Opinie o Wakacje pod karaibską banderą, Sol Sirenas Coral

4.7/6
(30 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
4.5
Pilot
6.0
Plaża
5.7
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.8
Transport
6.0
Wyżywienie
4.1
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Kuba

    Miro 21.02.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Kuba

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    75

    Kubę wybierajcie świadomie.

    Ruxpin, Grodzisk Mazowiecki 29.03.2017 | Termin pobytu: luty 2017

    Byliśmy z Żoną na Kubie w lutym 2017 roku. Przelot fantanstyczny, komfortowy Dreamlinerem LOTu, w którym co prawda czego się dotknęło, to się w rękach rozpadało i początkowo budziło to strach, czy ta maszyna doleci do celu, jednak lot okazał się bardzo wygodny i przyjemny. Pierwszy szok na lotnisku w Varadero: kolejnki po prostu niebywałe. Kilka samolotów przylatujących i tylko jedna "bramka" otwarta, bo przecież włodarze Kuby muszą mieć pewność, czy czegoś nie przemycamy, więc kontrola przy wyjściu z lotniska większa niż na Okęciu przy wejściu na "gejty". No i parking pod lotniskiem Varadero... wszystkie obiekcje znikają, kiedy człowiek widzi, że przeniósł się w lata 60-te do USA. Auta wprost jak z filmu "Chłopaki z ferajny". Coś niesamowitego. Ogromne przeżycie, które to już do końca pobytu będzie nam towarzyszyć. Do hotelu dojeżdżamy szybko i w miłej atmosferze, chińskim autokarem (wszystkie autokary na wyspie są chińskie, jak i zdecydowana większość nowożytnych aut), ale bardzo czystym, dość nowym i komfortowym. Hotel to niestety porażka. Ale to nie jest tak, że nasz hotel taki był. Po prostu wszystkie takie są (byliśmy wewnątrz kilku innych). Między innymi stąd tytuł jaki nadałem swojej opinii. Po prostu każdy z Was wybierając się na Kubę musi się pogodzić ze świadomością, że komfortu w hotelach tam nie doświadczy - w żadnym zakresie. Pokój przyzwoicie duży, ale bez szaleństwa. Klima działała albo na "zycher" aż w nos szczypało, albo wcale. Meble pamiętają naszych dziadków, sanitariaty również. Wszystko jest bardzo stare i bardzo zmęczone, aczkolwiek ma to swój smak i przy poznawaniu wyspy oraz warunków, w jakich żyją tubylcy przestaje w pewnym momencie dziwić. Jedzenie w hotelu surwiwalowe. Nie padłem z głodu. Nie mniej jednak pierwszy raz wracałem z pobytu "all incl" z wagą mniejszą niż przy wylocie z domu. Nie ma czym nasycić kubków smakowych, aczkolwiek kiszki czymś się zapcha. Najlepsze były chyba hamburgery smażone nad basenem ad hoc i chyba jako jedyne były ciepłe podczas spożywania. Basenik hotelowy mały, choć przyzwoicie utrzymany, jednak w związku z bliskością cudownej plaży - z gorącym (do 29 st.C), krystalicznie czystym i bardzo wolno podnoszącym poziom wody Atlantykiem - korzystaliśmy wyłącznie z niej. Na plaży darmowe leżaki z parasolami słomianymi oraz bar (all incl) z prowadzącą go przemiłą Mercedes. Drinki raczej słabe i bez polotu, ale oczekiwanej radości i animuszu dodawały. Plaża szeroka, piaszczysta i "nieskończenie" długa dla spacerowniczów czy biegaczy. Jedno z najpiękniejszych wybrzeży jakie widzieliśmy, a podróżujemy sporo. Sprzątanie w hotelu tylko za gifty. Za darmo nie ma nic, ale wystarczy położyć 1-2 EURO lub długopis, kredki czy mydełko i będzie (na miarę możliwości) przyzwoicie. Oczywiście przy meldunku hotelowym warto (sprawdziliśmy!) włożyć 20-40 EURO w paszport, co zagwarantuje natychmiastowe przeniesienie do lepszego pokoju. Tu też działa ta zasada. Ujęła nas niebywała przychylność mieszkańców oraz ich radosne podejście do życia, pomimo niesprzyjających warunków rynkowych. Ponad to - jeszcze bardziej - czystość i dbałość o wygląd mieszkańców. Pomimo panujących upałów wszyscy czyści i pachnący. Robi to duże wrażenie. Natomiast koszmarna obsługa rodzimych pilotów wycieczek. Wiedza tylko powierzchowna, przekazywana po łebkach, chaotycznie i jakoś tak od niechcenia. Tym biuro Rainbow powinno zająć się w szczególności, bo o ile warunki jestem w stanie znieść i zaakceptować, o tyle leserstwo rodaków wysłanych tam do opieki nad turystami już jest bardzo irytujące i ciężko niezrozumiałe. Jak ktoś nie lubi obcować z ludźmi, nie ma ochoty się kształcić, to przecież zawsze jest miejsce do pracy przy zbiorach truskawek... Na całej wyspie można płacić bez żadnego problemu w EURO, pomimo wcześniejszych informacji płynących od polskich pilotów, że tylko PESO ale to nie prawda. Nie wiem: naganiają klientów do kantorów czy jak? Po co wprowadzają ludzi w błąd? Tak więc reasumując: jeśli godzicie się na warunki hotolowe żywcem przeniesione z ośrodków wczasowych lat 80-tych, to lećcie na Kubę! Naprawdę warto zobaczyć ten raj na ziemi. Wieczorami (po 19) temperatura spada z 37 st.C do 18-20 st. C i robi się naprawdę zimno po całodniowym kontakcie ze słońcem. Weźcie długie spodnie i jakieś bluzy na wieczór. Para spod W-wy (42 i 42)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel zadbany choć nie najmłodszy

    Mariusz, Warszawa 24.03.2019

    Wspaniale położony w palmowym gaju - kilka basenów i oczywiście dwa kroki nad ocean - piekna turkusowa i ciepła woda, biały drobniutki piasek, szeroka i zadbana plaża.Parasole i leżaki bezpłatne w odpowiedniej ilości, do dyspozycji (w ramach all inclusive) rowery wodne, katamarany i kajaki.Mimo szczytu sezonu brak tłoku i na szczeście parawanów rozbijanych o 5 rano.Restauracje przyzwoite, jedzenie, choć niewyszukane, bardzo smaczne. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie - grill z wieprzowiną i kurczakiem, sporo warzyw w różnych postaciach, makarony i wszechobecna fasola.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    sol sirenas coral-hotel dla lubiących się bawić

    Zbigniew, Podczaski 28.03.2014

    świetna plaża,hotel średni,jedzenia dużo,ale słabo doprawione-nijakie, szalejący młodzi kanadyjczycy do rana,drinki do woli-jeśli lubisz się bawić-polecam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    CUBA

    Iga Izabela, Mielno 06.02.2017 | Termin pobytu: grudzień 2016

    Hotel bardzo zaniedbany. Jedzenie w restauracji znośne. Położenie hotelu bardzo dobre ( przy samym oceanie ) Klimat i ocean i plaża rekąpęsuje wszystko.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Varadero.

    EWA, LUBLIN 10.11.2017 | Termin pobytu: październik 2017

    Trafiliśmy na okres po huraganie, stąd liczne remonty tak na zewnątrz, jak i w środku hotelu. Wyposażenie pokoju bardzo stare. Jedzenie monotonne, mały wybór, aż dziwne, że prawie wcale nie było "owoców morza". Prawie codzienny brak herbaty, mała ilość naczyń ( stałe kolejki po kubki, talerze mocno poobijane). Okolica piekna, ocean rekompensuje wszelkie niedogodności, piękny, łagodne zejście do wody. Plaża z drobnym, jasnym piaskiem.Duża ilość łóżek plażowych, tak na plaży, jak i nad oceanem, nie było typowego dla innych hoteli, "zajmowania leżaków". Obsługa bardzo miła, animatorzy super, codziennie muzyka na żywo, nauka tańca. Rezydenci przemili, ( pani Paulina, pan Marcin), bardzo kompetentni, serdeczni, zawsze gotowi do pomocy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Buenos Dias Cuba

    Andrzej i Jola 21.02.2015

    Tak prawdę mówiąc byliśmy w tym hotelu tylko przez dwa dni po kilkunastodniowej męczącej podróży po Kubie. Nie mieliśmy dużych wymagań i hotel spełniał nasze oczekiwania. Przy jego wyborze opierałem sie na opinii Pani Karoliny, za co serdecznie jej dziekuję. Tego dnia przyjechało nas do tego hotelu osiem osób. Standard otrzymanego pokoju jest całkowitą loterią (za ta sama cenę), można było dostać pokój np. w domu kosmonauty lub zagrzybiały nad recepcją.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    46

    SS Coral - styczeń 2016

    Barbara & Adam, Warszawa, czerwiec2024 09.04.2016 | Termin pobytu: grudzień 2016

    Kubę nalezy koniecznie odwiedzić. Bezposredni rejs PLL LOT w kl. economy bez kateringu. O jedzonko nalezy zadbac we wlasnym zakresie. Tak jak my z mężem. Zaopatrzeni w tzw. 'pudełka' z urozmaiconą oferta lanchową przetrwalismy trudy 12.godzinnej podrozy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Przeciętny hotel nie wart swoich gwiazdek i pieniędzy

    Bartosz, IŁAWA 23.07.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Niestety 90% gości to Rosjanie. Ich zachowanie pozostawia wiele do życzenia.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Niby sieć Melia, a standardy ... socjalistyczne

    Wojciech, Warszawa 19.01.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Zdecydowanie odradzam! Ten hotel był może świetny, gdy go zbudowali, ale potem nikt juz niczego nie konserwował i nie naprawiał. Na 3 dni pobytu - 2 dni bez windy na IIIp., 2 dni bez wody, rozbity zamek w drzwiach, wszędzie jakieś śmieci i zamalowany brud, wyszczerbione schody, niechlujnie odmalowane korytarze. Oddzielny temat to jedzenie, przy którym catering w trasie wycieczki to luksus. Ciągłe polowanie na wszystko, chleb tylko tostowy, jedynie dieta jajeczna pozawala przezyc. Teoretyczne 'all inclusive" ale co z tego: tzw. drinki przypominają oryginały tylko z nazwy, tylko ginu z tonikiem nie udało się zafałszować. Po ręcznik plażowy konieczna wycieczka na drugi koniec sporego kompleksu, a kasjerka na bezczela próbuje oszuać na depozycie...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem