Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd dwutygodniowy za długo wilgocią i stechlizna w5 gwiazdkowym hotelu za duże pieniądze to dyskwalifikacja wszędzie przeciągi pościel wręcz mokra panie sprzątały lepiej po napiwkach jedzenia było sporo ale w dużej mierze nie do przyjęcia plaża Ok ale nic poza tym samochodu nie wypożyczysz bo benzyna ns karki wycieczki kontrowersyjne napewno warto zobaczyć Hawanę i Tropikane ale dolina Vinales to cały dzień w autobusie i zwiedzanie parku czy farmy to już każdy oceni sam dla mnie stracony czas tym bardziej że w autobusach wycieczkowych są toalety ale nieczynne koszmar korzystanie z toalet wyłącznie na wybranych postojach są wszędzie dodatkowo płatne inaczej nie wejdziesz a tojtoje to szczyt luksusu bieda bieda bieda Nie pojechałabym ponownie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje czyste, ręczniki zmieniane, położenie hotelu ładne. Posiłki a właściwie ich organizacja fatalna, wszędzie kolejki, duże niedobory, brak wolnych stolików. Pani rezydentka niezainteresowana i niezorientowana. Ostatnio mam wrażenie, że rezydenci z Rainbow chyba za karę pracują i ich główne i jedyne zadanie to sprzedać wycieczki fakultatywne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel opłaciliśmy jako 5 gwiazdek ale pokoje o tym standardzie otrzymaliśmy dopiero po dopłacie na miejscu do wersji upgrade ( w bungalowach nad oceanem) te opłacone w Rainbow były na 4 piętrze bez windy, z niesprawnymi urządzeniami i brudną klatką schodowa nad kuchnią z uwierzcie wszystkimi zapachami procesu gotowania. Restauracje a la carte dostępne rezerwacją tylko dla gości premium ( za kolejną dodatkową opłatą) goście pięciogwiazdkowi odsyłani są z kwitkiem. Zatem dla wszystkich pozostałych gości jest jedna restauracja wspólna, w której przez 6 dni 80% potraw było takich samych. Na plus dużo różnej fasoli, ciecierzycy i ryżu. W hotelu nie ma też specjalnie kubańskiej muzyki, można usłyszeć popularne hity które bardziej dają klimat Egiptu niż Karaibów. przychodzi raz dziennie kubańska kapela ale gra tylko kiedy goście zapłacą za kolejny utwór. Kubę zobaczyliśmy dopiero na wycieczkach choć te mają skrócone wersje wzbogacone o ciekawe opowiadania rezydentek. Co na plus: fantastyczni ludzie, piękne widoki i kąpiele w oceanie i morzu karaibskim. Dobry kubański rum i mega piękne stare samochody, którymi warto się przejechać.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Karaluchy w lazience,katastrofa.Niezadowolenie pracownikow jak sie im nie da dziennych napiwkow.Poprosto Cie olewaja.