4.6/6 (182 opinie)
3.0/6
Byłem w hotelu od 11.01.2023 do 18.01.2023, kontakt z obsługą pozostawia dużo do życzenia. Mimo zgłoszenia przez rezydentkę że nie działa u mnie w pokoju sejf nikt się nie pofatygował żeby to naprawić. W barach zawsze coś nie działa lub nie ma połowy menu. w czasie naszego pobytu 3 dni nie było coli, tylko w jednym barze można było się napić kawy, w snack barach mimo bogatego menu można było dostać tylko dwie potrawy. Pokoje niestety wymagają napraw, jak się okazało to nasz mimo kilku mankamentów nie był najgorszy. Przy basenach i na plaży problem z leżakami. Niestety jest tyle ludzi że wszyscy biegają z rana rezerwować leżaki ręcznikami co skutkuje tym że połowy ludzi nie ma np. na basenie a leżaków wolnych też nie ma. Na głównej stołówce mnóstwo ptaków latających nad posiłkami obsługa nie daje sobie z tym rady. Jeśli chodzi o główne posiłki to należy je ocenić jako dobre, dużo owoców morza z naszego punktu widzenia należy uznać za pozytywny aspekt. W pokoju brakło papieru toaletowego i już nikt nie uzupełnił tego braku. Wycieczki organizowane przez biuro Rainbow oceniamy pozytywnie, wszystko pasowało, było zgodne z programem, nie forsujące, ciekawe, z pewnością jest to jaśniejsza strona tego wypoczynku. Generalnie od strony biura podróży pozytywnie oceniamy lecz hotel odradzamy.
3.0/6
Wycieczki fakultatywne organizowane przez rainbow to porażka-nie polecam, kierunek sam w sobie ciekawy
3.0/6
Hotel nie zasługuje na miano 4+, jedzenie i plaża dobre ale standard pokoi to bardzo skromna 3 , z kolacji lepiej wracać z latarką bo oświetlenie jest skromne a teren bardzo rozległy
3.0/6
Hotel taki sobie, system w jakim pracują tam ludzie to porażka. W restauracji są „kelnerzy”, którzy podają sztućce i napoje, oni nie ogarniają a klienci wkurzeni bo im obiad stygnie i nie maja czym go zjeść. Idziesz do nich prosisz a oni odpowiadają, ze zaraz ktoś podejdzie. Ogólnie to jest wielka porażka. Jedzenie z grila to kolejny temat. Kolejka dluuuuga, na grillu kilka kawałków mięsa, ( zaczynaja grillować w monecie pojawienia się kolejki) ludzie się niecierpliwią, mięso na wpół surowe, 2/3 grila puste, rozdadzą te niedopieczone kawałki mięsa, położą następnych kilka i tak w kolko. Tego się nie da opisać, to trzeba zobaczyć. Albo są tak nieogarnięci, albo to celowe zachowania, żeby zniechęcić ludzi do stania w kolejkach i zmusic do zadowolenia się tym co na szwedzkim stole. Na stołach ciagle to samo, wybór żaden. Całe szczęście, ze owoce były…Zastanawiające jest to, ze przy takiej biedzie, stać ich na marnowanie takiej ilości mięsa, bo tego na wpół surowego nie można zjeść… Każdy czeka na napiwki… Na tak dużym obiekcie ogólnodostępne toalety są przy głównym budynku. Przy basenach nieczynna. Nie widziałam czegoś podobnego nigdy wcześniej. Masz ochotę na kawę w ciągu dnia? Tylko w barze przy recepcji, recepcja oddalona od plaży 15 min. pieszo. Jedyne co jest super to plaża i ocean…