Opinie o Anastasia Resort & SPA

Kategoria lokalna: 5

4.9/6
(34 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Anastasia Resort & SPA

    AdamK 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel Anastasia Resort & SPA wspaniałe lata już ma dawno za sobą. Wyposażenie pokoi oraz łazienek {w tych co byliśmy} do natychmiastowej wymiany. Poniszczone podłogi, ledwo trzymająca się ościeżnica drzwi wejściowych do pokoju. Zniszczony zlew, z powodu nieszczelności z pod prysznica przy każdej kąpieli podłoga w łazience była zalana, z tego powodu było łatwo o upadek. W toalecie na basenie za barem na suficie czarny grzyb !!! Brak swobodnego wejścia i wyjścia z toalety z powodu oberwanej i ledwo wiszącej lampy nad drzwiami. Jedną ręką otwierało i zamykało się drzwi , a drugą ręką przytrzymywało się opadniętą lampę aby nie spadła na głowę. Czasami kosze z toaletach z żużytymi papierami przebierały bo nie miał kto posprzątać. Parasole na basenie brudne i dziurawe, stoliki brudne klejące, aby z nich skorzystać trzeba było samemu sobie umyć pod prysznicem. Można by było jeszcze tak długo wymieniać. Najgorszy hotel w jakim byliśmy, i w dodatku NIE ZASŁUGUJE na kategorię 5 gwiazdek !!! Z tego powodu klienci nie powinni płacić tak wysokiego podatku klimatycznego jaki idzie w parze z opłatami w hotelach 5 gwiazdkowych. Skarga - reklamacja wraz z dokumentacją zdjęciową została już wysłana

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    Katastrofa

    Janusz, GORZÓW WLKP. 10.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Przez cały pobyt czuć było kanalizacje.Mimo kategorii Ultra All Inclusive zostaliśmy zakwalikowani jako All inclusive.Po długich bojach , sprawdzaniu , telefonach,przyznano nam rację( na umowie było napisane jasno i wyrażnie) Poza hotelem nie było nic w promieniu 4 kilometrów.Za butelkę wody żądano zapłaty (mimo opcji ultra all inclusive. W dzień wyjazdu przecięto nam opaski o godzinie 12:00 i do godziny 14:30 nie mogliśmy kożystać z usług hotelu bez zapłaty

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem