Opinie klientów o Chrousso Village

5.2 /6
638 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Radek 22.08.2016
Termin pobytu: sierpień 2016

Hotel godny polecenia dla rodzin.

Hotel położony w bardzo pięknej lokalizacji, dużo zieleni, drzew owocowych (figi, limonki, granaty cytryny), bardzo smaczna kuchnia dużo polskich akcentów ( schabowe, gołąbki, rosół) każy znajdzie coś smacznego dla siebie, blisko nad morze, dwa piękne baseny, kort tenisowy. Hotel typowo dla ludzi szukających spokoju i dla rodzin z dziećmi. My trafiliśmy na ładną i zadbaną łażienkę ale ludzię narzekali na wygląd łazienek, pokoje sprzątane słabo ale dwa tygodnie da się przeżyć bez problemu , brak psów jak to czytaliśmy w opiniach ale trzy koty się w restauracji kręciły taka atrakcja dla maluszków. Wieczorne animację co prawda kiepskie ale były. Dwa fajne baseny bardzo mało oblegane większość wybierała piękne morze (400-500m). Biorąc pod uwagę, ze jest to hotel rodzinny to duży minus dla animatorki Pani Iwony z figloklubu która większość swojego czasu spędzała z gośmi w bufecie lub recepcji a nie z dzieciakami co było jej obowiązkiem i pozostawiając Panią Ole samą sobie z wielką odpowiedzialnością. Również z tego powodu dzieci musiały spędzać czas w murach figloklubu i nie uczestniczyły jak większość dzieci zagranicznych w zabawch typu rzutki, ping-pong lub zabawy basenowe. Minusem jak dla mnie była mocno naciagana wycieczka "X" dookoła Sitoni. Cena za 2+1 104 euro ale nic konktretnego lepiej wynająć auto koszt od 50 euro i objechać palec samemu. Ogólnie wycieczka godna polecenia z kilkoma opisanymi minusami.

5.0/6

Dares 05.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Wakacje 2017

Super miejsce na wypoczynek:) Wyżywienie bardzo dobre i różnorodne korzystaliśmy z opcji all inclusive - owoce w zestawie. Bardzo piękny teren całego kompleksu. Do plaży około 500 m - ładna piaszczysta :) Do najbliższych miejscowości darmowy bus bezpłatny. Obsługa bardzo miła. Wymiana ręczników i sprzątanie pokoi nawet każdego dnia ( w zależności czy wywiesi się plakietkę czy nie).

5.0/6

Basia 09.08.2019

wakacje

Super hotel z dala od większych miast, wyzywienie na b.dobrym poziomie. Obsługa w restauracji bardzo dobra, można mieć wrażenie że każdy gość ma swojego kelnera. Pokój sprzątany codziennie co przy dziecku było pozytywne. Animacje zarówno dla dzieci jak i dorosłych, aktywny wypoczynek przy basenach z jednoczesnym opalaniem (dorośli), dzieci mają swój klubik gdzie łącznie mogą przebywać 7 godzin bez rodziców łącznie z animatorami (córka ciągle pytała się z rana kiedy ją zaprowadzimy do klubu). Do morza tylko kilka minut, piaszczysta plaża. Hotel organizuje wieczory greckie, bądz występy artystów z muzyką grecką jak i przebojami światowymi - obsługa hotelu potrafi się dołączyć do zabawy z gośćmi :). Przy hotelu jest minimarket i centrum nurkowania. Opcja AllInclusive daje możliwość korzystania z baru od 10 do 23, niezależnie od nacji każdemu to się podobało ;)

5.0/6

Slawomir 22.07.2016

Chrousso Village

1.Obsługa Rainbow w Chalkidiki czyli Rezydentki Pani Paulina i Asia, animatorki Chroussso Pani Iwona i Aleksandra na najwyższym poziomie -wielkie dzięki (rzeczowe, kompetentne, usmiechniete, przyjazne i bardzo sympatyczne) 2.Obsługa hotelu: czystosć, posiłki, kelnerki, recepcja, Ratownik również na najwyższym poziomie, 3.Menager Holelu Chrousso Vilage - niegrzeczny, Menager Rozdzielił rodzinę z 3 dzieci na dwa osobne pokoje ulokowane w najbardziej oddalonych miejscach osrodka. Nie dał sie przekonać, że nawet ze wzgledów bezpieczęśtwa powinniśmy być bliżej dzieci.Cały problem przerzucał na Biuro Rainbow. W trakcie rozmowy (tylko po angielsku) odwracał sie plecami do klienta wklepując coś do komputera i tłumacząc, że to nasz problem nie jego. Proponuje Właścicielom Hotelu zwrócić uwagę na tego Typa tym bardziej, że w przyszłym roku ma odwiedzic ten miły przecież Hotel zdecydowanie wiecej Polaków. Gdyby nie Menager było by 6 gwiazdek tak ...tylko 5 Pozdrawiam SW
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem