Opinie o Wakacje pod karaibską banderą, Iberostar Origin Laguna Azul

4.7/6
(133 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
6.0
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Transport
6.0
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kuba

    KRZYSZTOF 02.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Kraj warty zobaczenia, hotel jak na ich warunki był OK. Brakowało trochę słoneczka, ale było ciepło.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Iberostar Laguna Azul

    Monika, Gdańsk 02.12.2019

    Hotel ładny, ale lata świetności ma dawno za sobą. Pokoje czyste, lecz zniszczone. Jak dla nas to 3 gwiazdki. W trakcie pobytu wypuścili wodę w basenie z barem. Bez jakiejkolwiek informacji - nawet rezydentka nie wiedziała. Jedzenie w miarę ok. Dla koneserów sztuki kulinarnej to raczej nie jest. Ogólnie hotel ok.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Iberostar Laguna Azul

    Jacek Artur, LUBIN 04.03.2019

    Ładny hotel przy pięknej plaży.Czysto.Wyżywienie dobre ale monotonne.Warto zamówic pierwszego dnia kolacje w restauracjach tematycznych

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    dobrý hotel

    Katerina, Orlova 13.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    dobry hotel, czysty, dobra obsługa. Plaża jest w przebudowie, ale zawsze jest miejsce na leżaku. Zwykle jest to problem na basenie. obsługa stara się spełnić wszystkie życzenia gości. Wybór posiłków jest optymalny. weź termos na napoje. W pokoju nie ma komarów.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ogólny opis

    Arkadiusz, Gliwice 15.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Krajobrazy Kuby przepiękne, wycieczki fakultatywne bardzo dobrze przygotowane, hotel w bardzo dobrym miejscu zlokalizowany, plaża zadbana i czysta

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Gorąca Kuba

    Krystyna, Tychy 27.05.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    pobyt okazał się udany, plaża oh plaża to chyba najlepszy czas , piasek, piękny kolor wody szumy fal i spacery wieczorami wzdłuż brzegu… cudo… choć dość wcześnie robi się ciemno ale na terenie hotelu też trochę rozrywki można znaleźć , muzyka, występy… jedzenia dużo, obsługa fajna, duży wybór ale spośród takich potraw że czasami było trudno coś znaleźć jeżeli masz dietę .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Zła organizacja na lotnisku, Piękna Kuba

    Halina Kania, WAŁCZ 17.03.2019

    proszę poniższą opinię przekazać do kierownictwa firmy Rainbow. Ta wycieczka dla mnie rozpoczęła się zdecydowanie źle. Winę za to ponosi niewłaściwa organizacja wypełnienia wizy kubańskiej tzw. Karty Turysty. Jestem pewien, że nikt z kierownictwa firmy Rainbow nie przeszedł tej procedury, bo pewno by to zmienili. Na czy polega dziadostwo : w momencie przybycia na lotnisko 3 godziny przed odlotem, w punkcie odpraw Lot-u , osoba wydająca karty pokładowe ogłosiła, że należy z paszportem załączyć PRAWIDŁOWO wypełnioną kartę turysty- uśmiechając się delikatnie pod wąsem- teraz wiem dlaczego. Więc biegniemy bo biura Rainbow, a tam cały samolot , ponad 200 osób stoi w kolejce. Każdemu kolejnemu turyście tłumaczy Pan z biura Rainbow, jak wypełnić druk, i żeby się nie pomylić , bo druczek kosztuje 170 zł. Godzina w kolejce i wreszcie mam mój druczek, jeszcze znaleźć długopis i jakieś miejsce do wypełniania, bo tam nie ma oczekujących na turystów biurek do wypełniania druczków. No i pomyliłem się , wpisałem zamiast na dole to u góry rubryczki. Okazało się ,że wcale nie jestem jedyny i z powrotem w kolejkę i oczywiście wysupłać 170zł. Ile i jakich słów niecenzuralnych usłyszałem na temat organizacji tego wypełniania wizy, nie będę pisał.Nasuwa się jednak prosty wniosek z obserwacji polskiej organizacji. Nie umiemy porządnie zorganizować niczego, Arab, Azjata, Murzyn potrafią , a jak Polak za coś się weźmie to spieprzy. Nie oczekuję na żadne Wasze tłumaczenia, jesteście mi winni 170 zł , ciekawe może tak chcecie dorobić ? Wydawajcie wypełnione wizy bo wszystkie potrzebne dane są u Was co najmniej 30 dni przed odlotem - bo od tego właśnie jesteście i za to bierzecie pieniądze !!! Mam nadzieję na podziękowanie za zwrócenie uwagi. Z poważaniem Ryszard Kania PS Wycieczka poza tym wspaniała , Kuba piękna , Kubańczycy zorganizowali wycieczki fakultatywne i nie było żadnych problemów. Hotel Azul , możliwy te 5 gw. trochę na wyrost, ale było fajnie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pobyt

    Piotr, Barczewo 23.11.2019

    Hotel spełnił nasze oczekiwania, aczkolwiek wyposażenie w pokojach i pomieszczeniach wymaga już zmiany,różnorodność posiłków ,szeroka plaża,

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Plaża przy hotelu rzeczywiście wyjątkowo AZUL!

    Bartosz i Gosia 29.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Jak na warunki kubańskie hotel jest naprawdę okej - bardzo duży teren, zadbany ogród z palmami, które idealnie wpasowują się w karaibski krajobraz. Obiekt jest zlokalizowany przy pięknej plaży - w słoneczny dzień turkus wody naprawdę zdumiewa. W maju nie mieliśmy żadnych problemów z dostępnością leżaków. Baseny nie są oblegane, ale kto mając dostęp do takiej plaży w ogóle myśli o basenie ;) Z plaży widoczne są spektakularne zachody słońca, które można podziwiać z huśtawek (insta friendly :)). Pokoje swoje już przeżyły, ale nie jest najgorzej. Są przestronne i codziennie sprzątane (napiwek = lepszy serwis). Jedyny minus to nieco zbyt zużyte prześcieradła i ręczniki. Jedzenie w restauracji smaczne, wybór dość spory - w porównaniu do hoteli na objazdówce naprawdę nie ma co narzekać. W trakcie pobytu codziennie można było dostać świeżo wypiekaną pizzę. Dwa razy pojawiło się nawet sushi. Jeżeli chodzi o atrakcje to jest ich całkiem sporo - codzienne wieczorne show (taniec, śpiew, akrobacje, itp.), animacje na plaży czy wypożyczalnia sprzętu wodnego (kajaki, rowerki, rejsy katamaranem). Podsumowując - cały szkopuł w tym, by nie nastawiać się na luksusy rodem z egipskich czy tureckich kurortów. Kuba ma swój wyjątkowy klimat. Nawet w najczystszym hotelu możesz spotkać karalucha a w barze może zabraknąć mięty do mohito, ale czy to jest powód, by rezygnować z wakacji w karaibskim raju?? ;)

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Część pobytowa po wycieczce

    Krystyna, Kraków 15.03.2018 | Termin pobytu: luty 2018

    W Iberostar Laguna Azul zatrzymaliśmy się na chwilę ( dosłownie pełne trzy dni) po wycieczce objazdowej po Kubie. Hotel bardzo duży. Mieliśmy rezerwację w pokoju z widokiem na morze i na wyższym piętrze. Na naszą prośbę zakwaterowano nas w budynku z windą. Pokój był duży - 2-osobowyz dostawką, Na ostatnim piętrze, z centralnym widokiem na infrastrukturę hotelu i ocean. Łazienka duża, z trójkątną wanną. Duży balkon. W pokojui łazience było czysto. Ręczniki białe, bez plam, czyste. Pościel również. W łazience suszarka. zestawy małych kosmetyków. W pokoju zestaw do kawy, herbaty, żelazko, deska do prasowania, nieodpłatne napoje w barku. Do wielkości i czystości pokoju nie mamy żadnych zastrzeżeń. Bardzo ładne duże lobby, w którym wieczorami można było posłuchać dobrej muzyki. Ładne baseny. Snack bary kiepskie. Największe wzięcie miał bar przy basenie. Bardzo ładna szeroka, piaszczysta plaża. Ocean ciepły. Niby dużo leżaków pod parasolami, ale jak przyszło się trochę później to trudno znaleźć było coś wolnego. Miejsca zwalniały się koło pory obiadowej. Teren hotelu zadbany, Chociaż windy w budynku głównym zaniedbane . Jedzenie w głównej restauracji nieciekawe jakościowo. Najlepsze mango, grejpfruty, biała kapusta, zielona papryka, białe twarożki, niektóre ryby oraz makaron z owocami morza. Obsługa wszędzie w porządku. Z restauracji tematycznych nie korzystaliśmy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem